וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 ביוני 2015

18.6.2015 / 16:03

אחרי שבוע סופר תקשורתי אסרטיבי ופה ושם גם מתלהם, המגמה משתנה לחלוטין השבוע, והרגש תופס את מקום הצד השכלתני והאינטליגנטי שלנו

השבוע חשוב להתנהל בזהירות מכסימלית, כי המעורבות הרגשית הזו, הן בעשייה והן בתקשורת שלנו, עלולה להביא איתה שיקולי דעת רגשניים וסובייקטיביים שהם ההיפך מהמקום החכם והמעשי שאנו זקוקים לו בימים אלה.

המעברים המשמעותיים של השבוע – כאן נוכל למצוא את הכוכבים האקטיביים על פני גלגל המזלות, השמש ומרס, שכיכבו בחודש האחרון במזל תאומים, ועשו לנו חיים לא קלים במהירות התגובות ובפתיל הקצר שהביאו איתם.
כעת שניהם עוברים למזל סרטן בהפרש של יומיים זה מזו, ובבת אחת הסקאלה של המעשים שלנו משתנה.

השמש מסמלת את מיקוד הדברים, ואת הדרך שבה אנו חווים אותם דרך הגוף ודרך המעשים בשטח. מרס מסמל את הדרייב שלנו לעשייה ואת הרצון ליזום ולכבוש. כששניהם נמצאים במזל סרטן אפשר לומר שהשילוב הזה במזל השייך ליסוד המים, יוצר מראש פוטנציאל לסערות ודרמות, שכן הכל הופך כאן לרגשני ואישי מדי.

כעת היכולת שלנו להיעלב משטויות גדלה, ושיקולי העשייה הרגשניים שלנו עלולים לפגוע בדרך קבלת ההחלטות. אולי משום כך כדאי להחליט כבר עכשיו שעם כל הכבוד לרגש – לפני כל החלטה נתייעץ עם אנשים שניחנו בשכל בהיר ובהגיון ברזל, וגם אז נחשוב פעמיים לפני שאנו יוצאים לדרך, אם בכלל.

מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות אריה, טלה, דלי, שור, עקרב, סרטן, גדי ומאזניים.

התקשורת שלנו – כוכב מרקורי נמצא בהילוך רגיל ובקצב הנכון, אבל גם הוא תורם למעורבות הרגשית הגבוהה בכך שהוא יוצר זוית פעולה עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל, מה שאומר שהתקשורת שלנו הופכת רגשנית, מעורפלת, לא מעשית ולא ברורה, ומושפעת מאוד ממצבי הרוח המשתנים במהירות שלנו.

אולי משום כך חשוב מאוד להזהר השבוע הן במלים שלנו, והן בהסכמים או בחוזים שאנו חותמים עליהם, שעלולים להיות מושפעים מכל הרגש הזה. מומלץ לחשוב טוב לפני חתימות שכאלה, ולא להתבייש להתייעץ עם מומחים לשם כך.
החלטות חשובות באמת הקשורות ליזמות תקשורתיות, נסיעות או לימודים, כדאי לדחות לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן ביחד עם השמש, והדגש יעבור בתקופה הקרובה לכל מה שקשור לבית ולסביבתו. החיים הופכים רגשניים ודרמטיים יותר, וכדאי להזהר מדרמות מיותרות. השקיעו קצת יותר ביחסים בתוך המשפחה, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה, ולהביא איתה עדנה לכל מה שקשור לבית ולאווירה במשפחה. יחד עם זאת כדאי להזהר עכשיו מאכילת יתר, ובזבוזי כספים. זוית של ונוס עם פלוטו עלולה להביא איתה מאבקי כוח ואגו: נסו לוותר, ולא להסחף.

תאומים
השמש ומרס עוברים לבית הכספים שלכם השבוע, וחלק מהעומס הרגשי שהיה עליכם יורד סוף סוף. מצד שני, השנים האלה מכריחים אתכם להתמקד במקורות ההכנסה שלכם, ולעשות טיפול שורש אמיתי לחשבון הבנק, ויפה שעה אחת קודם.

סרטן
מזל טוף, סרטנונים! השמש עוברת למזל שלכם, וחוגגים לכם יומולדת. אבל.. גם מרס עובר למזל שלכם, והצירוף של השנים האלה הולך להביא איתו ים של אנרגיה חדשה וסוערת, שאותה תוכלו לנצל להרבה יזמות חדשות, ולהרבה פעילות פיזית.

אריה
אחרי חודש סוער והרפתקני למדי, עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל סרטן, והחיים הופכים רגשניים למדי, עם שלל מצבי רוח משתנים במהירות. השמש אמנם צמודה לכוכב מרס ויש אנרגיה בשטח, אבל הרגשות עלולים לערפל מטרות. סבלנות.

בתולה
המעגלים החברתיים שלכם הופכים פעילים במיוחד בתקופה הקרובה, עם מעברם של השמש ומרס למזל סרטן. ואכן, הגיע הזמן לחדש קשרים עם חברים וידידים, לפתח יזמות חברתיות חדשות, ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם עם ידידים חדשים.

מאזניים
כניסתם של הכוכבים השמש ומרס לבית הקריירה שלכם, הופכת אתכם לאסרטיביים במיוחד בתקופה הזו. הגיע הזמן ליזמות חדשות בנושאי קריירה, תוך שאתם מאפשרים לאמביציה שלכם לרוץ קדימה. ונוס במזל אריה מביאה אליכם חברים חדשים ומעניינים...

עקרב
פתיחות לרעיונות חדשים וצורך בנסיעה, ארוכה או קצרה – מעברם של השמש ומרס למזל סרטן מאפשר להכנס למסע מחודש של צמיחה והתפתחות אישית, עקרבים. זוית בין ונוס לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה דרמות קטנות ביחסים קרובים.

קשת
מרקורי ששוהה לו עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מאפשר לכם לתקשר טוב יותר עם פרטנרים ובני זוג. ונוס במזל אריה מוסיפה קצת פלפל לצד הרומנטי שלכם, וזהו זמן מצוין להפתח קצת יותר לאהבה על כל גווניה, ולאפשר לאנשים קרובים להתקרב קצת יותר.

גדי
זויות של מתח בין סטורן שליט המזל שלכם לבין השמש וכוכב מרס עלולות להביא איתם תחושות שאתם לבד במערכה, על כל המשתמע. נסו לא להעמיס על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים להכיל השבוע, ולמצוא זמן איכות פנאי לעצמכם.

דלי
מעברם של השמש ומרס למזל סרטן המאכלס את הבית המקצועי שלכם, עשוי להביא איתו ים של אנרגיה חדשה ואקטיבית לתחום המקצועי, והרבה מרץ לעשייה. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולקדם אותם בכל דרך אפשרית.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית פעולה עם נפטון שליט המזל שלכם, ואתם עלולים לחוש שלא מבינים אתכם, ובעצם גם לכם קשה להבין לאן הולכים... שבוע קצת מבולבל תקשורתית, ולכן כדאי להתמקד בעובדות בשטח – ובפרטים הקטנים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully