וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 ביוני 2015

11.6.2015 / 15:41

שני אירועים משמעותיים מתרחשים השבוע בכוכבים, וכל אחד מהם משפיע בעיקרון על קבוצת מזלות אחרות בתקופה הקרובה. מודעות מוקדמת עשויה למנוע תסכול מסויים, או להיפך – להביא איתה פריצת דרך מעניינת

חזרתו של סטורן למזל עקרב – כן כן עקרבים, עוד לא נפטרתם ממנו – עד ה 17 לספטמבר, עלולה להשפיע לא מעט גם על המזלות השייכים לקבוצת המזלות הקבועה: שור, דלי ואריה. כאן ההשפעה היא רצינית, מעכבת, ומכריחה אתכם לפעול באופן מתון ואחראי.

הצמידות בין השמש למרס לאורך כל השבוע לעומת זאת, עלולה להשפיע בעיקר על המזלות המשתנים: תאומים, קשת, דגים ובתולה. כאן ההשפעה היא הפוכה: מאתגרת, תוססת, חסרת סבלנות, ופה ושם גם אגרסיבית. גם זו וגם זו מצריכות התבוננות אחרת על התקופה הקרובה. סטורן ישפיע על המזלות הקבועים ב שלושת החודשים הקרובים, ואילו הצמידות בין מרס לשמש – רק על השבוע הזה, ועוד כמה ימים מהשבוע הבא.. דומה אך שונה, כמו שנאמר.

המיקום המשתנה של השבוע: סטורן חוזר למזל עקרב – סטורן הוא כוכב מכביד אך מלמד בדרכו, והוא שוהה במזל כשנתיים וחצי. בתקופה האחרונה עבר סטורן למזל קשת ואלה שנולדו בתחילת המזל הזה אכן התחילו להתמתן קמעה, ואך לחשוב ברצינות על החיים... העקרבים לעומת זאת שמחו, כמו השוורים: חלק מהכובד של התקופה האחרונה נעלם, וסוף סוף חוזר לו החיוך.

אלא שסטורן חוזר עכשיו לסגור את המעגל באופן סופי במזל עקרב, ורק אחרי ספטמבר יעבור הלאה אל הקשתים. עד אז יצטרכו העקרבים, השוורים האריות ואפילו הדליים לסיים את שיעורי הבית שהשנתיים וחצי האחרונות נתנו להם, להפגין עצמאות ובטחון – רגשי וכלכלי – ולהראות שהקושי והכובד לא התרחשו סתם, אלא גם לימדו אותם משהו.
השנה הבאה תאפשר לכם לתרגם את כל התובנות האלה למעשים, ולהראות מה באמת למדתם, ואיך מממשים זאת.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של סטורן? מזלות גדי, סרטן, עקרב, שור, אריה ודלי.

הצמידות המאתגרת של השבוע: זו הצמידות בין השמש לכוכב מרס, צמידות שבאופן נדיר ממשיכה להיות מדויקת במשך מרבית ימות השבוע, למרות שהשמש מהירה יותר ממרס בתנועתה.

הצמידות הזו מביאה איתה עודף מרץ ועניין, וגישה אינטנסיבית אך חסרת סבלנות שבעזרתה אנחנו מנסים להרים כמה וכמה יזמות ופרויקטים במקביל, אך עלולים להכשל הן בגלל הפזיזות שמרס מעניק לצמידות עם השמש, והן בגלל המהירות שבה הדברים קורים והעומס הרגשי הנלווה לזוית הזו, שמביא איתו גם פתיל קצר ואוסף של וויכוחים עימותים וריבים, בין אם סמכויות, ובין אם פרטנרים או אפילו עם עצמנו.

גם השמש וגם מרס אחראיים על הצד האקטיבי של העשייה בכוכבים, והצמידות ביניהם מאיצה את העשייה אך גם מביאה הרבה שגיאות בשיקול הדעת, נהיגה לא זהירה, ושימוש לא נכון בצד האגרסיבי שלנו. זהו זמן טוב ללכת לחדר הכושר, להוציא קצת מרץ, לנסוע לטייל אם אפשר, ולתת לגוף עדיפות על פני הנפש, במסע של שחרור לחצים ופינוקים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, טלה, תאומים, קשת, דגים ובתולה.

התחזית השבועית

טלה
שבוע מתוח אך רב מרץ עשוי להביא איתו תוצאות נאות של עשייה אם אכן תתרכזו בצד הפעיל והיוצר, ולא תבזבזו אנרגיה יקרה לריב על ויכוחים וחילוקי דיעות. הגדירו את המטרות שלכם באופן מדויק.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה ומביאה איתה עדנה ליחסים בתוך הבית והמשפחה, אך זוית של מתח עם כוכב נפטון עלולה להביא איתה ערפול ובלבול.. דחו החלטות לשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך רגיל, והצפי היה שהכל יחזור לקדמותו, אבל הצמידות שמתרחשת במזל שלכם בין השמש למרס לא ממש תעשה לכם חיים קלים השבוע, אבל בהחלט תאתגר..מעניין.

סרטן
חזרתו של סטורן למזל עקרב עשויה להביא איתה הרהורים מחודשים על צורך בבדק בית בכל מה שקשור ליצירתיות, וביטוי אישי. זמן טוב גם לבדוק לעומק את המישור הרומנטי, ופה ושם גם לפתוח את הלב..

אריה
השמש שליטת המזל שלכם צמודה למרס במשך מרבית ימות השבוע, והוא גורם לכם להעביר הילוך בין אם תרצו או לא תרצו, ולרוץ קדימה. אם תתעלו נכון את האנרגיה הזו ובאופן מדויק.. תגיעו רחוק.

בתולה
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל מקלה על החיים, והצמידות שמתרחשת לה שבוע בבית הקריירה שלכם בין מרס לשמש מריצה אתכם קדימה, ועשויה להביא איתה גם תוצאת יפות בשטח. אל תעצרו בירוק!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, ומביאה איתה מעורבות חברתית נאה עם ים של קשרים חדשים. אולם זוית פעולה בין ונוס לנפטון עלולה לגרום לשבוע מעורפל ומבולבל... הזהרו עם כספים השבוע.

עקרב
ונוס שוהה עכשיו בבית הקריירה והיזמה שלכם, והקסם האישי שהיא מביאה איתה עשוי לעזור לכם לרוץ קדימה. חזרתו של סטורן למזל שלכם מביאה איתה גל חדש של רצינות ואחריות: הגיע הזמן להתמסר למלים האלה.

קשת
סטורן עוזב השבוע את המזל שלכם וללא ספק תרגישו הקלה מסויימת. אך לא לאורך זמן.. הצמידות בין השמש ומרס בבית הזוגיות והיחסים שממול עלולה להביא איתה כמה דרמות עסיסיות.. אל תאבדו את הראש.

גדי
אחרי כמה שבועות שבהם החיים נראו קלילים ומבטיחים יותר, חוזר סטורן שליט המזל שלכם למזל גדי, ואיתו גם הכובד המוכר שליווה אתכם בשנתיים האחרונות. זמן להתארגן מחדש, לחשוב לטווח ארוך, ולא רק לכבות שריפות.

דלי
ונוס ששוהה לה בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביאה איתה רגעים יפים של רגשות עדינים, ויכולת להתחבר אליהם. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הרומנטיקה שלכם עוזרת גם היא לפתוח את הלב.. תנו צ'אנס לאהבה.

דגים
זוית פעולה שיוצרת ונוס הרגשית עם נפטון שליט המזל שלכם עלולה לבלבל אתכם השבוע, ולהביא איתה מצבי רוח משתנים ותחושה של חוסר יציבות. המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, ועלולה לקלקל החלטות פרקטיות. זהירות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully