וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 ביוני 2015

אחרי השינוי האנרגטי של השבוע הקודם שהביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית, נראה שהכוכבים אפילו מעבירים הילוך בשבוע הזה

אחרי השינוי האנרגטי של השבוע הקודם, נראה שהכוכבים אפילו מעבירים הילוך עכשיו, כשמרס והשמש מתאחדים לבטריית ענק של אקשן, וונוס עוברת למזל אריה השמח, ורק נותר להוסיף את מרקורי שחוזר מהילוכו האחורי שמח וטוב לב, ומחזיר אלינו גם את התקשורת הטובה. יהיה מעניין.

הזוית העוצמתית של השבוע – זוהי הצמידות החזקה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרס האגרסיבי, כוכב האקשן. השנים האלה מחוזקים זה מזה מביאים איתם אקשן מסיבי מאוד והרבה מאתנו יחושו חוסר מנוחה, בזמן שמכוני הכושר ירשמו הרבה מנויים חדשים ולא יבינו למה.
הבעיה היחידה היא המצאות הצמידות הזו במזל תאומים המילולי, אלמנט שעלול להביא איתו ים של ויכוחים וחילוקי דיעות, שכן האנרגיה הזו עשויה לצאת דרך המלים שלנו, ולא בהכרח דרך הגוף.. יהיה לא קל, אבל בהחלט עצבני.

מי בעיקר יושפע מהזוית?
מזלות טלה, אריה, תאומים וקשת.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן העדין הביתי והמופנם, למזל אריה הרומנטי והאסרטיבי. כעת האהבה לא מחכה לטאץ' ביתי חמים ומפנק, אלא לוקחת יזמה, ובעיקר – מכתיבה בעצמה יזמות חדשות כשהיא רוצה משהו, ולא מחכה בשקט פסיבי ליד קיר המסיבה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה?
מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התקשורת שלנו – אחרי שלושה שבועות מעצבנים אך מרתקים, מואיל סוף סוף מרקורי כוכב התקשורת שלנו לחזור להילוך רגיל, לפני שכל התאומים הקשתים הדגים והבתולות יתפוצצו בחוסר סבלנות.
כן, הגיע הזמן למלים חכמות שמנסות – ומצליחות – לגעת, ולא רק מאתגרות, מבטיחות ולא מקיימות. אז אמנם מרקורי שלנו – יקח לו זמן עד שנחזור למה שהיה לפני שלושה שבועות, אבל המגמה כבר באויר, והגיע הזמן לחזור ולרוץ קדימה עם המלים והיזמות שלנו ולא רק לסגור מעגלים, בעדינות – אך בתקיפות...

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי?
מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם מקבל הרבה מאוד אנרגיה ורוח גבית מהשמש שנצמדת אליו. זה הזמן לפעול ביחד עם סמכויות למטרות גדולות, במקום למרוד בסמכויות האלה... שיתופי פעולה, טלאים!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה, ונראה שהחודש הקרוב יעסוק בעיקר בהשקעה ביתית מסוגים שונים, ובמקביל גם השקעה ביחסים המשפחתיים שלכם. הגיע הזמן לשפץ גם פה וגם שם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך רגיל, בזמן שהשמש נצמדת למרס במזל שלכם.... קחו את כל האנרגיה שהמצב הזה מביא אליכם, ופרצו במסע מרתק של יזמות חדשות שחיכו בסבלנות עד עכשיו...

סרטן
ונוס עוברת לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לחגוג על כרטיס האשראי אך לזכור שבסוף החודש אתם עלולים לעמוד בפני קטסטרופה... במקום לבזבז כדאי דווקא למצוא עכשיו מקור הכנסה נוסף.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב מרס האגרסיבי, והוא משפיע עליכם לרעה: עצבנות, חוסר שקט, והרבה אנרגיה מבוזבזת. נסו להתמקד ולנצל את האנרגיה הזו לספורט – וליזמות חדשות.

בתולה
השמש ומרס שנצמדים במזל תאומים בבית הקריירה שלכם, עשויים להביא איתם אנרגיה נפלאה של עשייה, בצד צורך להזהר מאוד מריבים עם סמכויות וציניות ביקורתית מדי...פעלו בזהירות, בלי לנתק קשרים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה, ואחרי חודש אמביציוזי למדי אפשר סוף סוף גם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולפגוש אנשים חדשים ומעניינים שחושבים כמוכם, ולשתף איתם פעולה. קדימה.

עקרב
מעברה של ונוס לבית הקריירה שלכם עשוי להשפיע עליכם לטובה, עקרבים. הקסם האישי שלכם מתחזק, היכולת לקדם נושאים ויזמות משתפרת מאוד, והגיע הזמן להגדיר באופן מדויק לאן הולכים – ולרוץ קדימה!

קשת
הצמידות בין השמש ומרס בבית הזוגיות והשותפויות שלכם עלולה להביא איתה גל חזק של אמביציה לעשייה בצד ריבים וויכוחים עם שותפים: נסו למצוא את שביל הבינים. ונוס במזל אריה מביאה חשק לנסיעה ארוכה...

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא השבוע בהילוך אחורי, וזהו זמן לנסות ולממש את כל התכניות והרעיונות שהיו לכם בחודשיים האחרונים, ועם הזוית ההרמונית עם ונוס - עדיף בעזרת אחרים שחושבים כמוכם, ויש הרבה כאלה...

דלי
מרקורי שליט בית הרומנטיקה שלכם מתחיל לנוע בהילוך רגיל, ונראה שגם הפעילות הרגשית שלכם חוזרת לעצמה. זמן להתפייס עם אנשים קרובים, ואולי גם לצאת לציד אחרי נפש תאומה מזדמנת שמחפשת רק אתכם...

דגים
מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל, והגיע הזמן לשפץ ולשדרג את היחסים שלכם עם הבית והמשפחה, דגיגים. זה בדיוק הזמן לדבר מלב אל לב, להחזיר את תחושת הביחד, ובמקביל לשנות אווירה בית ובסביבתו.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully