וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 במאי עד ה-6 ביוני 2015

31.5.2015 / 10:23

כוכב נפטון שולט בשמים בסוף ובתחילת השבוע הזה, מה שאומר שהרגש הוא זה שמכתיב את המהלכים, ולכן כדאי אפילו לא להתאמץ לחפש את ההגיון במה שעובר עלינו

השבוע נפתח כשהרגש מכתיב את המהלכים. בהמשך השבוע המגמה משתנה, ולקראת סוף השבוע יוצרת ונוס בזוית לסטורן בדיוק את האפקט ההפוך: עכשיו, אם ההגיון לא ישתלט על הרגש ויקבע את סדר הדברים, המשך השבוע עלול להיות בעייתי.

הזויות המבלבלות של השבוע – אלה שתי הזויות בין נפטון המטשטש ומערפל לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ולבין השמש, מיקוד הדברים.

שתי הזויות האלה מתרחשות כבר בסוף השבוע הזה, והאמת היא שאנחנו כבר יכולים להרגיש אותן מיום חמישי: ערפול מטרות, קושי בלזהות סיבה לקשיים, וקושי בלקבל החלטות מקצועיות. כשהרגש שולט מגיעות הדרמות, וגם הן עלולות להיות מעט בעייתיות דווקא עכשיו. אולי משום כך כדאי בסוף השבוע ובימיים הראשונים של השבוע להמנע ממצבים של חוסר בהירות, ולתת לדברים להיות ברורים בהירים ומדויקים, בעיקר בתקשורת שלנו עם אלה שאתנו או סביבנו.

החלטות חשובות במיוחד – כדאי לדחות לאמצע השבוע, או לתחילת השבוע הבא, ולהמנע מדרמות מורכבות שסופן ניתוקי קשרים, או הסתגרות בתוך עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות דגים, תאומים, בתולה, קשת אריה ודלי.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הביתי והרגשני, למזל אריה הרומנטי והסוער. בגדול, זה אומר שכל ביטויי הרגש שלנו הופכים מוחצנים יותר ואיתם מתחזק גם הצורך לבלות וליהנות בחוץ, ולצאת קצת מהבית וסביבתו שהיו אזור הפעולה הדומיננטי שלנו בשבועות האחרונים. כן, הגיע הזמן לצאת, לבלות, ליהנות, ולתת לרומנטיקה מקום גדול יותר בחיינו...

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, לסטורן הנוקשה שממול. מיד עם מעברה של ונוס למזל אריה, היא נכנסת לזוית הזו, ונראה שהימים הראשונים של שהותה של ונוס במזל אריה יוקדשו בעיקר לפתרון בעיות כלכליות, לחשיבה מעשית הקשורה למוסדות וארגונים, ולסידורים שונים.

אנו עשויים לחוות לא מעט כובד בימים אלה, ומעבר לשלל המטלות והמחויבויות שהחיים יביאו אלינו, אנו עלולים להרגיש קצת לבד במערכה... זמנית לפחות. זה בדיוק הזמן להתעקש על זמן איכות בילוי עבורנו, ולא להתפשר עליו, למרות הכובד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי, וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים, וקצב הדברים מהיר ואינטנסיבי במיוחד. זכרו שהחפזון מהשטן, בעיקר בכל מה שקשור להחלטות כלכליות. זוית פרקטית עם יופיטר מביאה שיתופי פעולה נאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עובר למזל אריה, ומעירה מעט את האמביציה שלכם, כמו גם את היכולת להשקיע יותר בבית ובמשפחה. זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה מכריחה אתכם להיות מעשיים מתמיד. קדימה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, אבל אחרי פתיחה רגשנית ומעורפלת הוא ממשיך הלאה ללא זויות עם כוכבים אחרים. בגדול זה אומר שאתם יכולים לסמוך השבוע רק על עצמכם. החלטות חשובות – דחו להמשך.

סרטן
ונוס הרגשית עוזבת את המזל שלכם, ועוברת למזל אריה. בגדול, זה אומר שהגיע הזמן לתרגם את כל התובנות הרגשיות של הזמן האחרון למעשים בשטח, ובעיקר להתחיל להשקיע מחשבה בבית הכספים, ובחשבון הבנק. קדימה.

אריה
אחרי יומיים שלושה רגשניים במיוחד, נצמדת השמש שליטת המזל שלכם לכוכב מרס במזל תאומים, ומצבי הרוח מתחלפים ברצון אמביציוזי להתמודד עם אתגרים גדולים. זמן להעביר הילוך, אבל.. להזהר לא לריב עם העולם.

בתולה
הכוכבים מרקורי ומרס במזל תאומים ממשיך להריץ קדימה את בית הקריירה שלכם, בתולות. אלא שמרקורי הוא בהילוך אחורי, וכך אתם עלולים לחוות כמה וכמה טעויות בשיפוט ושינויים לא צפויים בדרך שבה בחרתם. התמקדו בעובדות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה, והגיע הזמן לצאת קצת החוצה, ולשדרג את המעגל החברתי שלכם. כעת הזמן להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולהכניס אותם לחייכם. במקביל, אל תבזבזו כספים, ובנו תכניות לטווח ארוך.

עקרב
הלחצים מתחזקים בהדרגה, ואו ט וטו חוזר לו סטורן הנוקשה למזל שלכם, לעוד פרק זמן קצר של השלמות בנושאי חומר וכספים ואפילו רגשות, לפני שימשיך הלאה. הגיע הזמן להיערך בהתאם, אבל לא להכנס ללחץ: זה יהיה זמני בלבד.

קשת
כוכב מרס יוצר זוית פרקטית עם יופיטר שליט המזל שלכם, וגם השמש נמצאת בזוית הזו. בגדול זה אומר שהגיע הזמן לשיתופי פעולה מסוגים שונים, ולא לפעול לבד ובאופן סוליסטי. נסו לזהות שותפים לדרך, ופעלו ביחד איתם.

גדי
זוית פעולה לא קלה בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה לכמה דרמות רגשניות, ואולי גם לתחושת כובד ביחסים. חשוב עכשיו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי, לא כלכלית ולא רגשית, והלחץ יוקל במהרה.

דלי
מעברה של ונוס הרגשית למזל אריה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, עשוי להביא איתו עדנה ליחסים קיימים, והשקעה בקשר. אם הלב הדליי פנוי עכשיו – זה בדיוק הזמן להכנס למערכת יחסים חדשה ומלהיבה...

דגים
סוף השבוע ותחילתו עלולים להיות לא קלים מבחינתכם, דגיגים: זויות בין מרקורי כוכב התקשורת ובין השמש לבין נפטון עלולות לגרום לאי הבנות, ושרשרת כעסים ותסכולים. גלו איפוק, דברו על הכל, כי בהמשך השבוע תזרח שוב השמש.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully