וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 במאי 2015

21.5.2015 / 17:26

השבוע נפתח בצורך ממוקד בעשייה פרקטית, אך מיד בהמשך מתפזר, הופך רגשני ומעורפל, ואיכשהו מצליח ללחוץ לנו על כל היבלות שאיכשהו חשבנו שכבר מיצינו אותן בשבועיים שחלפו

הזוית הקשה של השבוע – האמת שיש כמה כאלה, אבל נראה שונוס הרגשית בזוית מדויקת לאורנוס התזזיתי לוקחת בגדול. עצבנות, חוסר שקט ביחסים, דרמות בזוגיות ובדיאלוג הרגשי עם אנשים קרובים שינויים וניתוקים – השבוע הזה אמור להיות עשיר באירועים מסוג זה, וונוס בהחלט אחראית לכמה מהם.

אולי משום כך חשוב כבר עכשיו להחליט שלא מתנתקים נפרדים או מציבים אולטימאטום ביחסים השבוע, אלא מנסים קודם כל לדבר, ולהיות פחות צודקים בהמשך. ויותר חכמים.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

הזוית המבלבלת של השבוע – גם פה יש שתים כאלה, אבל אין ספק שזוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן שלנו לבין נפטון המעורפל, לוקחת בגדול.

מרס אחראי על העשייה שלנו. בזוית שלו עם נפטון המטרות שלו עלולות להפוך למעורפלות ולא ברורות, ובמקום לפעול ממקום יוזם ואסרטיבי מי שמפעיל אותנו אלה בעיקר מצבי הרוח המשתנים שלנו, ועולם הרגש שאינו אובייקטיבי, מה שמביא איתו שיקול דעת גרוע לגבי החלטות עסקיות ומעשיות בכלל.

מה עושים? מנסים לדחות את ההחלטות המעשיות החשובות שלנו לשבוע הבא, ובינתיים – מדברים קצת יותר אהבה...

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, מאזניים, דגים ובתולה.

הזוית המעצבנת של השבוע – זו ללא ספק הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שבהילוך אחורי, לכוכב מרס האסרטיבי.

הזוית הזו עלולה להפוך את השבוע הזה כולו למקום ווכחני ומלא עימותים, כשהילוכו האחורי של מרקורי יוצר כמה וכמה קונפליקטים שחלקם קשור לעבר הקרוב או הרחוק, והחלק האחר למה שקורה כאן ועכשיו. וויכוחים, עימותים, ואפילו ריבים ודרמות של ממש – הצמידות הזו לא עושה לנו טוב, בעיקר כשהיא מעלה אל פני השטח כעסים ותסכולים שעד כה לא דיברנו עליהם ולא חשפנו אותם, ואלה עלולים להרוס את מה שבנינו עד כה אם לא ניזהר.

מה עושים? משתמשים בזוית הזו כדי לדבר על הדברים ולא כדי לריב או להפגין שליטה, ואם נעשה זאת בחכמה ומתוך מודעות – נרויח כולנו.

מי יושפע מהצמידות הזו? בעיקר מזלות טלה, מאזניים, דגים ובתולה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם במזל תאומים מריץ קדימה תכניות פעולה בשפע, אבל נקלע לזוית הפעולה עם נפטון והשבוע הופך רגשני עד דביק, עם קושי מסוים לממש את התכניות שלנו. גלו סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה שבוע קדחתני אינטנסיבי וחסר מנוח. חשוב השבוע לא לקחת סיכונים מיותרים, לא בכבישים ובדרכים, ולא בחשבון הבנק.

תאומים
אין ספק שמרקורי שליט המזל שלכם עושה בלגן לא קטן השבוע, כשהוא נצמד גם לשמש וגם למרס וכל זאת בהילוך אחורי מתסכל... מה עושים עם כל התכניות היפות? מקפיאים זמנית, ושורדים בארוך רוח.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה שבוע רגיש ומרגש, כשהרגשות ומה שהם מעוררים לוקחים אכן תפקיד מרכזי בעשייה שלכם. זמן לפתוח את הלב, ולתת לקסם לפעול גם בתחום המקצועי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בזוית של עימות עם סטורן הנוקשה, זוית ביקורתית מאוד שדורשת מכם לשדרג את הצד הכלכלי והאישי. בהמשך נצמדת השמש למרקורי, והגיע הזמן לדבר, ועל הכל.

בתולה
מרקורי בהילוך אחורי במזל תאומים מביא איתו צורך בסגירת מעגלים הקשורים לקריירה, ושדרוג התקשורת הקרייריסטית שלכם והדיאלוג עם סמכויות. זמן לבירורים ולשינוי החלטות הקשורות לאמביציה שלכם.

מאזניים
שבוע טעון רגשית ולא קל צפוי לכם, מאזנאים: זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי מגיעה לדיוקה, ואיתה גם גלים של עצבנות, חוסר שקט, ורצון בספייס. זמן להיות קצת לבד, אך לא לנתק קשרים...

עקרב
זוית העימות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מתחילה את השבוע בעומס רגשי לא קטן ומאבקי כוח, אך בהמשך השבוע הזוית מתפוגגת והלחצים יורדים. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל תאומים ממול כולל מרקורי בהילוך אחורי מאוד מאתגר אתכם בימים אלה, בעיקר בכל מה שקשור לתכניות עבר שחוזרות להיות רלוונטיות, אנשים מהעבר, או דלתות שנפתחו... זהירות – מלת המפתח.

גדי
השבוע הזה נפתח בצורך להיות זהירים במיוחד, גדיים: זוית של עימות בין סטורן שליט המזל שלכם לבין השמש, עלולה להראות על מאבק כוח מול סמכויות, או קושי לעמוד בכל המטלות שלכם. אל תגזימו בעומס!

דלי
זה נראה כמו שבוע מאוד טעון רגשית, דליים: זוית פעולה בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להראות על קונפליקט בין הרצון להעניק לבין הצורך בספייס ובחופש אישי. מצאו את שביל הביניים.

דגים
זויות פעולה שיוצרים הן כוכב מרס והן מרקורי בהילוך אחורי עם נפטון שליט המזל שלכם, עלולות להביא איתן צורך בחשבון נפש אמיתי הן לגבי העשייה והן לגבי התקשורת שלכם. שתפו אחרים בלבטים ובדילמות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully