וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 במאי 2015

14.5.2015 / 14:52

בשבועות האחרונים מצאתי את עצמי כמה וכמה פעמים מגדיר את השבוע הקרב כעמוס במיוחד מבחינת תנועות ומצבי כוכבים, אולם נראה שאין ספק – השבוע הבא עלינו לטובה הוא בהחלט אחד העמוסים שבהם

השבוע הבא עלינו לטובה הוא אחד העמוסים, אם לא העמוס ביותר שחווינו לאחרונה, כולל גם – איך לא – את הילוכו האחורי של מרקורי שעוד הופך את כוון הדברים לגמרי.

זה טוב או רע? זה בעיקר... עמוס, טעון, דחוס ואינטנסיבי, ואנו מופעלים בקלות ובעוצמה מכל גירוי סביבתי ושינוי כוכבי. אולי משום כך חשוב בעיקר השבוע להיות מודעים במיוחד לעצמנו לסובבים אותנו למטרות שלנו וליכולת שלנו לשלוט על גורלנו תוך כדי מסע זהיר ואקטיבי ומדויק, כדי שלא נרגיש שהעולם משחק בנו, מתנכל לנו, או פועל נגד המטרות שלנו. מודעות ודיוק – אלה מלות המפתח.

השנוי המשמעותי השבוע – זהו השנוי בהילוכו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, שפורץ השבוע בהילוך אחורי במזל תאומים, בזמן שהשמש נכנסת למזל הזה כשפניה קדימה.. הצירוף וההיפוך של תנועות השנים האלה אולי מסמלים יותר מכל את מה שאנו פוגשים השבוע, לטוב ולרע.

גם מרקורי וגם מזל תאומים אחראים על התקשורת שלנו. מזל תאומים השייך ליסוד האויר הוא שכלתני הגיוני ומבריק, וכשהוא נמצא בהילוך אחורי נראה שההגיון הרגיל שלנו לא עובד לנו משום מה. זהו פרק זמן של שלושה שבועות שעיקרו לא הליכה ופעולה קדימה באופן הרגיל, אלא יותר סגירת מעגלים וקצוות ומפגש מזוית אחרת עם הקיים, לפני שממשיכים שוב לנוע קדימה.

כרגיל בפרקי זמן כאלה כדאי נפגש לא מעט אנשים מהעבר, ובנוסף מומלץ להזהר מאוד משכחה של מפתחות, סלולרי, ופה ושם גם את הראש... פגישות יתבטלו פה ושם, ודאי לא לעשות מזה עניין. אחרי שלושה שבועות בערך כל זה יהיה מאחורינו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר הכוכבי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל שור המעשי, למזל תאומים התקשורתי, מקום בו נמצאים כבר מרקורי כוכב התקשורת וכוכב מרס האסרטיבי.

המעבר הזה יוסיף נופך וקלילות לתקשורת שלנו, וכמובן גם אופטימיות ויכולת לזרז תהליכי עשייה בכלל. הצירוף הכוכבי המודגש הזה של שלושה כוכבים במזל תאומים מביא איתו יזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות בשפע, אלא שההילוך האחורי עלול לטרפד לא מעט מהתהליכים האלה או לדחות אותם.

בכל מקרה – יהיה מעניין, אפילו מאוד, שכן גם התקשרויות וקשרים מהעבר יחזרו כעת לחיינו ולפעמים בדיוק באופן ובמקום בו רצינו אותן.

מי יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, שור, דלי, עקרב ותאומים.

הזויות הקשות של השבוע – אלה בעיקרון הזויות הקשות שיוצרת ונוס הרגשית: זוית של עימות עם פלוטו היצרי, וזוית פעולה עם אורנוס התזזיתי.

הזויות האלה יכניסו לא מעט לחצים ומתחים למערכות היחסים ולדיאלוג הזוגי והחברתי שלנו, ואנו עלולים למצוא את עצמנו במרכזן של כמה וכמה דרמות מעניינות אם כי סוחטות רגשית, גם מבלי שהתכוונו לכך. החשוב הוא לדעת לשמור על פרופורציות, וגם כשקשה וממש מתחשק – לא להכנס לפרינציפים, ולא לנתק קשרים. יומיים ושלושה – וזה עובר, אם כי משקעים קטנים עלולים להשאר...

מי בעיקר יושפע מזויות אלה? מזלות שור, מאזניים, עקרב ודלי.

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית העימות של השמש, מיקוד הדברים, עם סטורן הנוקשה. הזוית הזו למעשה מלווה אותנו לאורך השבוע, כשהיא פועלת כסוג של אנטיתיזה לכל מה שקורה במזל תאומים המהיר והפזיז: כאן נפגוש כובד, רצינות, אחריות, והרבה כובד ראש.

הזוית הזו לא עושה לנו חיים קלים, אולם במקביל היא גם מכריחה אותנו לשמור על סדר ודיוק, ולהתארגן חכם ונכון בתחום הכלכלי ולשמור על רגלים על הקרקע. צריך רק להקשיב לצד ההגיוני והחכם שבתוכנו, לא לקחת דברים באופן אישי, ולהעניק טיפול שורש אמיתי לחשבון הבנק.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, גדי וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לאוץ קדימה במזל תאומים, ולהביא איתו אוסף של מטלות חוויות וקשרים חדשים שבאים והולכים, ובעיקר קצב מהיר. כדאי לעצור מדי פעם, כדי שלא לאבד את הראש.

שור
אחרי שנגמרו חגיגות יום ההולדת, אפשר להתפנות לדברים החשובים, כמו לנושאי חומר וכספים למשל. אבל הזויות של ונוס מטלטלות אתכם קצת השבוע: קחו הכל בפרופורציות, ושמרו על הקרקע.

תאומים
והנה שוב קורה לו התהליך המוזר הזה: מרקורי שליט המזל שלכם שוב פוצח בהילוך אחורי, ומכריח אתכם לעשות שעורי בית לפני שממשיכים. אבל השמש חוגגת לכם יומולדת כבר השבוע. מזלטוף!

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה רגעים יפים של חום, אמפטיה, ופה ושם אפילו..הממ.. כן, אהבה. זמן טוב להתאהב מחדש בחיים, ולמרות הכובד שמלווה את השבוע – גם לבלות.

אריה
נראה שהחיים משתנים מבחינתכם השבוע, ביג טיים. השמש שליטת המזל שלכם שהביאה איתה את הצורך לקדם ולהתקדם במזל שור, עוברת למזל תאומים והקלילות חוזרת ביחד עם החברים. יהיה מעניין.

בתולה
מיקומו של מרס בבית הקריירה שלכם ביחד עם הכוכבים מרקורי ושמש מריץ קדימה תכניות פעולה חדשות, אבל הילוכו האחורי של מרקורי עלול לתקוע מקלות בגלגלים... גלו בעיקר סבלנות, ואורך רוח.

מאזניים
על פניו זה נראה כמו שבוע לא שקט, מאזנאים. זויות הפעולה שיוצרת ונוס עם אורנוס ופלוטו עלולות להביא שינויים קיצוניים ודרמות למכביר. אבל בשוך הטלטלה, נראה שלא ממש הרבה השתנה.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים מזהיר אתכם מפני קבלת החלטות אימפולסיביות, ולקיחת סיכונים מיותרים. שמרו היטב על הכסף השבוע ואל תבזבזו אותו שלא לצורך. הזהרו במיוחד בכבישים.

קשת
נראה שבית הזוגיות והיחסים שלכם הופך עמוס במיוחד, אבל דווקא עכשיו נזכר מרקורי שם לפרוץ בהילוך אחורי... יתכן וזהו זמן מצוין לפסק זמן ביחסים או לשדרוג הקשר תוך כדי שיחות עומק, והגדרות מחודשות.

גדי
זה נראה כמו שבוע מאתגר במיוחד, שמתחיל בזוית של עימות בין מרס לסטורן שליט המזל שלכם ונגמר בעימות של השמש מולו. חשוב להמנע מגישה מרדנית, ולא להעמיס על עצמכם יותר מטלות מכפי שאפשר.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדל במזל תאומים מביא איתו גישה יצירתית ורומנטית יותר, אבל הילוכו האחורי של מרקורי עלול להקשות על הרומנים, ולהעמיד מכשולים קטנים לאהבה... דברו על הכל, ושתפו ברגשות.

דגים
ונוס במזל סרטן הופכת אתכם לרומנטית מהרגיל, אבל מרס דווקא מאתגר את נפטון שליט המזל שלכם בנושאי קריירה: הגיע הזמן לרתום את היצירתיות והדמיון לעובדות ולעשייה בשטח. קחו יזמה!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully