וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 במאי 2015

נראה שהשבוע נוצרים שני קצבים בשני עולמות שונים מאוד זה מזה: עולם העשייה ועולם הרגש

השבוע אנו עוסקים בשני עולמות שונים: העשייה והרגש. כל אחד מהם תופס כוון הפוך וקיצוני, והתוצאה – קונפליקטים ודרמות בין עולם המעשי לעולם הרגשי, שחלקם עלולים להיות אף קיצוניים למדי.

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים למזל סרטן. התייחסתי אליו גם בשבוע הקודם, אבל אפשר להרגיש אותו בעוצמה כבר החל מסוף השבוע הזה.

ונוס אחראית על כל מה שקשור לרגשות בכלל, ובמזל סרטן – לנושאים הקשורים לבית ולמשפחה. מעברה למזל הזה מסמל מעיל חזרה שלנו לצורך החזק והעוצמתי בחיבוק חם וביתי, ובצורך בבטחון רגשי יותר מכל דבר אחר, אלמנט כל כך שונה מהחודש הקודם שבו ונוס במזל תאומים לקחה אותנו למקום של מלים והתנסויות.

כעת חוזרה לה הרומנטיקה של פעם, הצורך להיות עטוף ומחובק ובעיקר בטוח, והרצון להתמסר ולתת מעצמנו הרבה יותר במערכות היחסים שלנו.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

המעבר המעשי של השבוע – על הצד המעשי של חיינו אחראי כוכב מרס. בחודשיים האחרונים שהה מרס במזל שור, ופעל בשני כוונים שונים. מרס כשלעצמו שולט על מזל טלה ושייך ליסוד האש, אולם במזל שור השייך ליסוד האדמה לא ממש התבטא באופן מוצלח, והביא איתו לא מעט תסכולים וכעסים כשהתחושה הכללית היא של תקיעות מסויימת, וחוסר יכולת לנוע מהר ואקטיבי, לפי אופיו של מרס.

אולם כעת עובר מרס למזל תאומים, והקצב משתנה לחלוטין: הוא הופך מהיר מאוד, והתקיעות של קודם עלולה בקלות להפוך לפזיזות. המהירות הזו עלולה לגרום לנו לפעול באופן לא שקול ולקבל החלטות גרועות, כשהמלים שלנו הופכות להיות מנוע העשייה, ולא המעשים עצמם. אם נוסיף לכך גם את מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל תאומים, נבין שמבחינה פרקטית הכל הולך לפרוץ ולזרום קדימה, בזמן שרגשית אנו זקוקים עכשיו למשהו הפוך לחלוטין: לשקט, חום ובטחון. קונפליקט של ממש..

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, תאומים וקשת.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרס במזל תאומים, לבין סטורן במזל קשת. זו אחת הזויות המתסכלות באסטרולוגיה, כיון שהיא גורמת לנו להרגיש מעין פול גז בניוטרל – אנחנו מתאמצים ומתאמצים, אבל משהו ממול עוצר אותנו.

בין אם זה קשור למערכת ממסדית, אדם נוקשה או אפילו השיפוט האישי שלנו – הזוית הזו מפגישה אותנו עם חלק בתוכנו שמתעקש על שלו, אך לא משיג אותו ועקב כך מבטא כעסים ותסכולים. אולי משום כך כדאי אכן לגלות בעיקר סבלנות וסובלנות השבוע כשדברים נראים כאילו הם זזים סוף סוף אך בשטח זה לא באמת קורה. נשימה ארוכה ואורך רוח יביאו בסופו של דבר לתוצאות המקווות לקראת סוף השבוע, או כבר בשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, גדי, תאומים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
מצד אחד אתם מרגישים את השינוי באנרגיה ובדרייב לעשייה, אך מצד שני עדיין קשה לממש אותם לכלל מעשים ותוצאות בשטח. במקום לחשוב שהעולם מתנכל לכם, גלו פשוט אורך רוח ו..חכו בסבלנות. הכלי פתר בסוף.

שור
השור נחשב כמזל רומנטי למדי אבל גם די קשוח. אלא כשונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, אתם הופכים עוד יותר רומנטיים ורכים מתמיד.. התקשורת שלכם הופכת יוזמת וחכמה יותר, וזה אולי הזמן גם למסע של תקשורת יוזמת השבוע.

תאומים
כוכב מרס עובר למזל שלכם, תאומימים, ונראה שמעכשיו מתחילה תקופה הבלגן... מרס משנה סדרים, מורד בהסכמים ועקרונות, ומביא איתו ים של אנרגיה חדשה לעשייה וליזמות אישיות. העניין הוא שזו אנרגיה שתלטנית ולא שקטה.. נסו לא לריב עם הסביבה.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים. ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ועוזרת לכם לפתוח את הלב החשוף והרגשני כל כך ממילא... כן, הגיע הזמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם ללא קשר לשינויי מצב הרוח התמידיים, ולאנשים קרובים ואהובים.

אריה
מעברו של כוכב מרס למזל תאומים, הופך את התחום החברתי שלכם למשמעותי במיוחד כעת, אריות. זהו זמן שבו כדאי ורצוין לא רק להרחיב את המעגל החברתי באופן כללי, אלא גם ליזום התקשרויות מקצועיות חדשות, ולשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים.

בתולה
מעברה של ונוס למזל סרטן, מאפשר לכם להיות הרבה יותר פופולאריים ואטרקטיביים בתקופה הקרובה. הגיע הזמן להוריד מעט את מחסומי הביקורתיות המושחזים שלכם, ולאפשר לחלקים העדינים שלכם להגיח החוצה. זמן טוב לעשות לכם חברים חדשים.

מאזניים
מעברה של ונוס למזל סרטן, עשוי לתת דחיפה חזקה לאמביציה שלכם, ולכל מה שקשור לקריירה ולדרייב בחייכם. ואכן, הגיע הזמן לקחת צעד אחד קדימה אל מרכז המעגל, לקבל את ההערכה ומחיאות הכפיים, ולהוכיח לעולם מה אתם שוים באמת.

עקרב
מעברו של כוכב מרס למזל תאומים מוריד מכם לא מעט לחצים, עקרבים, ונראה שהסתיימה תקופת העימותים והויכוחים. כעת כדאי להזהר בכל מה שקשור לחומר וכספים, לא לבזבז כספים שלא לצורך, ולהזהר במיוחד בתקופה הקרובה בכבישים ובדרכים.

קשת
החיים הופכים השבוע לסוג של מירוץ, כשהכוכבים מרס ומרקורי נמצאים ממש ממול בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והופכים את התקופה הקרובה לשרשרת של מטרות נעות, מטלות מחוייבות ובעיקר אתגרים. מרס מאתגר אתכם, אבל... גם מעצבן. קרפול!

גדי
ונוס עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, גדיים, ונראה שהחיים מאפשרים השקעה ביחסים ובזוגיות. כוכב מרס יוצר זוית של עימות עם סטורן שליט המזל שלכם, ואתם עלולים לחוות שבוע מרדני ומעצבן אישית ומקצועית. אל תכנסו למאבקי כוח ואגו!

דלי
כוכב מרס עובר לבית הביטוי האישי והיצירתיות שלכם, דליים, ואתם עלולים לסבול מכמה וכמה ויכוחים ועימותים עם אנשים אהובים, וסערות רומנטיות. מי אמר שאהבה היא קלה? לא מרס, בכל מקרה, והוא עלול להביא איתו כמה דרמות לתיאבון... אל תנתקו קשרים.

דגים
מעברו של כוכב מרס למזל תאומים עלול לתסכל מעט, ולהביא איתו כמה ויכוחים ועימותים בנושאי בית ומשפחה. חשוב לדעת לא רק לעמוד על שלכם אלא גם לדעת מתי לוותר, כדי לשמור על רוח טובה. זמן מצוין למסע שיפוצים בבית ובסביבתו, ולשדרוג יחסים במשפחה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully