וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 במאי 2015

התקשורת והרגשות משתנים מאוד השבוע. נזדקק למינון גבוה מאוד של איזון בין הרגש לשכל, ובין שני אלה – לחיינו אנו

התקשורת והרגשות משתנים מאוד השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר אמנם למזל תאומים התקשורתי אבל נפטון דואג שמה שמפעיל אותנו יהיה בעיקר רגשי ורגשני כשסטורן גם מכביד עליו מאוד עם מינון גבוה של ביקורת.. ונוס הרגשית עוברת למזל סרטן הנוסטלגי והמשפחתי, והכל הופך להיות אישי מאוד, ולא אובייקטיבי. בקיצור, לאן שלא נסתכל השבוע – נזדקק למינון גבוה מאוד של איזון בין הרגש לשכל, ובין שני אלה – לחיינו אנו. בשאיפה.

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל שור המעשי, למזל תאומים התקשורתי עליו הוא גם שולט. מרקורי מקבל איכות תקשורתית ונעימה במזל תאומים, ועל פניו זהו זמן מצוין לשפץ את התקשורת שלנו עם הסביבה, בהנחה שהדברים ילכו עכשיו בקלות רבה יותר. האמנם?
ובכן, לכאורה זהו אכן מיקום מצוין: מה טוב יותר מאשר תקשורת קלילה וזורמת? אז זהו, שגם סטורן וגם נפטון דואגים השבוע שקלילות וזרימה יהיו האחרונות להגיע עם מינון גבוה של שיפוט ורגשנות... רק סבלנות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים התקשורתי למזל סרטן הרגשני והנוסטלגי. האמהיים שלנו, לערסל ולהגן ולהזין. ומצד שני מעברה של ונוס למזל סרטן מציף אותנו רגשית באופן קיצוני: הצורך מצד אחד להעניק לאלה שאיתנו ממיטב הצדדים – לבקש בדיוק את האלמנטים האלה מהזולת, עשוי ליצור דיאלוג רגשי שונה מאשר בזמן האחרון, שבו המלים עצמן הספיקו: כעת אנו נדרשים גם לתת כיסוי להבטחות, או לפחות להבטיח, ולא לסמוך רק על התקשורת האינטליגנטית שלנו.

כעת הרצון להתכרבל, להתעטף בחומם של הזולת או המשפחה הופך משמעותי יותר, ואיתם גם הצורך להגדיר מחדש את גבולות הרגש הקשור לקשרים המשפחתיים שלנו. בכל מקרה – יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו דורשת מאתנו דין וחשבון מדויק ומעשי בתקשורת ובמלים שלנו, וכדאי מאוד שנעמוד בסטנדרטים של הציפיות שלנו עצמנו מהזולת ומהעולם מבחינה מעשית. כעת נדרש חשבון נפש מעשי הקושר את המלים שלנו – עם העובדות בשטח, בלי לחפף ובלי ליפות. עובדות – כאן ועכשיו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הזוית הרגשנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין נפטון כוכב התקשורת לכוכב נפטון הרגשני. הזוית הזו מגיעה לשיאה ממש לקראת סוף השבוע, כך שאת המשכה נוכל לחוות כבר גם בשבוע הבא.

הזוית הזו עלולה לערפל את הצד ההגיוני שלנו ואת המחשבות המעשיות. נדמה שכל מחשבה ועשייה קשורה איכשהו לטאץ' רגשי ולמעורבות רגשית גבוהה, ולכן גם שיקול הדעת המעשי שלנו אינו במיטבו. אולי משום כך כדאי את ההחלטות החשובות שלנו להשאיר לשבוע הבא, ולא להסתכן עכשיו בקבלת החלטות רגשנית וגרועה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

התחזית השבועית:

טלה
מעברו של מרקורי למזל תאומים הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד, השבוע. זה הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות. מעבר ונוס למזל סרטן מחזק מאוד את הצד המשפחתי והביתי: זמן לשדרג קשרים משפחתיים, ואת נושא הבית וסביבתו.

שור
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה אנרגיה לעשייה: נצלו אותו לפני שיעבור הלאה. מעברו של מרקורי לבית הכספים שלכם הופך אתכם מעשיים מתמיד. זמן לשתף בתכניות כלכליות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר ל..מזל שלכם, תאומימים כבר בתחילת השבוע אך בהמשכו יוצר זויות עם סטורן ונפטון ומכריח אתכם להתמקד לא במלים אלא בעובדות: אל תעשו לעצמכם הנחות השבוע!

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ונראה שלבכם הרך נפתח, ובגדול... כן, הגיע הזמן להתחבר מחדש לרגש העדין הזה ששמו אהבה, ולפעול ממנו הן כלפי אחרים – והן כלפי עצמכם...

אריה
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים המאכלס את הבית החברתי שלכם, אריות, וזה אולי הזמן לצאת קצת מהמירוץ שהייתם בשבוע בשבועות האחרונים, ולפנות מקום לחברים הכיטובים ולמעגלים החברתיים שלכם. קדימה.

בתולה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם לבית האמביציה שלכם, הופך את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד. כן, הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, בתולות, ואחריהן גם את דרכי הביצוע – ולצאת לדרך...

מאזניים
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל תאומים מביא איתו תוקפה של פתיחות לרעיונות חדשים וקשרים עם חו'ל. הגיע הזמן להרחיב אופקים. מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל סרטן, מאותת שהגיע הזמן לשפר תדמית, ו..להתמקד בקריירה.

עקרב
השמש ומרס עדיין צועדים במזל שור בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, אלמנט שגם השבוע ממשיך להדגיש את הצורך ביחסים הרמוניים ובעיקר מאוזנים עם הפרטנרים. זמן טוב להגדיר מחדש את הקשר, או.. לצאת לדייט.

קשת
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים, אלמנט שמזמין שיחות עומק של אחד על אחד עם הפרטנרים או בני הזוג, ודיאלוג ישיר בגובה העינים. אם לא תדברו – דברים לא ישתנו, אלא שהשבוע אתם מוזמנים גם להקשיב...

גדי
משהו טוב קורה השבוע למערכות היחסים שלכם, גדיים. ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים, ונראה שהגיע הזמן לפתוח קצת יותר את הלב ולהעניק יותר מעצמכם ליחסים בכלל ולפרטנרים שלכם בפרט. אם הלב פנוי – זה הזמן לנפש תאומה חדשה.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים המאכלס את בית הביטוי הרגשי והרומנטיקה שלכם, ונראה שחודש מלהיב למדי לפניכם. הגיע הזמן להוריד קצת את המלים החכמות ולאפשר לעצמכם להרגיש לעומק. זמן מצוין לחזר, להתרגש, ולהתאהב.

דגים
ונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה שלכם, דגיגים, ונראה שלכם אין קושי לבטא רגשות, מה גם שדווקא עכשיו אתם פתוחים ורגישים מתמיד... מעברו של מרקורי לבית הקריירה שלכם מאפשר לקדם יזמות חדשות ומפתיעות: אל תשאירו דברים בבטן.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully