וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 באפריל עד ה-2 במאי 2015

השינוי העיקרי השבוע הוא בתקשורת שלנו, ובדרך שבה אנו יכולים לממש את הפוטנציאל של השבוע הקודם, שעמד בסימן של קביעת עובדות בשטח

השבוע יש לממש את הפוטנציאל של השבוע הקודם ואי אפשר להסתפק בקביעת עובדות בלבד. מעברו של מרקורי מסמל יותר מכל את היכולת שלכם לתרגם את המלים שלנו לתקשורת פשוטה וישירה בין אדם לחברו, ולא רק לתקשורת מעשית.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי ממזל שור המעשי, למזל תאומים החברתי והתקשורתי. ואכן, אחרי שסיימנו לתרגם את המעשים שלנו לעשייה בשטח, מגיע זמן שבו אפשר גם לעלות מדרגה גם בנושאי התקשורת האישית והבינאישית. מעברו של מרקורי למזל תאומים, מקום בו נמצאת גם ונוס הרגשית, מראה על הצורך לצאת מהקוביה המוכרת שלנו ולהכיר ולפגוש אנשים חדשים, וכך גם להרחיב את המעגל החברתי שלנו.

מי בעיקר יושפע מהשינוי הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הרגשות השבוע – מצד אחד שוהה ונוס הרגשית במזל תאומים התקשורתי אך לא ממש רגשי, ועוזרת לנו להפתח ולשתף ברגשות גם אנשים שאיתם העומק הרגשי אינו גדול במיוחד. זהו זמן טוב להיכרויות מכל סוג, ואולי גם לקלילות רגשית כמו גם ליכולת לנתח מצבים, ולדבר על דברים שבדרך כלל קשה לנו לדבר עליהם רגשית. אולם ונוס כמעט שלא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים השבוע, אלמנט שעלול לגרום לנו להרגיש קצת לבד בדיאלוג הרגשי שלנו עם העולם. ולכן כדאי וחשוב לפעול באופן זהיר ואילו סוליסטי יותר, ולקבל החלטות הקשורות ליחסים לבד, בלי קשר לאנשים אחרים.

מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

התחזית השבועית:

טלה
מעברו של כוכב מרקורי למזל מאזניים עוזר לכם מאוד לתרגם את עודף הרגישות השבועי למלים, ואת המלים – לתקשורת אישית ובינאישית. זה בדיוק הזמן לדבר על מה שחשוב באמת, לתת למלים כוח לשנות, ולא להשאיר דברים בבטן.

שור
מקבץ הכוכבים במזל שלכם מדגיש את הצורך שלכם לשנות מצבים שהתרגלתם אליהם, ולצאת מתוך אזור הנוחות שלכם כדי לראות דברים קצת אחרת. חוסר זויות של ונוס לכוכבים אחרים עלול לגרום לכם להרגיש זמנית לבד במערכה.

תאומים
משהו משתנה אצלכם השבוע, תאומימים: אל ונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם ומביאה איתה קלילות וזרימה ונינוחות רגשית, מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. הגיע הזמן לתת ביטוי אמיתי למה שקורה גם מאחורי הקלעים, ולעומק.

סרטן
תקשורת היא שם המשחק השבוע, סרטנונים. מרס והשמש בבית התקשורת שלכם ממשיכים לגרום לכם לרצות לדבר ולשתף, אולם מעברו של מרקורי למזל תאומים ביחד עם ונוס מגביר את הצורך לנקות משקעים שהצטברו, לפני שפוסעים קדימה.

אריה
זוית של מתח בין השמש שליטת המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה מלווה את השבוע שלכם, אריות, ועלולה לגרום למינון גבוה במיוחד של ביקורתיות ושיפוט. נסו לשחרר את השופט הפנימי הזה, התמקדו בעובדות, ואל תאפשרו ללב לקבל החלטות לבדו.

בתולה
השמש ומרס ממשיכים לשוט במזל שור ולהביא איתם נינוחות בעשייה ובקביעת עובדות בשטח, בעוד ונוס ששוהה בבית הקריירה והתדמית עוזרת לקדם תכניות ויזמות בעולם ומשדרגת יחסים עם סמכויות. זמן טוב להריץ יזמות חדשות קדימה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה, מאזנאים, ומביאה איתה לא מעט קלילות וזרימה נעימה למערכת קבלת ההחלטות והעשייה שלכם. אולם חוסר זויות בין ונוס הרגשית לכוכבים אחרים עלול לגרום לתחושה שכל העומס הוא עליכם. סבלנות...

עקרב
גם מרס וגם השמש שוהים השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם לפעול ביחד עם הפרטנרים שלכם ולא לבד, ולהשקיע קצת יותר בזוגיות וביחסים שלכם. זמן לפתור בעיות, ולדבר על הכל.

קשת
מרקורי וונוס שוהים בבית הזוגיות שלכם, ומביאים את בשורת המלים ויכולתן להשפיע לקשת המצוי, שמעדיף בדרך כלל קודם כל לעשות ורק אחר כך לדבר... דיאלוג בגובה העינים, שיחות של אחד על אחד, היכרויות חדשות – כל אלה ועוד יגיעו השבוע.

גדי
זוית של מתח מלווה אתכם השבוע, והיא מתרחשת בין סטורן שליט המזל שלכם לבין השמש. הדיאלוג עם סמכויות ועם הורים מורים או אחראים עלול לעלות על שרטון פה ושם, וחשוב לדאוג שהדברים לא יקלקלו יחסים. נסו לתת למלים את הכוח לשנות – ולהשתנות.

דלי
השמש ומרס ממשיכים להשפיע על הנעשה בדיאלוג המשפחתי שלכם, דליים, וזהו זמן טוב לשדרג את היחסים עם המשפחה, ולא להסתגר בבועה הדליית המוכרת. מעברו של מרקורי הופך את האהבה למילולית: זמן לחיזור עדין, ולשיחות רגשניות.

דגים
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל תאומים מקום בו נמצאת גם ונוס הרגשית, הופך את בית הקריירה והתדמית שלכם לפעיל במיוחד השבוע. הגיע הזמן למהלכים משמעותיים מול סמכויות, כמו גם לשיחות עומק עם הורים ובוסים. אל תפחדו לפתוח הכל.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully