וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 באפריל 2015

16.4.2015 / 15:55

השמש מנסה להמשיך ולהוריד אותנו לקרקע מעשית, מרקורי נצמד למרס במזל שור והופך למעצבן וממריד, וזוית של מתח בין סטורן לשמש מביאה מצב רוח רציני, ואפילו מכביד

המעבר המשמעותי של השבוע – זה מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל טלה הנלהב למזל שור המעשי. כן, אומרת השמש, הגיע הזמן להצטרף לכוכבים מרקורי ומרס ולהכניס את התודעה של כאן-ועכשיו, ובעיקר תודעת המימוש המעשי של הדברים, ולא רק זה של הכוונות או ההתלהבות. השמש עוזרת לנו לזהות אפשרויות לפעולה פרקטית, למצוא לנו שותפים לדרך, ופה ושם גם להרויח כספים מכל העשייה הזאת, וטוב שכך (בתנאי שנקשיב לה, כמובן).

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות שור, עקרב, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע – זו בעצם הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לכוכב מרס האגרסיבי. הצמידות הזו עלולה לגרום למריבות וסכסוכים, וגם למאבקי כוח ואגו. אולי משום כך מומלץ השבוע לשמור על איפוק מכסימלי, ולא לעשות גלים מכל שטות. חשוב גם לא להתעקש לומר את המלה האחרונה, ולא להפוך את המלים שלנו לנשק שבסופו של דבר יקלקל קשרים נאים, וחבל.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

מתחים ולחצים – זוית המתח בין השמש לסטורן הנוקשה, מביאה איתה מתחים בתחומים רבים, ובעיקר עצבנות וחוסר שקט. הזוית הזו עלולה ליצור קונפליקט בין הצורך שלנו לקבוע עובדות בשטח, לבין הרצון שלנו להרגיש חופשיים וליהנות ממינון גבוה של חופש ישי וספייס.
המתחים שהזוית הזו יוצרת עלולים להתפרש כאקט מרדני מול סמכויות או הורים, אך בעזרת מעט מודעות ושיחות עומק ניתן להראות שהמדובר בעיקר באי הבנות. קצת סבלנות – וזה עובר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי, אריה, סרטן ודלי.

התחזית השבועית:

טלה
אתם תקשורתיים במיוחד השבוע, כשכוכב מרקורי נצמד למרס שליט המזל שלכם ומאפשר לכם להשתמש במלים באופן יוזם וישיר יותר. אולם חשוב להזהר בשמוש המילולי הזה ולהמנע מעימותים מכל סוג.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הכספים שלכם וחשוב לא לבזבז יותר ממה שתכננתם. זוית פעולה לנפטון הרגשי עלולה להביא איתה ערפול ובלבול, ושיקול הדעת אינו במיטבו. החלטות חשובות – דחו בשבוע.

תאומים
מצד אחד שוהה ונוס במזל שלכם ומביאה איתה ים של קסם אישי ולא מעט אהבה... מצד שני מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור ומאט מאוד את הקצב המוכר שלכם... נסו לחבר מלים – לרומנטיקה.

סרטן
הסרטן נחשב למזל מופנם למדי, אבל כשכוכב מרקורי מאכלס את הבית החברתי שלכם, נראה שאתם יוצאים יפה מאוד מהקונכיה פוגשים חברים וידידים, ואפילו מרחיבים את המעגל. זמן להכיר אנשים חדשים, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל שור, המאכלס את בית הקריירה שלכם. ואכן, באמת הגיע הזמן להיות אמביציוזיים יותר, ולהפגין מינון גבוה של יזמה ותושייה. זוית של מתח בין השמש לסטורן מכבידה מעט. סבלנות.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדל במזל שור מאפשר לכם לפתוח ערוצים חדשים של תקשורת עם העולם בתקופה הקרובה, ולהסתכל קדימה מזוית אחרת על העולם. נסיעות ולימודים הופכים להיות משמעותיים כעת יותר מתמיד, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל, אלמנט שגורם בעיקר לקושי מסויים לראות את הדברים כפי שהם. חשוב לדחות את ההחלטות שלכם לשבוע הבא כי שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל והולך בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, מאפשר לכם להשקיע קצת יותר תשומת לב בפרטנרים שלכם, ובעיקר ביחסים. הגיע הזמן לפתוח דברים לעומק, ובמקביל למצוא בני ברית לעשייה משותפת.

קשת
מרקורי מרס והשמש שנמצאים במזל שור עלולים להביא איתם תחושות מסויימות של עצירה ותסכול, כשדברים מאיטים ואפילו נעצרים, או לא עומדים בקצב שלכם. חשוב לגלות סבלנות, ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

גדי
סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם השמש השבוע, אלמנט שמכריח אתכם לדייק בפרטים הקטנים, ולהתמקד בכאן ובעכשיו. גם כשקצב הדברים איטי יותר ממה שתכננתם, חשוב להמנע משיפוט וביקורתיות. גלו איפוק.

דלי
נושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים במיוחד השבוע, עם מעברה של השמש למזל שור והצטרפותה לכוכבים מרקורי ומרס שכבר נמצאים שם. הגיע הזמן לשינוי אווירה בבית, להשקעה בבית ובסביבתו, ולשדרוג יחסים עם המשפחה.

דגים
זוית פעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום להצפות רגשיות קטנות, ולסדרה של דרמות כאלה ואחרות בחיי הרגש. אולי משום כך מומלץ השבוע לא לקחת דברים ללב, והחלטות רגשיות – לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully