וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 באפריל 2015

12.4.2015 / 10:42

זה שבוע של שינויים במיקום הכוכבים של זויות רגשיות לא קלות ושל תקשורת משתנה – נראה שאין רגע דל בכוכבים, אבל יש שבועות שהאקשן הזה נראה בהחלט מוגזם, כמו השבוע למשל

המעברים המשמעותיים של השבוע:

מבחינה רגשית - ונוס הרגשית עוברת למזל תאומים, ונראה שכל מה שקשור ליחסים מקבל אלמנטים של תקשורת קלילה, ותקשורת זוגית בכלל. אחרי חודש רומנטי וכבד הגיע הזמן לתת למלים את המקום הראוי להן בקשרים הקרובים שלנו, וונוס במזל תאומים עושה בדיוק את זה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של ונוס? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

מבחינה תקשורתית - מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור, אחרי חודש של תקשורת אסרטיבית ואפילו אלימה מילולית במזל טלה. כן, הגיע הזמן להרגיע את המלים ואת הרוחות של כולנו, כשמרקורי במזל שור מתכוונן בעיקר לצד הנהנתני והשקט של כולנו. המלים הופכות שקטות יותר, והצורך בחיבוק ובמגע – גדל בהדרגה.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה שממול. למרות שונוס במזל תאומים אמורה להביא איתה קלילות וקופצנות, הרי שבתחילת השבוע אנו עלולים להרגיש כובד רציני ומידה גבוהה של אחריות, בכל מה שקשור ליחסים בכלל ולזוגיות בפרט. לא מעטים מאתנו עלולים להרגיש עם הזוית הזו לבד במערכה, רגשית או כלכלית.

מי יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית המבלבלת של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון המעפל ומטשטש. הזוית הזו רגשנית מאוד, ומצבי הרוח שלנו פעילים במיוחד, אך מעשיים אנחנו לא. זהו זמן יצירתי מאוד אך הרגש הפעיל עלול להביא איתו טעויות בשיפוט ובשיקול הדעת.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור, אלמנט שעלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בנושא חומר וכספים, וגישה מעשית שמאפשרת לכם לעשות דברים ממקום של יזמה אמביציוזית חשוב להמנע מבזבוז כספים שלא לצורך.

שור
כוכב מרס נמצא במזל שלכם והאמביציה חזקה במיוחד. זהו זמן טוב להריץ קדימה תכניות פעולה הקשורות להוצאת אנרגיה וליזמות חדשות. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים, והחיים הופכים קלילים ותקשורתיים יותר.

תאומים
ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ומביאה איתה כמה מתנות נאות: הרבה מאוד קסם אישי שמאפשר קידום תכניות ויזמות, לב פתוח לרווחה שמאפשר לאחרים להתקרב יותר, ומקום גדול יותר לרומנטיקה, ובעיקר לאהבה.. כן כן.

סרטן
הכוכבים מרס ומרקורי שוהים במזל שור, ומאפשרים לכם להיות פופולאריים מאוד מבחינה חברתית כמו גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולשדרג את היחסים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. שדרגו תקשורת עם חברים וידידים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה זה השבוע האחרון במזל טלה, וכדאי למצות כל טיפת אנרגיה ויצירתיות שהן עוצמתיות במיוחד עכשיו, ולהריץ קדימה יזמות חדשות ותכניות לפעולה. שימו דגש מיוחד על היכולת שלכם לתכנן נסיעות ולימודים.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל שור ומעודד דמיון ויצירתיות רעיונות חדשים ופתיחות לנושאים שעד עכשיו לא ממש הכרתם. זהו זמן טוב לשפר קשרים עם חו'ל, ואולי אפילו לתכנן נסיעה כזו או אחרת. זמן טוב להשקיע בגוף ובפעילות ספורטיבית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים והחיים הופכים קלילים יותר מבחינה תקשורתיות, אך ונוס יוצרת זוית עימות עם סטורן הנוקשה עם ים של אחריות ומחוייבות, וזוית פעולה רגשנית עם נפטון... החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

עקרב
אל כוכב מרס שנמצא בבית הזוגיות והיחסים ועלול להביא איתו עימותים וויכוחים מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, וזהו זמן טוב לשדרג תקשורת עם פרטנרים ובני זוג, לשתף בתכניות, ובעיקר לדבר על הכל.

קשת
השמש במזל טלה מאפשרת לכם שבוע אנרגטי ורומנטי ברמה גבוהה, כשהדגש הוא על מה שמלהיב ומרגש אתכם, קשתים. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בקשרים הקרובים, ואולי במקביל גם להתאהב באמת...

גדי
גם מרס וגם מרקורי שוהים מהשבוע בבית הרומנטיקה והריגושים שלכם, גדיים, וזהו זמן טוב להזיז מעט את מערכת המשימות המשעממת שלכם, ולהשקיע קצת יותר גם בצד הנהנתני של החיים: צאו לבלות וליהנות קצת יותר..

דלי
הכוכבים מרס ומרקורי שוהים השבוע בבית הקריירה שלכם, דליים, ואחרי שבוע הרפתקני זעזועי ולא קל, הגיע הזמן לטפח קצת יותר אמביציה, ולהזיז דברים. זמן לשדרג יחסים עם סמכויות, ובעיקר ליזום בנושאי דרייב וקריירה.

דגים
זוית פעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לערפול ובלבול רגשי השבוע, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים בצד הפרקטי של החיים. שמרו על הכסף שלכם, ואל תתפתו להרפתקאות עסקיות. החלטות – דחו לשבוע הבא.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully