וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 באפריל 2015

המתחים והלחצים מגיעים לשיאם, רגשית ותקשורתית, כשפלוטו ואורנוס שולטים בדחפים ובלחצים ומפעילים בעוצמה גם את השמש וגם את מרקורי כוכב התקשורת

השבוע, אפשר לומר שכל מעשה וכל מילה שתאמרו עלולים ליצור טריגר לפעולה ולאקשן, ובאופן לא פרופורציונלי. בי קרפול!

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות המדויקת בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו החלה להיות אפקטיבית בעצם כבר ביומו של הסדר, אבל בגדול היא מגיעה למיצויה הלא קל דווקא השבוע.

הזוית הזו גורמת לכולנו להעביר הילוך מבחינת פעילות, אלמנט שגורר קבלת החלטות לפעול ללא שיקול דעת הולם, ומצד שני – פעילות פתאומיות עשייה לא מתוכננת ושבירות של רצף אירועים בגלל גירויים קטנים ושטויות שמפעילות אותנו, הן ביחסים והן כל אחד עם עצמו. בהמשך השבוע גם כוכב מרקורי נצמד לאורנוס, וכאילו מכפיל את האפקט: חשוב להיזהר מאוד עכשיו שלא לשבור את הכלים, כשדברים יוצאים משליטה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? בני מזל אריה, דלי, טלה תאומים ובתולה.

התקשורת שלנו – גם כאן אנו מוצאים השבוע מוקש לא קטן, בדמות צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין אורנוס התזזיתי, אך לפני כן בדמות זוית פעולה בין פלוטו היצרי למרקורי שלנו.

שתי הזויות האלה עלולות לגרום לשבוע שבו התקשורת וההבנות בין אדם לזולתו קשות במיוחד, והתגובות על אי ההבנות שאנו עלולים לפגוש עכשיו אינן קלות. אולי משום כך חשוב שנהיה השבוע ברורים ונהירים ככל האפשר, ואם מבינים אותנו לא נכון – נטרח ונתקן, ואפילו נתפייס במהירות אם יהיה צורך בכך. בואו לא נשאיר השבוע את התקשורת שלנו ליד המקרה, אלא ננסה לפעול באופן ממוקד ויעיל ולהתגבר במהירות על אי ההבנות בהסבר, ואפילו בחיוך.

בהמשך השבוע נצמד מרקורי גם לשמש עצמה, מה שאומר שלקראת סוף השבוע הלחצים יתחילו להתפוגג בהדרגה, ונוכל להבהיר את אי ההבנות ואפילו לפתוח דף תקשורתי חדש. יהיה מעניין.

מי בעיקר עלול להיו מושפע מהזוית של מרקורי? מזלות עקרב, דלי, תאומים ובתולה.

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה השבוע במזל שור, מה שאומר שקצב הדברים איטי יותר ממה שתכננתם, ומעשי יותר. זוית פרקטית בין מרס לכוכב נפטון עשויה להביא איתה גל יצירתיות כמו גם כמה וכמה שיתופי פעולה מעניינים. זמן טוב לחבר בין רגש לשכל, וליהנות מחו'ל המועד.

שור
גם מרס וגם ונוס שוהים במזל שלכם השבוע, וכדאי לנצל היטב את העובדה הזו. עם ונוס אפשר לטייל וליהנות ולעשות על האש בכל מקום אפשרי, והשור הוא הרי אלוף המנגל האזורי.. עם מרס אפשר לקחת את כל המרץ הזה שהוא מביא ולתכנן כמה וכמה יזמות מעשיות חדשות לאחר החג.

תאומים
זהו שבוע חברתי מאוד אך חסר מנוח מבחינתכם, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבבית החברתי שלכם, וממליץ בעיקר לנסוע ולבקר חברתים אם אפשר, ולהרחיב פעילות. אך זויות של מרקורי עם אורנוס ופלוטו עלולות להביא ריבים פתאומיים וגישה עצבנית: לא יפה.. גלו איפוק.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה שם אתכם השבוע במרכז העניינים, וגם הסרטנון הביישן ביותר עלול למצוא את עצמו פתאום בחגיגה של קרובי משפחה אם באמצע מעגל החבר'ה מול המנגל, מנסה לארגן לכולם פיתות. תנו לצד המשפחתי והחברתי שלכם מקום, ואל תסתגרו: יפה לכם החברה...

אריה
זה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמןל האחרון, אריות. השמש שליטת המזל שלכם גם יוצרת זוית פעולה מדויקת עם פלוטו היצרי, וגם נצמדת באופן מדויק לאורנוס התזזיתי: מאבקי כוח בצד ניתוקים ושינויים במצב הרוח, צורך גדול בחברה – ומנגד צורך חזק בספייס וחופש אישי.. שבוע מורכב.

בתולה
חו'ל המועד בפתח ואיתו גם כל הבילוי,.אבל דווקא עכשיו התחום המקצועי והמחויבויות האישיות שלכם מגיעות לשיא, ונראה לפעמים שהכל נופל על כתפיכם הצרות... ביקורתיות וציניות לא יעזרו: צריך להתגייס ברצינות, לסגור קצוות, לסיים מחויבויות, ולהיות נאמנים למה שהבטחתם לקיים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה זה השבוע האחרון במזל שור, ונראה שהצד הנהנתני שלכם חוגג לא מעט, אבל הוא גם עלול לחוש בלא מעט רגשות אשמה בכלל כל הקלוריות החדשות וחוסר התנועה... נסו לאפשר לגוף שלכם מינון גבוה יותר של פעילות בשטח, כדי שהגבעות הקטנות לא יהפכו לצמיגים...

עקרב
זהו שבוע מתוח במיוחד, עקרבים. זויות פעולה מדויקות מצד השמש ובהמשך גם מצד מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם, עלולות לגרום לפתיל קצרצר ותגובות קיצוניות כשדברים קורים ההיפך ממה שרציתם. חשוב להחליט כבר עכשיו שלא מאבדים את הראש, ואת האקשן הופכים לטיולים...

קשת
נושא ההנאות והבילויים מודגש במיוחד השבוע כשהשמש ומרקורי במזל טלה וונוס בזוית ליופיטר שליט המזל שלכם. המיקום הזה מביא איתו צורך ליהנות בגדול, וגם לצד הרומנטי שלכם יש צורך חזק להתבטא... זמן מצוין לפגוש אנשים חדשים ומלהיבים, ולתת במקביל גם מקום גדול יותר לאהבה.

גדי
נושאי בית ומשפחה דורשים מכם השבוע כל טיפת סבלנות אפשרית, ולמרות שנראה לכם שהכל עליכם בנושאי משפחה כדאי לא לאבד את אורך הרוח המוכר שלכם ולא להרים ידים. זהו גם זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו עם בני הבית, לדבר על הכל, ולפתוח דף תקשורתי משפחתי חדש.

דלי
צמידות בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם ובהמשך גם של מרקורי כוכב התקשורת עלולות להביא איתן לא מעט קצרים בתקשורת עם הסביבה הקרובה והרחוקה, כמו גם כעסים פתאומיים או רצון להיות לבד בבועה הדליית המוכרת. למרות הכל – היו נגישים וזמינים לאנשים קרובים, ונסו לא להתנתק למרות הקושי.

דגים
מיקומם של הכוכבים מרס וונוס במזל שור המאכלס את בית התקשורת שלכם וזוית מעשית שיוצר מרס עם נפטון שליט המזל שלכם עשוי להביא איתו ים של היכרות חדשות ומפגשים מעניינים בשבוע הזה, ואפילו כמה טיולים לנופים אחרים שיכניסו רוח רעננה לאקווריום של הדגיג המצוי. פתחו את הלב, ואת העינים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully