וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 במרץ עד ה-4 באפריל 2015

26.3.2015 / 17:15

על פניו זה שבוע מלא תהפוכות ושינויי מיקום, כשהמתחים והלחצים באים לשיאם דווקא בערב ליל הסדר

קצב הדברים השבוע משתנה, התקשורת שלנו משתנה, סדרי העדיפויות שלנו משתנים, והצורך שלנו בספייס ובחופש אישי מתחזק והולך, ביחד עם מינון נמוך של סבלנות וסובלנות כלפי הזולת. אולם המתחים והלחצים האלה עלולים להגיע לשיאם דווקא בערב ליל הסדר כשהשמש נכנסת לזוית מדויקת עם פלוטו הכוחני ונצמדת לאורנוס התזזיתי. חשוב מאוד לשמור על קור רוח, ולא להסחף לויכוחים מטופשים או לעימותים מרגיזים. חג הוא חג, וכדאי לשכוח בו את המחלוקות, ולהשקיע בביחד.

המעברים המשמעותיים של השבוע:

כוכב מרס עובר למזל שור – אחרי חודשיים של התלהבות התלהמות ואסרטיביות יתר, אפשר לומר שחלק מהלהבות שליוו אותנו לאחרונה, כולל גם לפני הבחירות וכולל, מתחילות לדעוך סוף סוף: מרס, ששמו נגזר לא בכדי משמו של אל המלחמה הרומאי, מוכן סוף סוף להוריד את הנשק וללכת להתרענן באחו השקט של מזל שור. התוצאה – אנחנו אמורים להפוך סבלניים ומאופקים יותר, ולהתבונן בדברים קצת יותר לפני שאנחנו מסתערים קדימה.

סדר העדיפויות שלנו גם הוא משתנה, מבחינת הצורך להלחם על רעיונות ועל דיעות, או אפילו על הצדק בכלל. אנחנו הופכים קצת פחות צודקים וקצת יותר חכמים, ולא ממש מרימים כידונים לשמע כל מלה שאמורה להעליב אותנו. כן כן. הגיע באמת הזמן להרגיע את הרוחות, למרות שהזוית בין השמש לפלוטו עלולה עדיין להסעיר את הרוחות גם היא בהמשך השבוע, באופן זמני.

מי בעיקר יושפע מהשינוי הזה? מזלות טלה, שור, מאזניים ועקרב.

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה – אחרי תקופה תקשורתית רגשנית ומבולבלת בחודש האחרון שגרמה לנו לערפול ומסמוס מטרות ולמצבי רוח משתנים במהירות, אפשר לומר שסוף סוף מגיע השינוי: מרקורי עובר ממזל דגים הרגשני למזל טלה האסרטיבי, והתקשורת שלנו הופכת ישירה, ספונטנית ופה ושם אפילו כוחנית.

כן, הסבלנות שלנו נעלמת עכשיו לאנשים שמדברים לאט או שעושים שטויות, וגם הפתיל שלנו מתקצר כשדברים קורים לא כפי שהיינו רוצים, מה שגורם לנו להגיב מהבטן ולא מהראש. מה עושים? מנסים בכל זאת לדחות סיפוקים, ולחכות בעוד קצת סבלנות.

מי בעיקר יושפע מהשינוי הזה? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני. הזוית הזו עלולה להביא איתה דיאלוג כוחני ויצרי מאוד עם העולם, ולא מעט דרמות מזדמנות. אולי משום כך חשוב מאוד מאמצע השבוע והלאה להזהר מאוד לא רק במלים שלנו, אלא גם בפרשנויות שלנו למלים של אחרים. פרשנות לא נכונה עלולה לגרום לנו בקלות להתלהט ולהתלהם, ולהגיב בהתאם.

קצת יותר פעילות פיזית וספורטיבית היא פתרון לא רע לשחרור חלק מהלחצים של הזוית הזו, אבל חשוב במקביל גם להזהר מאוד בכל מה שקורה בכבישים ובדרכים, ולנהוג בזהירות מכסימלית.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות עקרב, אריה, שור ודלי.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל שור, ואת כל התובנות שהביא איתו בחודשיים שזה עתה חלפו אפשר כעת לבנות להגדיר ולממש ולקבוע עובדות בשטח. הגיע הזמן לתרגם את כל ההתלהבות הזו – למעשים, טלאים. הירח שוהה במזל מאזניים בערב ליל הסדר, ונראה שכדאי להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, לעבור את הסדר ביחד ולא לבד. היו מקור של שמחה בשולחן החג.

שור
כוכב מרס עובר למזל שלכם, שוורים, והוא תופס את השור המנמנם והרגוע שלנו בקרניו, ומתחיל להפעיל אותו במרץ. כן, הגיע הזמן להזיז דברים, לממש רעיונות, ובעיקר – לגלות גישה אסרטיבית כלפי העולם ולהריץ תכניות פעולה. אולי משום כך עלול ערב החג והחג עצמו לתפוס אתכם במצב רוח לחוץ ומתוח מעט, ואתכם – מקטרים ולא מרוצים. חפשו את הזוית החיובית, מבלי לריב עם העולם.

תאומים
נראה שגם אצלכם הקצב מתגבר השבוע, ואפשר לומר בשקט שאתם אפילו מעבירים הילוך, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל טלה האסרטיבי, הפתיל שלכם מתקצר, אתם מתרגשים ונלהבים – ומכסחים יותר מתמיד...זה עלול להתבטא גם – ובעיקר – בערב החג הזה, ולכן כדאי להחליט כבר עכשיו שאתם באים בגישה חיובית, ולא מחפשים בכוח ויכוחים וחילוקי דעות.

סרטן
נראה שאתם נכנסים השבוע לתקופה של עצבנות וחוסר סבלנות: מעברו של מרקורי למזל טלה והצמידות בין השמש לפלוטו במזל טלה הם הגורמים לכך. נראה שאתם מגיבים מהר מאוד: חשוב לא לריב עם בוסים וסמכויות. בי קול! וזה נכון בעיקר לליל הסדר הזה, שאותו כדאי בעיקר לכם לחגוג בבית ובחיק המשפחה, בגלל הירח המאזנאי. היו אתם אחראים על הסדר – והכל יסתדר.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב אורנוס התזזיתי, ובמקביל יוצרת זוית פעולה לפלוטו היצרי. שני אלה לא עושים לכם חיים קלים, בלשון המעטה: נראה שכל דבר עלול להרגיז לעצבן ולתסכל. נשמו עמוק, קחו אויר, ו..המשיכו לחייך גם אם מישהו הפיל לכם מצות למרק, וגם אם לקחו לכם דווקא את הכנפיים שאתם אוהבים: אריה זועם אחד יכול להרוס בשקט סדר שלם!

בתולה
מעברו של כוכב מרס למזל שור קצת מרגיע את הרוחות מצד אחד, ו מחזק את הרצון לצמוח, להתפתח, לנסוע למרחקים או ללמוד משהו חדש. הגיע הזמן למצוא לכם אתגרים חדשים. את האופטימיות הזו כדאי להביא גם לשולחן הסדר, בתולות. פתיל קצר עלול להתעורר בכל זאת עקב מעברו של מרקורי למזל טלה: השאירו את אזמל הביקורת מאחור, לפני שאת מתיישבים לשולחן.

מאזניים
זה אחד השבועות היותר אמביציוזיים של הזמן האחרון, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה אמנם במזל שור הפרקטי וקצת מקרקעת אתכם, אבל זוית של מתח בינה לבין יופיטר מביאה אמביציה מרקיעת שחקים... הזהרו בכבישים! הזוית הזו מגיעה לדיוקה בערב פסח ובליל הסדר, אבל עם הירח במזל שלכם - מומלץ להזהר, ולא לריב בגלל הקניידלעך שגמרו לכם!

עקרב
כוכב מרס עובר השבוע למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו נמצאת כבר גם ונוס הרגשית. אחרי שבוע רך ונעים יחסית, מביא איתו מרס את הצורך להגדיר מחדש טריטוריה, ולשתף במה שחשוב – או מציק. ערב הסדר מגיעה הזוית בין השמש לפלוטו לדיוקה: חשוב לזכור לא לקחת שומדבר באופן אישי, ולוותר למרות ששתו לכם את המיצענבים.. גלו בגרות!

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית אמביציוזית למדי עם ונוס הרגשית, ונראה שהמשימה שלכם עכשיו היא לחבר את ההתלהבות וההתרגשות לחיי הרגשי שלכם, קשתים, ולחבר בין האישי לבינאישי. זמן מצוין לתכנן לכם נסיעה קרובה. בערב הסדר ובסדר עצמו מביאה הזוית הזו שמחה פנימית והתרגשות אמיתית. זמן מצוין לחגוג את הסדר במקומות רחוקים, ואפילו בחו'ל אם אפשר.

גדי
כוכב מרס עובר למזל שור, והרוחות שקצת סערו בבית ובמשפחה נרגעות סופסוף, מה גם שונוס גם היא תורמת לכך בבית הרומנטיקה והיצירתיות. אולי משום כך החג הזה עשוי להיות רומנטי ונעים במיוחד, ואם תגיעו אליו עם לב פתוח וסבלן – למרות כל מה שקרה בשבועות האחרונים – ערב הסדר הזה יצא מקסים במיוחד, בעיקר אם אתם אלה שתנהלו אותו כהלכתו, גדיים.

דלי
מרס וונוס הולכים לאכלס את מזל שור מהשבוע, ואתם עלולים לחושב בלחצים ומתחים שילכו ויתגברו בהדרגה. בין אם המדובר בצורך שלכם בספייס וחופש אישי שפתאום לא בא על סיפוקו ואתם מרגישים חנוקים, ובין אם אתם חשים צורך להיות לבד או לריב על מה שחשוב לכם – נסו לחשוב כמה צעדים קדימה, ואת נקודות המחלוקת לדחות לאחר החג: צאו לטייל מיד למחרת הסדר!!

דגים
מעברו של מרס למזל שור ושהותה של ונוס שם דווקא עושים לכם טוב על הלב: מן תחושת בטחון מרגיעה שכזו מגיעה, ומנחיתה אתכם ברוך על הקרקע בהמשך השבוע. אולם מעברו של מרקורי למזל טלה עלול להביא איתו כעסים פתאומיים וסערות לא צפויות, ואולי משום כך חשוב להגיע לסדר אחרי שניקיתם משקעים רגשיים עד תומם, להתפייס עם העולם, ובעיקר – עם עצמכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully