וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 במרץ 2015

22.3.2015 / 10:30

שבוע אנרגטי ופורץ דרך בו דברים יקרו מהר יותר מהרגיל. צפו לקושי בתקשורת שעלול להוות בעיה

הרבה אנרגיה של יזמה ופריצת דרך כשהשמש שזה עתה עוברת למזל טלה מעבירה הילוך ודוהרת קדימה, ומצד שני – יכולת מימוש מעניינת כשונוס הרומנטית במזל שור נמצאת במקביל גם עם שתי הרגלים על הקרקע, גם מבחינת מימוש כלכלי. והתקשורת שלנו – עדיין מבולבלת... שבוע שכזה.

המעבר המשמעותי של השבוע - שבוע לא פשוט עובר עלינו. השמש שפותחת באופן רשמי את האביב בסוף השבוע עם מעברה למזל טלה, רצה קדימה ומעבירה הילוך: נדמה שדברים מתרחשים עכשיו הרבה יותר מהר מקודם, בעיקר כי מנוע חזק של צמיחה מתחיל להשתחרר לו מבפנים. כן, הגיע הזמן, חברים, לקחת יזמה, ולהתחבר לאנרגיית השמחה הזו ללא קשר למה שקרה בבחירות, בעולם, ובמזג האויר: רצים קדימה.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, טלה ומאזניים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית שבמזל שור, לסטורן הנוקשה שבמזל קשת. הזוית הזו מאותתת על כך שהחיים עשויים לדרוש מאתנו עכשיו מינון הרבה יותר גבוה מתמיד בכל מה שקשור לאחריות ומחוייבות, וזה עלול לגרום לנו להרגיש בודדים במערכה ומתקשים למצוא זמן רומנטי או זמן איכות רגשי לעצמנו. זה לא אומר שלא כדאי לנסות – זה רק אומר שזה לא יהיה קל.. בהחלט בהחלט שווה,כי העומס גדול.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע. הזוית הזו מביאה איתה גישה מאוד אופטימית לחיים, לפעמים אפילו אופטימית מדי, ביחד עם מינון גבוה במיוחד של צורך הרפתקני לנסוע, ללמוד, ולהתפתח אישית. האופטימיות אכן גדלה תחת הזוית הזו, אבל איתה מתחזק גם חוסר הזהירות והתחושה ש'יהיה בסדר' שגורמת גם לקחת סיכונים מיותרים, הן בנסיעות והן בתחום הכלכלי. אולי משום כך כדאי ורצוי בהמשך השבוע לחשוב פעמיים על כל פעולה ועשייה, בעיקר אם הן שייכות לצד האסרטיבי או ההרפתקני הכרוכים בלקיחת סיכונים, ואם זה מסוכן מדי – לוותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה עליו הוא שולט, ונדמה שיש לכם מרץ ואנרגיה תמידיים לכל סוג של פעולה ועשייה, מה שעלול לגרום לכם להתיש את עצמכם כי הטלה המצוי מתקשה לוותר על אקשן... בנו סדרי עדיפויות חכמים ומצאו זמן לפעילות פנאי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לחזור לקרקע מוצקה של צמיחה ואהבה, ובמקביל גם לבנות מחדש בסיס כלכלי איתן ויציב. זמן להחזיר לחייכם אנשים אהובים, וגם את האהבה בכלל...אל תבזבזו כספים שלא לצורך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים, מאפשר לכם ים של פעילות וקסם אישי בנושאי דרייב וקריירה, אבל המעורבות הרגשית שהוא גורם עלולה לפגום בשיקול הדעת שלכם. זוית פרקטית שיוצר מרקורי עם ונוס מביאה שיתופי פעולה מוצלחים, אם תקחו יזמה.

סרטן
השמש שבמזל טלה דוחפת אתכם קדימה בימים האלה לעשות,להוכיח, ולהצליח. כן, הדרייב שלכם חזק במיוחד עכשיו, אבל לא כל סרטן אוהב שהעולם נדחף לו בכוח לפנים. זמן טוב לשדרג תדמית, ולהריץ יזמה מקצועית אחת לפחות קדימה, ביחד או לחוד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף למזל טלה אחרי חודש מתיש ורגשני במזל דגים, והגיע אכן הזמן לא רק להעביר הילוך אלא להתמקד בתכניות שמרגשות ומלהיבות אתכם, ולא רק במה שצריך. זה הזמן להגדיר מטרות – ולהגדיר במקביל גם את דרכי הבצוע.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך הצמידות עם נפטון הרגשני, ונראה שהחיים הופכים להיות פרקטיים קצת יותר, ורגשניים פחות. ונוס במזל שור לעומת זאת עשויה לנסות ולפתות אתכם לנסיעה רחוקה בעתיד הקרוב, או ללימודים של משהו חדש ומעניין.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל שור, ומגלה שהמאזנאי התקשורתי שלנו פונה בימים אלה אל הצד המעשי והנהנתני שלו, ומשקיע קצת יותר מחשבה בקרקע שמתחת לרגלים במקום לחפש מעוף – וכנפיים... פרק זמן מעשי ומעניין, אך כזה שדורש מחויבויות.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, לפתוח את הלב, להוריד את המסיכה העקרבית הקשוחה, ולאפשר לרכות שבכם להגיח ולפגוש אנשים קרובים... שווה לנסות.

קשת
על פניו זה נראה כמו שבוע אופטימי למדי, קשתים. יופיטר שליט המזל שלכם שוהה אמנם בהילוך אחורי שעיקרו יותר מימוש פוטנציאל ותכניות מאשר הצהרת כוונות ורצונות, וזוית פעולה בינו לבין ונוס הרגשית עשויה להביא התלהבות התרגשות ואופטימיות יתר.. זהירות.

גדי
זוית של מתח בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה להביא איתה מתחים ולחצים למערכות היחסים ולקשרים הקרובים שלכם. אתם זקוקים עכשיו גם למינון גבוה של בטחון רגשי וגם לתחושה שאינכם לבד במערכה.. קצת סבלנות, וזה עובר.

דלי
השמש ששוהה עכשיו בבית התקשורת שלכם הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד בימים אלה, וזהו זמן מצוין לאוסף של יזמות תקשורתיות מכל הסוגים, להתחלות חדשות, ולכל מה שקשור לקידום עניינים מקצועיים שחשובים לכם. זהו זמן טוב לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם.

דגים
הדגיג המצוי נחשב כמופנם למדי, ומאוד רגשני במקביל. אולם כשכוכב מרקורי, כוכב התקשורת, שוהה במזל שלכם זהו זמן טוב לא רק למצוא מלים לרגשות אלא גם לתרגם את הרגשות והמלים האלה למעשים. זמן מצוין למפגשים חברתיים, מפגשים מקצועיים, ואפילו לדייט.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully