וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 במרץ 2015

12.3.2015 / 17:21

שבוע בו יתחילו להירגע הסערות והדרמות של השבוע האחרון. אנרגיה חיובית תעטוף אותנו - אך אנו נהיה עם פתיל קצר מאוד ויתכן שנגיב בקיצוניות לדברים פשוטים. שימו לב

שלושה מעברים של כוכבים גדולים מסמלים בגדול את כוון הדברים השבוע. מעברה של השמש למזל טלה גורם לנו להעביר הילוך בכל מה שקשור לרמת האנרגיה שלנו, בעוד מעברה של ונוס הרגשית למזל שור מחזיר חלק מההרמוניה למערכות היחסים שלנו, ומתחיל להרגיע חלק מהסערות והדרמות שחווינו בזמן האחרון. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים והתקשורת שלנו הופכת רגשנית ומעורפלת.

המעבר האקטיבי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל דגים הרגשני למזל טלה האסרטיבי. מעברה של השמש למזל טלה סימל בתקופות הקדומות בעצם את תחילת השנה, ואת תחילת האביב. השמש מביאה איתה הרבה מאוד אנרגיה חיובית לאזור, אבל האנרגיה הזו היא גם בעלת פתיל קצר ותגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו..

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, טלה, דלי ומאזניים.

המעבר ההרמוני של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה האגרסיבי למזל שור השקט והרומנטי. זה היה חודש לא קל מבחינה רגשית עבור הרבה זוגות, כיון שונוס שאחראית על נתינה ואהבה הוציאה לא מעט שדים מהבקבוק, ועזרה להרבה לשתף בכאבים או לכעוס בגדול, עם לא מעט סערות ודרמות בסביבה. כעת עוברת ונוס למזל שור הרומנטי, ואפשר ללקק את הפצעים, להתפייס בשקט, ולהתחיל ליהנות מהדברים הקטנים ללא הצורך להיות צודק או לומר את המלה האחרונה...

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים הרגשני, ולמרות כל האקשן והאנרגיה העוצמתית התקשורת שלנו הופכת רגשנית ולא ברורה, ובעיקר לא מעשית. אולם מרקורי גם יוצר זויות לא קלות עם סטורן ונפטון, כך שהדברים מורכבים יותר. חשוב במיוחד בתקופה שכזו להקפיד על הפרטים הקטנים: זוית הפעולה בין מרקורי לסטורן הנוקשה עלולה להביא איתה אכזבות מבצועים ועשייה, ולכן כדאי להתמקד בצד הביצועיסטי יותר מכל דבר אחר.

בהמשך נצמד מרקורי גם לנפטון המעורפל והמטושטש, ויכולת קבלת ההחלטות שלנו הופכת גרועה מתמיד. סבלנות הופכת להיות מלת המפתח, בעיקר כלפי הזולת.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
מזלטוף, טלאים! השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה עוצמה ושמחה. אולם מרס שליט המזל שלכם עדיין קרוב מאוד לאורנוס התזזיתי ובזוית לפלוטו היצרי: חשוב לפעול בזהירות, ולא לעשות שטויות בימים אלה.

שור
משהו טוב קורה לכם השבוע, שוורים: אחרי כמה שבועות של אינטנסיביות רגשית והרבה אגרסיות, אפשר לראות סוף סוף את האור: ונוס שליטת המזל שלכם עובר למזל שור, הלב מתייצב בהדרגה, והגיע הזמן ליהנות... ובגדול.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דגים הרגשני ויוצר זוית עם סטורן וצמידות עם נפטון: מהפכים רגשיים, גישה רגשנית לחיים, מצבי רוח משתנים במהירות ותחושות של חוסר יציבות-שבוע לא קל בפתח. קחו הכל בקלות...

סרטן
השמש שעוברת למזל טלה מאכלסת את בית הקריירה שלכם, וכעת אפשר להתחיל לקחת את החיים המקצועיים ברצינות רבה יותר, להעז לקחת יזמות חדשות, ולהתחיל לחשוב בכוון של מימוש אישי במינון גבוה יותר. קדימה!

אריה
אחרי חודש רגשני מעורפל ולא ברור, אפשר לחזור ולחגוג שוב את החיים, אריות: השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה, והחיוך חוזר לו בהדרגה. הגיע הזמן להתמקד בצמיחה והתפתחות אישית ובכל נושא.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות והיחסים השבוע, כשהוא נצמד לנפטון הרגשני ויוצר זוית אגרסיבית לסטורן הנוקשה. החיים דורשים מכם השבוע לא מעט, אבל עשייה בשנים היא הפתרון: אל תפעלו באופן סוליסטי.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל שור, ואחרי חודש של התנהלות מהירה מסחררת ואינטנסיבית אפשר סוף סוף לשים ראש, לנוח מעט, ולהתמקד בצד המעשי של החיים. זמן טוב לדאוג לגוף, ולענייני בריאות.

עקרב
השבוע נפתח עדיין בלחצים ומתחים בגלל זוית בין מרס האגרסיבי לפלוטו שליט המזל שלכם, אבל בהמשך המתחים יורדים, וונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים, ומביאה איתה הרמוניה ועדינות לזוגיות ולדיאלוג המשפחתי.

קשת
מעברה של השמש לבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם מביא איתו דגש מיוחד על כל מה שמשמח אתכם, גורם לכם הנאה, ובעיקר – קשור לאהבה... כן, הגיע הזמן לחגוג את האהבה כעת, עם פתיחתו הרשמית של האביב.. יפה לכם.

גדי
זוית פעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא איתה קושי מסויים לתרגם רעיונות וכוונות למלים, ומלים – למעשים. חשוב לומר את הכל ולא לשמור דברים בבטן. אל תשברו את הכלים.

דלי
השבוע נפתח מעט ברגל שמאל כשמרס עדיין צמוד לאורנוס שליט המזל שלכם ועלול להביא איתו לא מעט תפניות ושינויים פתאומיים. חשוב לא לנתק קשרים עכשיו. בהמשך עוברת ונוס למזל שור, והשמחה חוזרת לדיאלוג המשפחתי שלכם.

דגים
מזל דגים נחשב כמזל רגשני ומופנם, אבל כשמרקורי כוכב התקשורת עובר ל מזל הזה הוא מאפשר לבני המזל לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליהם, ומשווה למלים שלהם קסם מיוחד. זמן מצוין ליזמות תקשוריות אסרטיביות במיוחד.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully