וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 במרץ 2015

נראה שהשבוע הזה המתחים של כל השבועיים האחרונים מגיעים לשיאם ולכן כדאי להיזהר מאוד

שבוע מתוח מאוד לפנינו, ולמרות שאני בדרך כלל נזהר מלומר דברים מחמירים או מפחידים על מצב הכוכבים – אתם יודעים שאני ממש לא כזה – הרי שהשבוע הזה, כשמרס נצמד גם לאורנוס וגם יוצר זוית פעולה אגרסיבית עם פלוטו במקביל - באמת באמת כדאי להיזהר מאוד, וכמעט בכל תחום - פשוט להיזהר.

הזויות הקשות של השבוע:

כוכב מרס האסרטיבי צמוד לאורנוס התזזיתי – זו אחת הזוית המפתיעות והקשות שיש באסטרולוגיה. שני הכוכבים האלה מהירים מאוד, ובצירוף משותף גם אלימים מאוד. יתכן גם שדווקא עכשיו נחזה בניתוק מפתיע מצד איש מרכזי בחדשות אצלנו או בעולם. הזוית הזו עלולה לגרום לנו להגיב במהירות הבזק וללא שיקול דעת סביר. אולי משום כך חשוב השבוע לחשוב היטב ושוב לפני כל פעולה ופעולה.
מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, דלי, גדי וסרטן.

זוית פעולה בין מרס לפלוטו היצרי – זו אחת הזויות האלימות שיש באסטרולוגיה. מרס דוחף תמיד לקצה ופלוטו מגיב באלימות מילולית ואפטילו פיזית – היבט לא פשוט שעלול לגרום לנו להתפרץ על שטויות, או להגיב בעוצמה רבה ללא סיבה אמיתית רק כדי לפרוק מתחים. הזוית הזו מכריחה את כולנו להזהר ממצבים אלימים, כמו גם לנהוג באופן סביר ואפילו מאופק בדרכים, ובשום פנים ואופן לא להגרר לאלימות מילולית או פיזית, או לנתק קשרים.
מי בעיקר יושפע מכך? מזלות עקרב, טלה, שור ומאזניים.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל דלי למזל דגים. התקשורת שלנו שהיתה מאוזנת ושכלתנית וחברתית, הופכת גם היא רגשית מאוד ומצבי הרוח שלנו משתנים במהירות. משום כך גם שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו עכשיו, ומומלץ בעיקר לפעול באופן שקט ומאופק ולא להגיב לכל גירוי ומלה שאנשים שולחים לעברנו. בי קול!
מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

התחזית השבועית:

טלה
זה אולי השבוע המסוכן ביותר של השנה מבחינתכם, בעיקר כי הצירוף הזה של צמידות עם אורנוס וזוית עם פלוטו בו זמנית הוא אחד הבעייתיים שיש. איפוק אורך רוח ומכסימום סבלנות יעזרו לכם לצלוח שבוע ריסקי מאין כמוהו.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מתרחקת בהדרגה הן מהצמידות עם אורנוס התזזיתי והן מהזוית עם פלוטו היצרי, ואפשר לומר שאתם מתחילים להירגע – ולהרגיע. מעברו של מרקורי למזל דגים הופך אתכם חברתיים ותקשורתיים מתמיד.

תאומים
משהו קורה לכם השבוע, כשהמעורבות הרגשית הופכת מכסימלית בעת מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל דגים. מצד אחד בית הקריירה שלכם הופך פעיל והדמיון עובד. מצד שני, קשה ליצור השבוע תחושות של איזון ובטחון.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך להפעיל אתכם גם השבוע, סרטנונים. נושאי קריירה ודיאלוג עם סמכויות הופכים להיות משמעתיים מתמיד, וחשוב לא לעשות עכשיו שגיאות בשיפוט או להקצין עמדות. חכו לשבוע הבא עם תכניות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה גם השבוע לנוע במזל דגים הרגשני, מה שאומר שאתם אולי יצירתיים מתמיד אבל בהחלט לא במיטבכם. נסו לתעל את היצירתיות והקסם לפתיחת ערוצי תקשורת חברתיים חדשים שלא הכרתם.

בתולה
השמש ששוהה מול המזל שלכם מדגישה את הצורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו במערכות היחסים שלכם כדי שתוכלו לפתח מערכות יחסים הרמוניות וקשובות יותר. זמן להשקיע בקשרים זוגיים ובקשרים בכלל קצת יותר.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה הנלהב כשהזויות שיצרה עם הכוכבים פלוטו ואורנוס מתפוגגות לאיטן: הגיע הזמן להתמקד במה שחשוב לכם באמת, ולא לבזבז אנרגיה מיותרת על הסחות דעת. הזהרו בכבישים !

עקרב
זוית הפעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס מגיעה לדיוקה השבוע, אלמנט שעלול להביא איתו תגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפיש שרציתם. שימו דגש על מציאת המכנה המשותף, ועל הקשבה רבה יותר לזולת.

קשת
זהו שבוע של קונפליקט מסויים בין השמש שדורשת מכם להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה, לבין מקבץ הכוכבים במזל טלה שמביאים איתם צורך בבילויים הנאות וסיפוקים מיידיים. למרות הקושי, נסו לחבר בין השניים.

גדי
הרבה מאוד אקשן מתרחש עכשיו בסביבות הבית והמשפחה, או בכל מה שקשור ליחסים המשפחתיים שלכם. חשוב לשמור על איזון ואיפוק, ולא לכעוס כשדברים יוצאים משליטה. שימו דגש על קירוב לבבות, ולא על התבצרות צודקת.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לעשות קצת סדר בבלגן או בכלל בחשבון הבנק. זהו זמן טוב לשנות סדרי עדיפויות מבחינת הוצאת כספים. צמידות בין מרס לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא כעסים ותסכולים.

דגים
משהו טוב קורה לכם השבוע, דגיגים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ונראה שהגיע הזמן להתחיל לשתף לחלוק ולדבר על מה שבאמת קורה לכם עמוק בפנים. זמן טוב לפתיחת ערוץ חדש של תקשורת עם העולם, ולדבר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully