וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 במרץ 2015

ונוס הרגשית היא זו שמככבת השבוע בשמים. מיקומה ביחד עם מרס ואורנוס עלול להביא איתו שבוע טעון מאוד רגשי ולא קל, וחוסר הסבלנות והסובלנות שלנו מרקיע שחקים, כשכל גירוי קטן עלול להפוך בקלות לדרמה גדולה

הרגישות של ונוס, אותו כוכב שבאופן רגיל אחראי על זוגיות יחסים ונתינה, באה לידי ביטוי בעיקר בשתי זויות לא קלות שעלולות להביא איתן לא מעט סערות ודרמות, בעיקר בגוון אישי. גם מרס והשמש אינם טומנים ידם בצלחת, אבל רגישות היתר שלנו לכל מלה או גירוי היא זו שעלולה להביא איתה אי הבנות, תגובות קיצוניות, ופה ושם גם שבירת כלים, לפחות באופן זמני.

מזל שמרקורי, כוכב התקשורת שלנו, יוצר השבוע בעיקר זויות מייצבות כלפי השנים האלה, אלא שזה לא יספיק כשהרגש גואה ומציף, וקשה לנו לראות ממטר את הזולת כפי שהוא אלא בעיקר את הסדין האדום שהוא מניף לעברנו, לדעתנו..

הזויות הקשות של השבוע

ונוס הרגשית בצמידות לאורנוס התזזיתי – זו אחת הזויות העצבניות וחסרות השקט שאנו חווים השבוע. אורנוס התזזיתי מביא איתו שינויים פתאומיים במצב הרוח, החלטות פזיזות, וניתוקי קשרים זמניים. המיקום הזה עלול לגרום לנו לקבל החלטות פתאומיות על פרדות, לגלות חוסר סבלנות וסובלנות כשתהליכים מתמשכים ומתארכים, והתפרצויות כעס פתאומיות.

המקום הטבעי שבו יתבטאו בעיקר הזויות האלה הוא ביחסים בין אדם לחברו, אך בעיקר במערכות היחסים ובקשרים הקרובים שלנו. כאן צפויות בעיקר הדרמות להגיע, ולהתפרץ... יהיה מעניין. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לגלות סבלנות ואורך רוח או לפחות לנסות. הצורך בספייס וחופש אישי יגדל השבוע, וכדאי לנסות ולהעניק את הספייס הזה לעצמנו או למי שאנחנו אוהבים, כדי שהעצבנות לא תצטבר ואיתה גם יגיעו הדרמות להתפוצצות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה, וטלה.


ונוס הרגשית בזוית פעולה לפלוטו הכוחני והיצרי – זו זוית לא קלה שעיקרה – שליטה, וגישה כוחנית ויצרית ששמה בצד את הצד השכלתני והעדינות שלנו, ועוסקת במאבקי כוח, ובצד היצרי של החיים בכלל.

מהותה הבסיסית של ונוס היא עדינה רגשית וקשובה לזולת. לא פלא איפה שאלה שונוס שולטת בגורלם, בעיקר ילידי מאזניים ושור, אינם מרגישים בטוב השבוע וההרמוניה שהם זקוקים לה כל כך אינה מנת חלקם כעת. אולי משום כך כדאי השבוע לנסות ולדבר על מה שבאמת מפריע מאחורי הקלעים ולהשתמש באנרגיה הזו כדי לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא כדי ליצור כעסים חדשים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, וטלה.


הזויות הפרקטיות של השבוע – אלה הזויות שיוצר מרקורי כוכב התקשורת שלנו, עם הכוכבים מרס וונוס.

השבוע אנו עלולים לסבול בעיקר כשהמטען הרגשי של ונוס עלול להתפרץ והרגש עולה על גדותיו, וכאן יכולות להתבטא הזויות של מרקורי: כעת אפשר אמנם לסעור ולכעוס, אבל המלים עוזרות לנו בהמשך להתפייס, להרגיע את הרוחות, ואפילו לפתוח דף חדש. מהמקום הזה זהו מרקורי במיטבו, והמיקום שלו במזל דלי עוזר לנו להתיידד מחדש עם העולם, למרות שלפני רגע שאגנו וסערנו בדל'ת אמות..

מי בעיקר יושפע מהזויות של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דלי, אריה, שור, מאזניים, וטלה.

התחזית השבועית:

טלה
שבוע סוער ורוגש כשגם מרס שליט המזל שלכם גם ונוס הרגשית וגם אורנוס נמצאים במזל שלכם – והם צמודים אלה לאלה... חשוב להזהר מאוד במה שאתם אומרים ועושים, להמנע מעימותים, ואפילו להזהר בכבישים.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נצמדת לאורנוס ויוצרת זוית עם פלוטו, ואתם עלולים למצוא את עצמכם ברצונכם או שלא ברצונכם בעין הסערה. כל מלה קטנה עלולה עכשיו ליצור דרמה גדולה: גלו איפוק, ואל תנתקו קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר, והשבוע הזה עשוי לעסוק לעומק בצמיחה והתפתחות אישית. חשוב לא להיות מעורבים בדרמות מיותרות: נסו לראות מבעד למסך העשן, מה חשוב באמת מבחינתכם כעת.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה הכולל את מרס ונוס ואת אורנוס מסעיר את הרוחות גם אצלכם, סרטנונים. בין אם המדובר במאבקים צודקים על עקרונות או בצורך לצעוק אחרי ששתקתם זמן רב – זמן לבטא רגשות, ולא להשאיר אותם בבטן.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים הרגשני, אלמנט שלא ממש עושה לכם חיים קלים, אבל מקפיץ אתכם כמו יויו רגשי מעלה מטה לשני הכיוונים בקלות. חשוב להשאר השבוע באיזון למרות הכל, ולהשאיר רגלים על הקרקע.

בתולה
השמש ונפטון במזל דגים שממול לא ממש עושים לכם חיים קלים,והמצב במערכות היחסים ובדיאלוג הזוגי עלול להיות רגשני מעורפל וחסר פרופורציות. נסו לדבר על מה שבאמת חשוב לכם. המלה 'דיאלוג' הופכת משמעותית יותר, אך קשה מהרגיל.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך ליסוד האש, ואין רגע דלת מבחינת העשייה והדיאלוג עם הסביבה. זהו זמן להוציא את כל מה שסגרתם ואגרתם למרות הקושי, כדי שאפשר יהיה להתמודד עם הדברים באור, ולא בחושך.

עקרב
זוית פעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה בלגן קטן בקשרים הקרובים שלכם כמו גם שינוי בסדרי העדיפויות בדיאלוג הזוגי ובחשבון הבנק. אל תפעלו ללא חשיבה נוספת או תקבלו החלטות דרמטיות מבלי להתייעץ.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה עשוי להרגש ולהסעיר אתכם יותר מתמיד, ובמקביל גם להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל אשר אתם עושים, אלא שאיבוד הפרופורציות ואופטימיות היתר עלולים לפעול נגדכם. סוף מעשה – במחשבה תחילה, ואפילו נוספת..

גדי
נושאי בית ומשפחה עלולים להתגלות השבוע כמכבידים במיוחד, ואתם עלולים להרגיש חנק מסוים עם כל המטלות שלקחתם על עצמכם. חשוב לא להגזים בעשייה, וכשמדברים – להיות ישירים ולדבר על הכל. חשוב יותר הוא למצוא השבוע זמן איכות פנאי לעצמכם.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת ממשך לנוע במזל שלכם, דליים, ולהפוך אתכם לתקשורתיים במיוחד על כל המשתמע מכך. במקביל יוצרים ונוס מרס ואורנוס עומס מסויים על בית התקשורת שלכם, ונראה שיש צורך גדול לשתף ולחלוק וגם להרחיב את המעגל.. מעניין.

דגים
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, לחגוג לכם יומולדת מצד אחד אך גם לנסות ולמקד אתכם במה שחשוב באמת, ולשנות סדרי עדיפויות. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם שקצת התמסמסו לאחרונה, לעשות סדר בדברים, ולשנות סדרי עדיפויות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully