וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 בפברואר 2015

22.2.2015 / 10:48

שבוע עמוס וטעון לפנינו, כשגם מרס וגם ונוס עושים צעדים ראשונים במזל טלה האסרטיבי ומביאים איתם טאץ' אגרסיבי לדיאלוג שלנו עם העולם

שבוע לא פשוט לפנינו כשהרבה מתחים שנבנו והצטברו בשבועיים האחרונים מגיעים כעת לשיאם. לא נותר אלא לומר כמה מלים שהתרגלתי לומר אותם בשבועות האחרונים, אבל השבוע הן מקבלות משמעות מיוחדת: סבלנות, אורך רוח, ובעיקר – זהירות!

הזויות הקשות של השבוע – אין ספק שלפנינו כמה וכמה זויות כאלה, ואולי משום כך נעבור מהקלה יותר לבעייתית יותר, אם כי גם אלה וגם אלה משפיעות על כולנו באופן כזה או אחר.

צמידות בין מרס לוונוס – שני הכוכבים האלה שכל אחד בתחומו אחראי הן על הדיאלוג הזוגי שלנו והן על הדרייב שלנו לעשייה כמו גם על היכולת שלנו לקבל וליהנות ממה שיש. העניין הוא שהצמידות הזו מתרחשת במזל טלה שעליו שולט כוכב מרס שלא בכדי נקרא על שמו של אל המלחמה, אלמנט שעלול להביא איתו מתחים ולחצים הן בתקשורת שלנו עם הסביבה, והן עם עצמנו.

צמידות שכזו בדרך כלל גורמת לנו לפעול בעיקר תחת לחץ, ואם הוא לא בנמצא אנו אלה שיוצרים אותו אם על ידי מיקוד במטרות שדורשות מהירות ואינטנסיביות בפרקי זמן קצרים, ואם על ידי צורך לשחרר לחצים במהירות ומבלי לחשוב – העיקר לפרוק, אלמנט שמביא איתו ויכוחים וחילוקי דעות לטונים גבוהים ובפרקי זמן קצרים מאוד.

התוצאה של כל אלה – סערות כיס, דרמות בפרוטה, ובעצם שימוש בכל גורם שעלול להרגיז כטריגר לפריקת הלחצים האלה.

מי עלול בעיקר להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, שור, מאזניים, ועקרב.

זוית פעולה בין השמש לבין סטורן – זו אחת הזויות הלחוצות באסטרולוגיה. סטורן הנוקשה הוא כוכב שפועל דרך הצבת גבולות וגרימת לחצים כדי למצוא פתרון לבעיות, וכך להתקדם ולממש פוטנציאל.

כשהוא בזוית פעולה לשמש מכריח אותנו סטורן להתמודד עם הצד הכלכלי של החיים, ולקחת על עצמנו מחויבויות קשות כדי לעמוד בהן ולעמוד מול דרישות החיים המעשיות בכלל. תחושות של כובד ובדידות נלוות לתהליך הזה לעיתים כשאנחנו מרגישים לבד במערכה, אבל התגברות על המכשולים האלה מביאה איתן תחושות של רווחה וסיפוק.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

הזוית המבלבלת של השבוע – זו הצמידות של השמש עם כוכב נפטון. השמש, מיקוד הדברים, היא מקור העשייה והעוצמה של כולנו, ואולי הגורם העיקרי לעשייה ולחוויות ה'אני' של כל אחד ואחת מאתנו. כוכב נפטון הוא בעצם אוקטבה רגשית של ונוס הרגשית, והוא מביא איתו תחושה מערפלת ומבלבלת בכל מה שקשור לצד המעשי של החיים, ובקוטב החיובי שלו – יכולת להתעלות מעל החומר, ולהתמקד בצד הרוחני שלנו.

צמידות בין השנים האלה אינה קלה. תכניות שאנחנו רוצים לבצע, מעשים הדורשים מעורבות מעשית, קביעת עובדות בשטח – כל אלה אינם קלים עכשיו. נראה שכל דבר קטן, כל פעולה מעשית, מקבלים קונוטציה רגשית כזו או אחרת, והמעורבות הרגשית הזו עלולה לבוא נגדנו עם שיקול דעת גרוע והחלטות גרועות עקב כך.

אולי משום כך חשוב בעיקר לקראת אמצע וסוף השבוע להתמקד בפרטים הקטנים, ולא לאפשר לרגש להשתלט על הצד המעשי שלנו, ולנווט את העניינים לפי מצבי הרוח המשתנים במהירות.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, בתולה ודגים.

התחזית השבועית:

טלה
שבוע רגשני מאוד עובר על כוחותינו, כשמרס שליט המזל שלכם נצמד לונוס הרגשית. המיקום הזה אינו עושה לכם חיים קלים, ואולי משום כך כדאי לנסות ולשים את הרגש בצד ולעבוד אך ורק על פי העובדות. חשבו פעמיים לפני שאתם מגיבים.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב מרס האסרטיבי, וזהו שבוע טעון ולא קל שבו כל דבר קטן עלול לגרום לתגובות קיצוניות. אולי משום כך חשוב השבוע לפעול באופן מבוקר ויציב, ולא לשבור את הכלים גם כשמאוד מתחשק... היו ממוקדים!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי, ומביא איתו גישה פתוחה ומאפשרת. הצמידות בין מרס לונוס במזל טלה שמה אתכם במרכז המעגל החברתי, אבל כדאי לא להגיב בפזיזות ובמהירות, אלא לתת חשיבה נוספת לפני כל החלטה והחלטה.

סרטן
בית הקריירה שלכם אקטיבי מאוד כעת, והיכולת שלכם לקדם נושאים ביחד עם סמכויות גבוהה במיוחד. אולם הצמידות בין מרס לונוס בבית הקריירה שלכם עלולה להביא איתה גם קידום מהיר אך גם ריבים פתאומיים: גלו ואיפוק ושליטה כשדברים משתנים.

אריה
פתיחות לרעיונות חדשים, נסיעות ולימודים – כל אלה עשויים פתאום לעמוד על הפרק ולהפתיע אתכם. השמש בזוית לסטורן מכבידה עליכם ודורשת מכם התמקצעות וסגירת אוברדראפט. בהמשך – המעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד. דחו החלטות לשבוע הבא

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך אמנם כעתלנוע בהילוך רגיל, אבל
ונוס ומרס במזל טלה עלולים להביא איתם מהפכים רגשיים, או לגרום לכם לקחת סיכונים מיותרים. נסו לפעול השבוע באופן סולידי, ולא לקחת שום דבר ואף אחד כמובנים מאליהם.

מאזניים
ונוס הרגשית צמודה למרס במזל טלה וחיי היומיום השבוע עלולים לסבול מעצבנות וקוצר רוח, כמו גם חוסר סבלנות וסובלנות לאחרים. נסו לתעל את את האנרגיה הזו לפעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר לחצים ואם אפשר – בלי לריב עם הסביבה.

עקרב
התחום המקצועי מצריך השבוע מיקוד אמיתי שכן אתם יכולים ליהנות עכשיו מכמה פריצות דרך משמעותיות אם אכן תמקדו את הכוחות שלכם במטרה אחת או שתים, ולא תמסמסו את האנרגיה הזו ללא צורך. נסו להגדיר את המטרות שלכם באופן מדויק לפני כן.

קשת
הרומנטיקה, היצירתית, הצורך ליהנות ולבלות והצורך בביטוי אישי – כל אלה מודגשים היום, כשגם מרס וגם ונוס שוהים במזל טלה והופכים אתכם לנרגשים ויצירתיים במיוחד. אולם כדאי לא לפזר את האנרגיה הנלהבת הזו על פני שטחים רבים מדי. תנו מקום לאהבה...

גדי
נושאי בית ומשפחה על הפרק ודווקא שם אתם עלולים לפגוש לא מעט סערות ודרמות, גדיים. מרס וונוס צמודים במזל טלה ומדגישים את הצורך להשקיע קצת יותר באנשים קרובים אך מזהירים מפני רגישות יתר שגם עלולה לגרום לכם להפגע מהם.. בי קול!

דלי
מרקורי כוכב התקשורת נע באופן ישיר במזל שלכם, דליים, ואפשר לומר שאתם תקשורתיים מתמיד. ונוס ומרס בבית התקשורת שלכם לעומת זאת מביאים איתם אמנם קסם אישי אך גם פתיל קצר במיוחד וכעסים פתאומיים... גלו איפוק – ושליטה עד כמה שאפשר.

דגים
ונוס ומרס נעים קדימה ועוברים לבית הכספים שלכם, אלמנט שמכריח אתכם לעשות חשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק בתקופה הקרובה. צמידות בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים, ותחושת בדידות. זמני – ותיכף עובר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully