וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 בפברואר 2015

15.2.2015 / 10:15

אין ספק שזה אחד השבועות עם המינון הגבוה ביותר של שינויים שחלים בו. צפו להרבה רעש ודרמות

מזלות האש והמים משחקים השבוע תפקיד מרכזי. מה יוצרים שילובים של אש ומים? הרבה רעש, הרבה עשן, וכן, הרבה דרמות. אין ספק שהשבוע הזה מבטיח אכן דרמות וסערות, ובמלוא החופן. לעומת זאת מרקורי כבר חוזר להילוך רגיל כעת, אלמנט שמבטיח שלפחות התקשורת תשמור על פרופורציות, ולא תגרום לנו לאיבוד שליטה.

המעברים המשמעותיים של השבוע :

השמש עוברת למזל דגים – אחרי חודש חברתי וחברי, ואחרי ששמה את הנושא החברתי בראש סולם העדיפויות של כולנו, עוברת השמש למזל דגים השייך ליסוד המים. השמש ששייכת ליסוד האש לא ממש חשה בנוח ביסוד המים, ומשום כך אנו צפויים ללא מעט סערות ודרמות, ומצבי רוח משתנים במהירות.

לשמחתנו מאזנים מרס וונוס את התמונה, א אבל גם כך יש משהו מאוד לא יציב במיקומה של השמש, מה גם שמהר מאוד היא עולה על כוכב נפטון המטשטש ומערפל, וחוטפת זוית פעולה נוקשה מסטורן הקשוח. חיים קלים ונהנתניים – לאלה לא נצפה השבוע, בלשון המעטה.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, דגים, בתולה, קשת ותאומים.

כוכב מרס עובר למזל טלה – אחרי חודשיים של תהפוכות וסערות והחלטות משתנות כמו גם חוסר יציבות, עובר סוף סוף כוכב מרס, שליטו של מזל טלה, ל... מזל טלה עצמו.
מרס נקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי, ומעברו מביא איתו גישה אופטימית ושמחה בצד אחד, ובצד שני – גישה לוחמנית ואלימה, שמשחררת מטענים רגשיים לא קלים שעד עכשיו היו צפונים מתחת לפני השטח אולי משום כך חשוב להזהר עכשיו מהתפרצויות וכעסים, ולנסות להגיע לעמק השווה ללא מלחמה כוללת.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של מרס? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

ונוס עוברת למזל טלה – יום אחד אחרי מעברו של מרס עוברת גם ונוס למזל טלה, וזה אחד המיקומים הפחות קלים עבורה, ועבורנו.

ונוס היא זו שאחראית על כל נושא הרגשות בכלל, ומערכות היחסים שלנו בפרט. מזל טלה הוא מזל יותר מדי ילדותי ואלים מבחינתה, ואנו עלולים לחוות עכשיו לא מעט סערות ודרמות ביחסים קרובים ורחוקים, אי הבנות וחילוקי ידעות בין אדם לחברו, ותקופה רגשנית וסוערת מבחינה יצרית, אולם ממש לא קלה מבחינה רגשית .

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, טלה, עקרב, סרטן וגדי.

התחזית השבועית:

טלה
מרס עובר למזל שלכם, ונראה שהוא מביא איתו את האנרגיה הישירה והעוצמתית שהטלאים זקוקים לה כל כך. הגיע הזמן לחזור לעשייה שלכם ובעיקר לכל מה שקשור ליזמות חדשות. הגיע הזמן להתלהב, להתרגש, ולהחזיר לחיים את האש.

שור
תחילת השבוע עדינה ושקטה יחסית, כשונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל דגים הרגשני והרומנטי. אולם בהמשך השבוע נצמדת ונוס למרס האסרטיבי, המתח עולה, וכשהיא עוברת בסוף השבוע למזל טלה היא פותחת תקופה דינמית ואגרסיבית: היכונו להעביר הילוך, שוורים.

תאומים
בתחילת השבוע מרקורי שליט המזל שלכם עדיין נע באיטיות כשלוקח לו זמן להתאושש מהילוכו האחורי שזה אתה הסתיים, והתוצאה היא תחושה שדברים לא זזים, יזמות נתקעות, והתסכול עדיין בסביבה. אולם בהמשך הכל משתנה וכשהוא מעביר הילוך – הכל מסתדר בהדרגה.

סרטן
נראה שהחיים דואגים למלא את היומיום שלכם אקשן מסוף השבוע הבא, סרטנונים: גם מרס וגם ונוס עוברים לבית הקריירה שלכם, ותכניות הפעולה שלכם עשויות לזנק ולהקפיץ אתכם מעלה מעלה. אולי משום כך אפשר כבר עכשיו להתחיל להתמקד ביזמות חדשות, כי תיכף זה מגיע...

אריה
אחרי חודש חברתי וחביב, עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל דגים השייך ליסוד המים, והחודש הקרוב עלול בקלות להפוך לבלתי יציב ולרגשני במיוחד. חשוב במיוחד כעת לא לקחת סיכונים מיותרים מבחינה כלכלית, לא להתאמץ יותר מדי, ובעיקר אם אפשר – לנוח.

בתולה
המתחים הולכים ומתחזקים בהדרגה כשגם מרס וגם ונוס עוברים למזל טלה. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, אישית ומקצועית. השמש בבית הזוגיות והיחסים מבקשת השקעה מסיבית יותר בדיאלוג שבינו לבינה. אל תקחו אף אחד כמובן מאליו, בתולות

מאזניים
אתם עלולים להכנס עכשיו לתקופה מתוחה ועצבנית, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה שנמצא ממש ממול, ואתם עלולים למצוא את עצמכם בפרק זמן אינטנסיבי מהיר ומסיבי למדי, וחסר שקט. נסו להרגיע את הרוחות ולהשקיע קצת יותר מחשבה ביחסים עם הפרנטרית.

עקרב
התחום המקצועי מקבל מהשבוע זריקת מרץ רצינית, עקרבים: גם מרס וגם ונוס עוברים למזל טלה, ונראה שהגיע הזמן להתקדם קצת אישית ומקצועית, ובעיקר לסמן כוון פעולה ולהגדיר מטרות. זמן טוב לאפשר לשאפתנות המקצועית שלכם להגיע, ולהפגין נוכחות בשטח.

קשת
מעברם של מרס וונוס למזל טלה, תורם ללא ספק לתחום הרומנטי מבחינתכם. הקשת עשוי להיות פלירטיסט לא קטן, אוהב חופש שכמוהו, וכששני הכוכבים האלה שוהים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם האפקט הזה רק הולך ומתחזק: אין ספק – הגיע זמן לאהבה, קשתים...

גדי
השמש עוברת לבית התקשורת שלכם, ומסמנת שהגיע הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות, גדיים. כעת הזמן להגדיר מחדש לאן הוליכים בזמן הקרוב, איך, ועם מי. אל תשאירו דברים לצד המקרי של החיים.. ונוס ומרס שעוברים למזל טלה, ממליצים על השקעה משפחתית מחודשת.

דלי
אחרי חודש שבו העניקה לכם לא מעט מתנות ביום ההולדת שלכם עוברת השמש לבית הכספים והחומר, ורומזת שהגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בכל מה שנוגע לכספים ולחשבון הבנק שלכם בכלל. זמן טוב לשינוי סדרי העדיפויות להוצאת כספים, ולמסע קניות בסוף השבוע.

דגים
מזלטוף, דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם, ומסמלת בכך שהגיע הזמן לא רק לחגוג יום הולדת, אלא גם לפתוח דף חדש בנושאי יזמה ועשייה. כעת הזמן גם ליזמות חדשות בנושאי זוגיות ויחסים, ולכמה התחלות חדשות בנושאי קריירה. בכל מקרה, אל תדחו יזמות חדשות לשבוע הבא.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully