וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 בפברואר 2015

ונוס נצמדת למרס ומסעירה את הרוחות, השמש במזל דלי לא יוצרת זויות, וכשמרקורי מתחיל סוף סוף ללכת קדימה – הכל יכול להיות

המהלך המשמעותי של השבוע – זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל, אחרי שלושה שבועות שבהם יזמות עלו על שרטון, התחלות חדשות נתקעו, והסטטיסטיקות במצב המפלגות ממשיכות להשתנות לפרקים: כל מה שהיה עד עכשיו הולך להשתנות. לטובה או לרעה? שינוי בדרך כלל הוא גם וגם.

החזרה הזו במזל דלי מביאה איתה גם שוני בדגש ששמות המפלגות על המצע שלהן: מעכשיו כל הנושא החברתי יעלה שוב ובעוצמה, ואולי גם בסופו של דבר הוא זה שיקבע לאן ילכו הדברים מבחינה פוליטית, לטוב ולרע.

חזרתו של מרקורי מביאה איתה אנחת רווחה גדולה לבני התאומים הבתולה הקשת והדגים. מצד אחד אנחנו מסיימים עכשיו לסגור את מעגלי העבר,אך מצד שני – חווינו גם סבל לא קטן. ואכן, כעת מסתיימים להם כל ביטולי התכניות והפגישות שלא יצאו לפועל, האכזבות ומפח הנפש, שכחת החפצים הסלולרי והארנק – כל אלה יבואו עכשיו לקיצם, אם כי נדרש שבוע נוסף מאת מרקורי כדי להתיישר סופית ולחזור לעצמו, כפי שהיה קודם.

חוסר זויות לשמש – השמש,מיקוד הדברים, ממשיכה לנוע במזל דלי אך כמעט ולא יוצרת זויות פעולה עם כוכבים אחרים. המשמעות – חלק לא קטן מאתנו אמנם ירגיש שהעולם סביבו מאוד אקטיבי, אבל שלו עצמו אין באמת חלק ממה שקורה בחוץ. אולי משום כך כדאי השבוע לפעול בעיקר באופן עצמאי ללא תלות באנשים אחרים, ולא לחכות לעזרה או תמיכה כתנאי לעשייה.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית מתקרבת מאוד למרס האסרטיבי והרגשות הולכים וסוערים ככל שהשבוע מתקרב לקיצו. יש לא מעט דרמות באויר, ומכיון שכל זה קורה במזל דגים גם אין יותר מדי שליטה על העניין. משום כך כדאי לנסות ולשמור על איפוק השבוע, בעיקר בדרמות ובסערות הקשורות למערכות היחסים שלנו. הצמידות הזו תגיע לשיאה בשבוע הבא, אבל כבר השבוע היא משפיעה על מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

התחזית השבועית:

טלה
ונוס מתקרבת מאוד למרס שליט המזל שלכם, ונראה שהחיים הופכים רגישים ורגשניים במיוחד. זהו זמן טוב לטפל לעומק בקשרים קרובים ובמערכות יחסים, ואולי גם להגדיר לעצמכם את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב. זמן לחשוף את הצד הרך, טלאים.

שור
השבוע מתחיל די רגוע, אבל בהמשך עלול להיות סוער למדי. ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת לצמידות עם כוכב מרס האגרסיבי, הרגישות שלכם הופכת גבוהה במיוחד, וכל דבר קטן עלול עכשיו לעורר סערה גדולה. מה עושים? מתאפקים,ומגלים הרבה אורך רוח...

תאומים
אצלכם הבשורה היא דווקא חיובית: מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, ואפשר לנשום לרווחה. אחרי שלושה שבועות של בלגן לא קטן, הגיע סוף סוף הזמן לאפשר לעצמכם לחשוב על יזמות חדשות והתחלות מעניינות, אך הייתי ממליץ לחכות אפילו שבוע נוסף..

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל דגים מאפשר לכם עכשיו להשקיע קצת יותר בצמיחה והתפתחות אישית, סרטנונים. במקביל, עוזרת חזרתו של מרקורי להילוך רגיל לצד המקצועי שלכם: זה הזמן לחזור לשגרה המוכרת, אך במקביל כדאי גם להתחיל ליזום שינויים, וגישה אמביציוזית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל דלי, ממש ממול, והדגש הוא עדיין על הקשרים הקרובים שלכם. חוסר זויות גדול של השמש כלפי כוכבים אחרים עלול להביא איתו תחושת בדידות מסויימת, ולגרום לכם להרגיש לבד במערכה. קצת סבלנות – וזה עובר...

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הזוגיות והשותפויות שלכם שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה, כמו גם על הצורך לעשות קצת יותר כדי לייצב את הקשר, ולשתף ברגשות. אם הלב פנוי – זה בדיוק הזמן לכמה יזמות חדשות להיכרויות מעניינות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים, והמעורבות הרגשית שלכם בכל נושא גבוהה במיוחד. קרבתה של ונוס לכוכב מרס עלולה להביא איתה עצבנות וחוסר שקט, כמו גם קושי להתמודד עם תהליכים ארוכים מדי. נסו לא לריב עם הסביבה, ולא לשבור את הכלים.

עקרב
מקבץ הכוכבים במזל דגים מביא איתו גישה רומנטית ויצרית, כמו גם יצירתיות במינון גבוה. אולי משום כך חשוב במיוחד עכשיו לפעול ממקום קצת יותר הגיוני ורציונלי, ואת ההחלטות החשובות שלכם לנסות ולדחות לשבוע הבא, אם אפשר. זמן איכות רגשי מצוין לבילויים והנאות.

קשת
זוית הרמונית שנוצרת השבוע בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין כוכב אורנוס, עשויה להביא איתה התלהבות וריגושים כמו גם חשיבה מקורית וגישה יוזמת לגבי פרויקטים חדשים. זהו זמן טוב שבהם הצד ההרפתקני והסוער שלכם מתקבל בברכה: אפשרו לעצמכם לרוץ קדימה.

גדי
בית התקשורת שלכם עמוס בשלושה כוכבים כעת: מרס שגורם לכם עצבנות וחוסר שקט, ונוס שמביאה איתה רכות ועדינות, ונפטון שהופך את התקשורת שלכם ליצירתית במיוחד. זהו זמן לנסות ולחבר בין השלושה, וליצור במקביל כמה שיותר קשרים חדשים שיעזרו בזמן הקרוב.

דלי
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, דליים, וזהו זמן טוב לחגוג עם כל החברים הטובים. מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, אלמנט שמאפשר לכם לנשום לרווחה, לחדש קשרים שהתנתקו, להתפייס עם אנשים קרובים, ולחזור לשגרה המוכרת.

דגים
עצבנות וחוסר שקט יאפיינו את השבוע הזה, דגיגים: ונוס הרגשית מתקרבת למרס האגרסיבי כששניהם נמצאים להם עכשיו במזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו חוסר סבלנות וסובלנות לאחרים, וביקורת על עצמכם. קחו נשימה עמוקה, סמנו מטרות, וצאו לעשייה!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully