וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 בפברואר 2015

29.1.2015 / 19:12

אפשר לומר שהשבוע מתאפיין בגודש רגשי שמציף ומפעיל אותנו כמעט לכל כוון. שבוע מעניין לפנינו

השבוע זו ונוס שמככבת בשמים כשהיא יוצרת זוית פעולה לסטורן הנוקשה עם מינון גבוה של ביקורתיות וכובד, ובהמשך נצמדת לנפטון והערפול הרגשי מגיע לשיאו. אולי משום כך חשוב לפעול השבוע הזה באופן מדויק ומעשי, ולנסות עד כמה שאפשר לקבל החלטות אובייקטיביות ולא רגשיות, למרות הקושי, ולמרות הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לבין נפטון, הכוכב הרגשי המטשטש ומערפל. הזוית הזו עלולה לגרום לנו לאבד את הצפון מבחינה פרקטית, וליצור לא מעט סערות ודרמות כשהרגש עולה יורד ומטלטל אותנו ימינה ושמאלה. חשוב כעת גם לפעול באופן חכם מבחינה כספית וכלכלית, ולא לבזבז על דברים שאין לנו בהם צורך אמיתי. החלטות חשובות הקשורות לנושאי כספים והחלטות לטווח ארוך, כדאי לנסות ולדחות לשבוע הבא. אם אפשר.

מי יושפע בעיקר מהצמידות של ונוס? מזלות דגים, שור, מאזניים, בתולה קשת ותאומים.

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. הזוית הזו מתחילה כבר בסוף השבוע הזה אמנם, אבל היא תמשיך ותלווה אותנו עד אמצע השבוע, והכובד שהיא תפעיל יגרום לנו לדאוג ולחשוש, ובעקיפין גם לפעול באופן ביקורתי מאוד כלפי אחריים וכלפי עצמנו. זהו זמן טוב לעשות סדר בבלגן שבחשבון הבנק, ואולי גם לשנות סדרי עדיפויות הקשורות לדרך הוצאת הכספים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי, שור,מאזניים, סרטן עקרב וטלה.

התקשורת שלנו – כוכב מרקורי ממשיך לנוע גם השבוע בהילוך אחורי, והוא משפיע בעיקר על בני מזל תאומים, בתולה, ואלה שנולדו בתחילת מזלות דלי אריה שור ועקרב. מרקורי מכריח אותנו להסתכל אחורה או על עצמנו כאן עכשיו בהווה, ללמוד מהשגיאות שלנו, לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, ולקחת פסק זמן זעיר עם עצמנו כדי להתארגן מחדש.

עוד קצת סבלנות – ונוכל ליהנות מהתובנות החדשות שהוא מעניק לנו, ואפילו להתגבר על תחושות התסכול בגלל הפגישות המתבטלות, ההסכמים שמופרים, והסלולרי שאנחנו ממשיכים לשכוח ביחד עם הארנק, המשקפיים, או כולם יחד.. מרקורי שכזה.

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים, ואתם ממש לא במיטבכם. הרגש מפעיל אתכם בעוצמה, ואתם לא החלטיים ואפילו חסרי מרץ מתמיד. זהו זמן לדאוג יותר לעצמכם, לנוח יותר ולאכול באופן בריא, לפני שמרס יעבור למזל שלכם, ויחזיר את האנרגיה הטובה.

שור
השור נחשב לאחד המזלות המעשיים ביותר על פני הגלגל, אבל דווקא השבוע יוצרת ונוס זוית עם סטורן וצמידות עם נפטון ותחושת המצוקה מתחלפת ברגשנות יתר... לא ממש השבוע שלכם, שוורים, ולכן כדאי לדחות את ההחלטות החשובות שלכם לשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך גם השבוע בהילוכו האחורי, ולא עושה לכם חיים קלים. כל נושא הקשור לצמיחה והתפתחות אישית עלול לעצור כעת, ותכניות עלולות לעלות על שרטון זמני. חשוב במיוחד עכשיו להמנע מחתימה על חוזים והסכמים, ופשוט לחכות בסבלנות.

סרטן
שלושה כוכבים נמצאים עכשיו במזל דגים, והם ממליצים להדק כעת קשרים עם חו'ל,ואפילו לחשוב על לימוד של משהו חדש. כעת הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולא לקפוא על השמרים. חשוב במיוחד עכשיו להתמקד בהורדת מפלס הדאגות, ובחזרה לתחושת הביחד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין ממש ממול, במזל דלי, מה שאומר שהכי חשוב לכם כעת זו האינטראקציה עם הזולת. שותפים, פרטנרים, בני או בנות זוג – נראה שיחסים קרובים הם כעת האישו. זמן מצוין לשיחות של אחד על אחד, ולכמה תובנות זוגיות חדשות.

בתולה
שלושה כוכבים נמצאים כעת בבית היחסים שלכם, מרס ונוס ונפטון, ומאוד מרככים את הביקורתיות שלכם ופה ושם גם מערפלים את השיפוט שלכם. הילוכו האחורי של מרקורי בבית הקריירה שלכם עלול להביא איתו קצרים בתקשורת עם סמכויות, וקושי מסויים לפעול באופן רציף ויוזם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים השבוע: זוית ביקורתית עם סטורן וזוית מערפלת עם נפטון עלולות להביא איתן שבוע הפכפך ולא יציב רצוף מצבי רוח משתנים ורגשות קיצוניים. אולי משום כך כדאי לפעול באופן מדויק ככל האפשר,ולהתמקד בעיקר בפרטים הקטנים.

עקרב
בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עמוס במיוחד השבוע, עקרבים: נפטון ונוס ומרס נמצאים בו, ונראה שאתם יצריים ויצירתיים מהרגיל, והלב עובד שעות נוספות.. שבוע רומנטי מאוד לפנינו, אבל כדאי וחשוב להשאיר את הרגליים על הקרקע, ובעיקר לא לאבד את הראש...גלו איפוק – ואורך רוח.

קשת
מצד אחד אתם משפחתיים במיוחד עכשיו, קשתים: ונוס נפטון ומרס במזל דגים מכריחים אתכם להשקיע עכשיו הרבה מהרגיל בבית במשפחה ובבני הבית. מצד שני, הילוכו האחורי של מרקורי וגם השמש נמצאים בבית התקשורת שלכם, ומאפשרים לכם יזמות תקשורתיות חדשות, אבל גם סגירת מעגלים ישנים.

גדי
זוית פעולה לא קלה בין סטורן שליט המזל שלכם לונוס הרגשית מלווה את מרבית ימות השבוע, ועלולה להביא איתה קצרים בתקשורת רגשית ורגעים של תסכול וציפיות יתר. חשוב להמנע מסערות ודרמות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, גדיים. זהו זמן לקבוע עובדות בשטח, ולא לפעול רגשית בלבד.

דלי
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, דליים, אלמנט שמביא איתו בעיקר עוצמה ונוכחות, כמו גם פגישה מחודשת עם חברים וידידים מהעבר,אלמנט שקורה גם בגלל הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם. זהו זמן טוב להעלות זכרונות, לפגוש אקסים או אקסיות מיתולוגיות, ולהפוך את יום ההולדת הזה למשמעותי במיוחד.

דגים
נראה שיש לא מעט אקשן כרגע בחייכם, דגיגים. גם ונוס הרגשית גם מרס האסרטיבי ואפילו נפטון המעורפל שליט המזל שלכם נמצאים כעת במזל דגים, ומאפשרים לכם כמה וכמה אפשרויות חדשות של יזמות חדשות ומעניינות וצמיחה רגשית. כעת הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם למחצית השנה הקרובה, ולפעול בהתאם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully