וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25-31 בינואר 2015

אחרי חודש ימים שבהם יצרנו לנו חברים חדשים, בילינו במדיות החברתיות וגילינו מעורבות חברתית עמוקה - הגיע הזמן לתת עדיפות לזוגיות

מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע בהילוך אחורי, השמש ממשיכה לחגוג לדליים יומולדת, וונוס הרגשית מצטרפת לכוכבים מרס ונפטון במזל דגים, ומצביעה על מגמה של מעורבות רגשית הולכת וגוברת בכל מה שאנחנו עושים. שבוע שכזה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני. ואכן, אחרי חודש ימים שבהם יצרנו לנו חברים חדשים, בילינו ים של זמן באינטרנט ובמדיות החברתיות וגילינו מעורבות חברתית עמוקה בכל מה שקורה, הגיע הזמן שגם ונוס שאמורה להיות קשורה לזוגיות וליחסים תתן עדיפות לקרבה אמיתית ולתחושה של ביחד,ולא רק תרחיב את המעגל החברתי שלנו ותמלא אותו בידידים חדשים.

אינטימיות וקרבה – אלה מלות המפתח של ונוס במזל דגים, אבל יש פה גם מלים נוספות כמו יצירתיות, יכולת הסתגלות והבנה אינטואיטיבית של הזולת והקשבה לרגשותיו. כל אלה ילוו החודש את מערכות היחסים שלנו, וישימו דגש מיוחד על הקרבה שתהיה אמיתית וכנה יותר, ולא רק על הצד הידידותי שלנו שמקיף את עצמו בחברים, אך דיפ דאון מרגיש בעצם די לבד..

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

הזוית הקשה של השבוע – לאחר כניסתה של ונוס למזל דגים, היא יוצרת זוית פעולה אגרסיבית לכוכב סטורן הנוקשה. מצד אחד המעורבות הרגשית גבוהה מאוד, אך מצד שני גבוהים גם השיפוט והביקורתיות כעת, ואיתם גם הצורך להתנהל באופן מאורגן יעיל ומדויק, בניגוד לאווירה של מזל דגים המשדרת חולמנות ויצירתיות.

אם אפשר יהיה לחבר בין שתי המגמות האלה, היצירתית מצד אחד והמאורגנת והיעילה מצד שני, נוכל גם לפעול באופן שישלב ביניהן ויביא איתו תוצרת נאה. אולם הזוית מראה על עוצמת הקונפליקט בין החשיבה הרגשית לחשיבה השכלתנית וההגיונית, והיא אינה פעול לטובתנו בלתי אם נחליט אחרת, ונתאמץ כדי שהדברים אכן יהיו מאורגנים ומעשיים, ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי.

אולי משום כך אנו עלולים לסבול בהמשך השבוע מתחושות של אכזבה ותסכול כשדברים לא קורים כפי שרצינו, מה גם שהילוכו האחורי של מרקורי משבש את העניינים, ומכריח אותנו לסגור מעגלים לפני שנפתח חדשים, ולהתעמת קודם כל עם מה שיש, ובעוצמה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, גדי סרטן ודגים.

התחזית השבועית:

טלה
גם מרס שליט המזל שלכם וגם ונוס הרגשית ואפילו נפטון שוהים מהשבוע במזל דגים, מה שאומר שהלחצים מאחורי הקלעים מבחינתכם הולכים ומצטברים, בעיקר לחצים רגשיים, ומקשים על היכולת להביא רעיונות ויזמות למימוש. נסו להמנע מסערות ודרמות מיותרות, ולהגדיר באופן מדויק את המטרות שלכם.

שור
אחרי חודש אמביציוזי במיוחד, הגיע הזמן להשקיע קצת יותר גם בתחום החברתי. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים, והמעגל החברתי שלכם עשוי להיות תוסס מאוד בתקופה הקרובה. הגיע הזמן להכניס אליו אנשים חדשים ומעניינים, ואפילו קשרים מקצועיים חדשים שיכולים לעזור לכם בחודש הקרוב.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, תאומימים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לסגור מעגלים הקשור לעבר הקרוב שמיצו את עצמם. פה ושם אתם עשויים עכשיו גם לפגוש אנשים ממעגלים רחוקים יותר, ואולי זה הזמן להעלות זכרונות, ולסגור קצוות. אל תיעלבו מביטולי פגישות.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדל בהדרגה במזל דגים מביא איתו צורך חזק מהרגיל בצמיחה והתפתחות אישית, ופתיחת ערוץ חדש של תקשורת אל העולם. יתכן והגיע הזמן לחשוב על נסיעה כעת, ארוכה או קצרה, כזו שתפתח אצלכם משהו שקשור לנופים אחרים ולאנשים שלא הכרתם. קוראים לזה – התחדשות, ומדי פעם זה מומלץ במיוחד...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ורומזת שהגיע הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובקשרים הקרובים שלכם בכלל. פיזית אתם עלולים שלא להיות במיטבכם עכשיו, אבל לפעמים דווקא בימים שכאלה אתם מסוגלים ורוצים לתת מקום גם למישהו אחר, ואפילו להקשיב לו.. השקיעו ביחסים.

בתולה
ונוס מצטרפת לכוכבים מרס ונפטון שנמצאים עכשיו במזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמביא איתו צורך חזק מהרגיל להשקיע בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. ונוס מביאה איתה רכות והקשבה לדיאלוג הזוגי, ואולי זה באמת הזמן לעבוד קצת יותר על הקשר. אם הלב פנוי – זה הזמן להיכרויות...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת מבית הרומנטיקה והיצירתיות לבית העבודה והבריאות, אלמנט שמשנה את סדרי העדיפויות שלכם. המעורבות הרגשית במזל דגים גורמת לונוס ולכם מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, אולם רגישות היתר הזו עלולה להביא איתה שינויים קיצוניים במצב הרוח. נסו להתמקד בפרטים הקטנים והמעשיים.

עקרב
הרומנטיקה בפתח, עקרבים, ואיתה פורח גם הצד היצירתי שלכם. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לרגשות בכלל ולאהבה בפרט. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות רגשניות כאלה ואחרות, ולהתמקד באזור הלב. שהותו של מרס במזל דגים לעומת זאת עלולה להביא איתה גם כמה דרמות עסיסיות לתיאבון.. מעניין.

קשת
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל דגים מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור לצד הביתי והמשפחתי שלכם. הגיע הזמן לפעול באופן חכם ויצירתי יותר בכל מה שקשור ליחסים בתוך המשפחה, ולהשקיע קצת יותר בקרובים אליכם. סטורן הנוקשה עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ומביא איתו רצינות ואחריות.

גדי
זוית פעולה שנוצרת השבוע בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית, עלולה לגרום לתסכול מסויים בתחום הרגשי, ולתחושה שאינכם מצליחים לפצח משהו ביחסים הקרובים שמביא איתו תחושות של כובד ובדידות. נסו לדבר בכנות ובאומץ על עצמכם, ולא לפחד ממודעות גבוהה יותר ומשיחות עומק ותובנות חדשות.

דלי
השמש ששוהה עכשיו במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אולם הדגש עכשיו הוא בעיקר על כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים: ונוס שעוברת למזל דגים ומצטרפת למרס ולנפטון עלולה לגרום לכם להוצאות גבוהות מהרגיל, אך עשויה במקביל גם לעזור לכם במקורות הכנסה נוספים. שנו גישה, וגלו יצירתיות.

דגים
משהו טוב קורה לכם השבוע, דגיגים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ומביאה איתה מעורבות רגשית עדינה כמו גם יכולת לפתוח את הלב בפני האהבה, ופה ושם גם לאפשר לה להכנס.. זה בדיוק הזמן לתת מלים לרגשות, ולרגשות – מקום גדול יותר ביומיום שלכם. במקביל, כדאי לעשות מאמץ – ולהשאיר את הרגלים על הקרקע בתהליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully