וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 בינואר 2015

אנו עשויים למצוא את עצמנו עכשיו מתרחקים מחברים טובים ומהמעגל החברתי שלנו בכלל, ובמקביל מנסים ליצור מעגלים חברתיים חדשים

אין ספק שזה שבוע מיוחד שבו המגמה התקשורתית משתנה, כשכוכב מרקורי התקשורתי נכנס לעצירה ואז עובר להילוך אחורי. אבל לא רק.. אולי משום כך כדאי להיות קשובים מאוד למה שקורה שם בחוץ, כי הדברים עלולים להפתיע.. לטובה או לרעה? תלוי מי מסתכל – ומאיזו זוית, קורץ הירח.

התקשורת שלנו – משתנה מאוד השבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו עוצר לקראת אמצע השבוע, ואז בעדינות פורץ בהילוך אחורי שימשך כשלושה שבועות, אלמנט שקורה בערך אחד לשלושה חודשים.

הילוכו האחורי של מרקורי מתרחש לו הפעם במזל דלי, אלמנט שהופך את כל הצד החברתי שלנו לטעון יותר, אך בעיקרון גם בר שינוי. אנו עשויים למצוא את עצמנו עכשיו מתרחקים מחברים טובים ומהמעגל החברתי שלנו בכלל, ובמקביל מנסים ליצור מעגלים חברתיים חדשים, להכיר אנשים מאתגרים שלא הכרנו עד כה, ולתת ביטוי לצד התקשורתי שלנו שלא נוהג בדרך כלל לומר את הכל: הפעם – זה מאסט. מדברים, והרבה.

אולי משום כך אנו עשויים לחוות עכשיו סלקציה במספר החברתים שלנו, ריחוק מאנשים שהיו קרובים אלינו זמן רב והתחילו להעיק, ואולי גם ידידות עם אנשים שמאוד שונים מאתנו, כשהאחרים מרימים גבה על היכולת שלכם באמת להתיידד עם אנשים חדשים ושונים במהותם. יהיה מעניין...

מי בעיקר יושפע מהתהליך? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל גדי הביקורתי למזל דלי החברתי. את המעבר הזה נרגיש כולנו, עם נשימה ארוכה של הקלה, ויכולת להפתח מחדש לדיאלוג חברתי סוער, לאנשים חדשים, ולכל מה שקשור ליכולת שלנו להרחיב את המעגל החברתי שלנו. השמש במזל דלי היא חברתית ותקשורתית יותר, ואין ספק שמצב הרוח של כולנו עשוי להשתפר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין כוכב מרס האסרטיבי, לכוכב נפטון הרגשני והמעורפל. הזוית הזו עלולה להביא איתו לא מעט תסכול לאלה מבינינו שמנסים עכשיו להזיז דברים, ולקבוע עובדות בשטח: הכל עלול להפוך עכשיו לרגשני, נתון למצבי רוח, ותקוע לגמרי בתחושה, סוג של פול גז בניוטרל.

מה עושים? עם נפטון אין הרבה מה לעשות, חוץ מאשר להבין מה בדיוק קורה כדי שלא לכנוס על עצמנו. כל שצריך הוא סבלנות, ותוך יומיים שלושה המצב ישתפר, ותוך יומיים נוספים נפסיק גם לכעוס על עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהמצב הכוכבי הזה? מזלות טלה, מאזניים, דגים ובתולה.

התחזית השבועית:

טלה
שבוע רגשני טעון מאוד ולא קל, שדורש מכם הרבה מאוד סבלנות ואורך רוח. אל תתפתו לשבור את הכלים למרות שפה ושם זה בהחלט עלול להתחשק.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להביא איתה ויברציות רומנטיות עדינות, והיכרות מעניינות. זמן טוב לפגוש אנשים שמצליחים לגעת בלבכם הרך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פוצח השבוע בהילוך אחורי, והגיע הזמן להתמקד בתכניות הצמיחה האישיות שלכם: זמן לנסיעות או ללימודים שמזמן רציתם, ולא יצא.

סרטן
הצורך שלכם לפרוץ גבולות מוכרים ולהעז להכנס להרפתקאות לא מוכרות, עשוי להיו תחזק במיוחד. נסו לפעול בדרך הסרטנית המוכרת: באופ ספונטני – אך מתוכנן היטב.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע במזל גדי המעיק, אך בהמשך עוברת למזל דלי הקליל ומסמנת לכם השקיע הזמן להשקיע יותר במערכות היחסים שלכם.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי במזל דלי עשוי להביא איתו צורך לעשות חושבים בכל מה שקשור לתחום המקצועי ולנושאי עבודה או לימודים. נסו לשנות גישה, ולפעול אחרת.

מאזניים
ונוס במזל דלי שמה דגש על הצד הרומנטי שלכם, כמו גם על היכולת להתחבר מהלב, ולא מהראש. זוית מעשית בין ונוס לאורנוס מאפשרת שתוף פעולה מעניין.

עקרב
ונוס מביאה איתה רגעים של נחת משפחתית, ויכולת לחוות עוצמה רגשית בבית ובמשפחה. מרס במזל דגים הופך אתכם יצירתיים ורומנטיים: הזהרו מגישה אובססיבית.

קשת
אמביציה תקשורתית ורגשית מסתמנת כשגם מרקורי וגם ונוס הרגשית נמצאים בזוית של עימות ליופיטר שליט המזל שלכם. הזהרו מגישה הרפתקנית ונועזת מדי.

גדי
השמש עוברת השבוע לבית הכספים שלכם שם נמצאים כבר מרקורי וונוס, אלמנט שמאפשר לכם לעשות כמה וכמה פעולות עומק הקשורות לחשבון הבנק. הגיע הזמן לשינוי בגישה.

דלי
אל מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית שנמצאים במזל שלכם ופותחים עבורכם כמה ערוצי תקשורת אל העולם מצטרפת גם השמש: הגיע הזמן לאקשן, ולאתגרים גדולים.

דגים
כוכב מרס נמצא במזל שלכם ונצמד באופן מדויק לנפטון שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר העברת הילוך, ופה ושם גם חוסר סבלנות וסובלנות. אל תנתקו קשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully