וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 בינואר 2015

11.1.2015 / 10:08

תקופה רגשית ורגשנית מתקרבת אלינו, דווקא כשאנחנו זקוקים כל כך לשיקול דעת חכם, שכלתני והגיוני

מעברו של כוכב מרס ממזל דלי למזל דגים הוא המשמעותי ביותר בשבוע הזה. גם הזוית של מרס עם סטורן ממשיכה את הקו הזה, ובעצם אפשר לומר שאם הצד החברתי שלנו היה האישו בחודשיים שזה עתה עברו, הרי שהדרייב שלנו ויכולת העשייה הבאים בעיקר ממקום רגשי, הם אלה שנמצאים במרכז האקשן מהשבוע והלאה, על כל המשתמע.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס, כוכב העשייה והיזמה שלנו, ממזל דלי החברתי העוסק באינטראקציה שלנו עם מוסדות ארגונים וכל מה שקשור לחברה בכלל, למזל דגים שמה שמאפיין אותו הוא יסוד הרגש המשתנה במהירות.

כוכב מרס שולט על מזל טלה, השייך ליסוד האש. כשהוא עובר למזל השייך ליסוד המים, האנרגיה החדה שלו הולכת לאיבוד בתוך המים האלה, והוא מביא איתו בעיקר שינויים קיצוניים במצב הרוח, אפים ודאונים, וקושי לשמור על מינון קבוע של עשייה שקטה והגיונית מבלי שעולם הרגש יפעיל את כולנו.

התוצאה – זמן של סערות ודרמות, ומהלכים רגשיים שמגיעים למצבי קיצון. ודי אם נזכור שזה התהליך שמוביל אותנו לבחירות הקרבות.. אוף.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, דגים, מאזניים, בתולה, קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה שיוצר כוכב מרס בתחילת מזל דגים, עם כוכב סטורן הנוקשה שנמצא בתחילת מזל קשת. הזוית הזו משפיעה בעיקר על המזלות המשתנים – דגים תאומים קשת ובתולה – ומכריחה בעצם את כולנו להגדיר מטרות באופן מדויק כדי שלא ניפול בעשייה שלנו כבר בהתחלה.

הזוית הזו היא בעצם תהליך המתרחש בין שני הפכים: מרס הוא כוכב הכיבוש שדוהר קדימה, בעוד סטורן הוא כוכב המימוש שמדחיק ועוצר. יש כאלה שקוראים לזוית הזו סטופ-גו, כלומר זוית של תסכול שבה מצבים מהירים של התחלה ועצירה, ובכל התחומים.

אולי משום כך אנו עלולים להתקשות השבוע לממש רעיונות ויזמות שלא ממש בנויים על קרקע מוצקה, אבל גם אם הכל הולך כשורה עדיין צריך וכדאי לקחת מרחב ומרווח בטחון לטעויות, ובעיקר למהלכים מול סמכויות שעלולים להיות בעייתיים במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, גדי, מאזניים, וסרטן.

הזויות המעשיות של השבוע – אלה הזויות שבין ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת במשל דלי, לכוכב אורנוס התזזיתי ששולט על מזל דלי אבל נמצא במזל טלה.

הזויות האלה עוסקות בעיקר בשיתופם של שני גורמים מאוד שונים זה מזה אך משלימים אנרגטית, לכלל מטרה אחת, ויש לה מוסר השכל: עד כמה שהדברים יהיו קשים לנו – שיתופי פעולה הם הדרך הטובה ביותר להתגבר על כל קושי, שכן המלה שמרכיבה אותם היא – ביחד.

זויות כאלה שמאחדות את הצד התקשורתי שלנו עם הצד הרגשי ועוד במזל דלי החברתי, עוזרות לנו להבין גם ברגעים הקשים ביותר, איך להתגבר על כל קושי, ומה באמת חשוב, בסופו של דבר. הביחד של כולנו.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות שור, מאזניים, תאומים, בתולה, דלי ואריה.

התחזית השבועית:

טלה
מעבר חד מהצד החברתי הפעיל שלכם אל הנעשה בעיקר מאחורי הקלעים, מביא איתו שבוע טעון רגשית, ולא קל. חשוב לא לתת לרגש להפעיל אתכם, . לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולהתייעץ עם אחרים לפני שבאמת יוצאים לאקשן. סבלנות.

שור
מקבץ כוכבים גדול שוהה השבוע בבית הקריירה שלכם, שוורים, ביניהם גם ונוס שליטת המזל שלכם. זה אומר שזה אחד השבועות היותר אמביציוזיים של הזמן האחרון, וכדאי לנצל אותו כדי לרוץ קדימה עם תכניות ויזמות לפעולה. דו איט!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל דלי, ומביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים כמו גם יכולת לפעול ולעשות באופן חכם ויוזם. צמידות בין מרקורי לונוס הרגשית משווה למלים שלכם קסם מיוחד: השתמשו בו ביעילות, תאומימים.

סרטן
זה נראה כמו שבוע לא שקט, שבו כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, סרטנונים. השמש אמנם שוהה בבית הזוגיות שלכם, אבל מקבץ הכוכבים במזל דלי עלול לגרום לכם לפעול בפזיזות ולקחת סיכונים מיותרים. הזהרו במיוחד בכבישים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי, אלמנט שמכביד עליכם לא מעט ומכריח אתכם לפעול באופן דייקני וזהיר במיוחד. מקבץ הכוכבים בבית הזוגיות שלכם עוזר להשקיע יותר ביחסים קרובים, או להכיר אנשים שמתאימים לכם.

בתולה
התחום המקצועי דורש השבוע התייחסות מיוחדת, בתולות. מקבץ הכוכבים במזל דלי שם את הדגש על התקדמות מקצועית או השקעה רבה יותר במקום העבודה שלכם. במקביל, השקיעו קצת יותר בבריאות, ובגוף שלכם, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עשויה להביא איתה זרימה קלילה ואינטליגנטית לעשייה שלכם, ביחד עם טאץ' רומנטי במיוחד. זה אולי הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם, ולהפוך את החורף הזה לחם ואוהב במיוחד.

עקרב
נושאי בית ומשפחה מכריחים אתכם להאט במקומות אחרים בחייכם עכשיו, ולהשקיע בבית ובבני הבית. זהו זמן טוב לשפר יחסים עם בני הבית, לתת מקום גדול יותר לקרבה ולתחושת הביחד, ואפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים.

קשת
סטורן הנוקשה עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ומכריח אתכם לקחת את החיים ברצינות רבה יותר מעכשיו והלאה. כוכב מרס עובר למזל דגים, ועלול להביא איתו כמה סערות ודרמות לבית ולמשפחה. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים.

גדי
זוית של מתח בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרס האסרטיבי עלולה להפעיל את הצד המרדני שלכם, ולגרום לכם להגיב באופן קיצוני על כל גירוי. נסו לפעול באופן חכם ולא אימפולסיבי, ולא להרוס קשרים יפים בגלל מלים כאלה ואחרות.

דלי
מקבץ הכוכבים במזל דלי לפעול בכמה וכמה חזיתות שונות במקביל, דליים. זהו זמן להפתח מחדש לעולם, כשמרקורי וונוס מאפשרים לכם להפעיל מלים ורגשות באופן מעניין. מרס עובר לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לטפול שורש כלכלי.

דגים
כוכב מרס עובר למזל שלכם, דגיגים, ואפשר לומר שהוא מקיץ נרדמים. כן, הגיע הזמן לשלוף את הדגיג הביישן ממקום מחבואו, ועם מינון גבוה של מרץ ו אנרגיה שמביא איתו מרס להפוך אותו לאמביציוזי ויוזם, ובגדול! מוכנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully