וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגית לשנת 2015

השנה האזרחית החדשה החלה ואיתה צפויים שינויים רבים ברמה האישית, המקצועית, החברתית והזוגית. מה צפוי לקרות לכם בשנה הקרובה על פי גלגל המזלות? בואו לראות

שנה אזרחית 2015. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

טלה

שני חברים יצאו לדרך: אהבה – ועבודה

בגדול, זו שנה של התלהבות, התרגשות, והרבה אהבה. יופיטר כוכב השפע והצמיחה נמצא בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, וזהו זמן מצוין לרוץ קדימה עם תכניות פעולה שמרגשות ומלהיבות אתכם, ובעיקר – להקשיב ללב. כן, זו שנת האהבה שלכם, טלאים, ועד אוגוסט ההתלהבות רבה וגם הלב פתוח.

אבל מחודש אוגוסט האנרגיה שלכם משתנה. כעת חייבים לקחת את עצמכם בידים: הכנרית מסיימת לשיר, והגיע הזמן לשלם חשבונות. יופיטר עובר למזל בתולה, והגיע הזמן להשקיע את כל אנרגיית האהבה שצברתם מתחילת השנה בתחום המקצועי: אם תעשו עבודת שטח טובה ותגדירו היטב את המטרות שלכם, תוכלו לראות פירות נאים בשנה הבאה עלינו לטובה.

כוכב סטורן שוהה בבית התשיעי שלכם מאפשר לכם לקחת ברצינות נוסעי נסיעות ולימודים, ובעיקר להשקיע בהרחבת אופקים: זה הזמן להחלטות חשובות בנושאי צמיחה אישית, ובעיקר – למידה של לקיחת אחריות רבה יותר על חייכם ושליטה בהם.

שור

שינוי סדרי עדיפויות, וכניסה צמיחה מחודשת

אחרי שנתיים וחצי לחוצות בהן שהה סטורן הנוקשה במזל עקרב מול המזל שלכם, שנתיים שבהן דרש מכם הרבה מעשית וכלכלית ואפילו זוגית וגם הראה תוצאות בשטח, עובר סטורן למזל קשת ומוריד חלק מהלחצים. חשוב כעת לא לקחת סיכונים מיותרים, ולשדרג את עצמכם אישית וכלכלית ממקום עמוק ומתחדש.

במקביל מביא איתו כוכב יופיטר מביא איתו שנה מוצלחת לעומת זאת לבית ולמשפחה. מאוגוסט – הרומנטיקה חוזרת.. ואכן, יופיטר מאפשר השנה לשור הרומנטי להתאהב בגדול השנה, ופשוט להריץ קדימה את הלב שעובד שעות נוספות. אולם.. מיוני עד ספטמבר עלולה לחול דעיכה במצב הרוח והלחץ חוזר עם צורך בחשבון נפש אישי וכלכלי. חשוב במיוחד בחודשים אלה לשפר את מה שיש, אך בעיקר ללכת על בטוח ולשמור על פרופיל נמוך.

מספטמבר עד דצמבר – חוזרים לרוץ, ובגדול. זה הזמן לאוסף את כל התובנות שהשנה הזו העניקה לכם, ופשוט לבנות משהו חכם ועובד, עסקית ורגשית.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

תאומים

תקשורת – ומימוש זוגיות ושותפויות

יופיטר כוכב השפע והצמיחה פותח את השנה כשהוא שוהה בבית התקשורת שלכם. אולי משום כך הוא מדגיש שהנושאים החשובים של השנה הזו מבחינתכם קשורים ליזמות תקשורתיות חדשות, ואיתם גם היכולת לשתף פעולה עם אחרים למטרות משותפות, להרחיב מאוד את המעגל החברתי שלכם, ולהכיר ים של אנשים חדשים ומעניינים שיכולים לתמוך לעודד ואפילו לצמוח ביחד.

מה 16 משתנה סדר העדיפויות: יופיטר עובר למזל בתולה, ונושאי בית ומשפחה עומדים על הפרק. זהו זמן טוב לבנות בית או לקנות אחד או אפילו לשנות מקום מגורים, ולהתמקד במלה 'משפחה' כמטרה לתקופה הקרובה: נישואים, בניית מוקד משפחתי או הרחבת המשפחה הם האישו.

סטורן במזל קשת ממול מדבר השנה על מימוש זוגיות באופן פורמלי, או בניית שותפות חכמה שתשרת את שני הצדדים. השקיעו בשני אלה קצת יותר, שימו בצד את התאומים הפלרטטן, וראו ברכה בעמלכם.

סרטן

מיקוד בתחום המקצועי, ושיפור בחשבון הבנק

יופיטר כוכב השפע פותח את השנה הזו כשהוא נמצא בבית החומר והכספים שלכם, סרטנונים, ומדגיש בעיקר את התחום הכלכלי ואת הנעשה בחשבון הבנק שלכם. הגיע הזמן לגלות מידה רבה יותר של רצינות ואחריות, ולקחת את העניינים בידים בנושאי פרנסה ומקורות הכנסה. זמן טוב לסגור סוף סוף את האוברדראפט הגדל, ולפתוח ערוץ תקשורת כלכלי חדש אל העולם.

כוכב סטורן האחראי על מימוש הפוטנציאלים שלנו נמצא השנה במזל קשת, אלמנט שמכריח אתכם לפעול באופן חכם מחושב ובעיקר מוגדר היטב בתחום המקצועי שלכם: זהו זמן טוב להציב מטרות ארוכות טווח, לראות את כל התמונה במקום רק לכבות שריפות, ולהשקיע קצת יותר בתכנון מקצועי ולא רק בכאן ובעכשיו.

בנוסף, זמן מצוין גם להשקיע בבריאות שלכם, לצאת לבדיקות אם צריך, לעשות דיאטה, ולחזור לחדר הכושר.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

אריה

צמיחה אישית, ומימוש רגשי

אתם פותחים את השנה הזו ברגל ימין, ובמצב רוח אופטימי: כוכב יופיטר שוהה במזל שלכם מאז חודש יולי הקודם, ומאז הוא מביא איתו אל חייכם גישה אופטימית ושמחה, כמו גם את התחושה שאפשר ורצוי לצמוח בגדול, ושהכל אפשרי.

ואכן, יופיטר השמח הזה ילווה אתכם עד אמצע אוגוסט שנה זו, כלומר עד יום ההולדת, וכדאי לנצל את שהותו בחייכם כדי לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, להתמודד עם אתגרים שעד עכשיו פחדתם מהם, ואפילו להתמקד בנושאי נסיעות ארוכות או קשרים לחו'ל שמביאים איתם חשיבה פתוחה ומאפשרת מסוג אחר.

כוכב סטורן שנמצא השנה בעיקר בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם קצת מכביד על הלב, אבל במקביל גם מכריח אותו להגדיר מטרות ורצונות, לממש אהבה בדרך של יחסים, או להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם ולצאת לדרך רגשית חדשה. בכל מקרה, יהיה מעניין.

בתולה

נכנסים למעגל צמיחה חדש, וחוזרים לביחד המשפחתי

מחצית השנה הראשונה הזו אינה ממש קלה לכם, בתולות. נראה שאתם משקיעים הרבה מתמיד, אבל לא תמיד הדברים זזים כעת כפי שהייתם רוצים, ולפעמים נדמה לכם שאתם ממש דורכים במקום.

אולם עם מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל שלכם ב 16 נראה שדברים משתנים לאט לאט: כעת הזמן להשקיע קצת יותר בעצמכם ובמה שחשוב לכם, להרחיב אופקים כמו גם ליזום תכניות פעולה חדשות לצמיחה והתפתחות אישית, ולא לפחד להעז לחשוב על חו'ל או על לימודים שיקדמו אתכם כמה צעדים קדימה.

כוכב סטורן הנוקשה נמצא השנה בבית המשפחה שלכם, מה שאומר שהצורך לגבש את המשפחה ואת היחסים בבית משמעותי במיוחד. חשוב במיוחד להמנע מקונפליקט בין הצורך בהתפתחות אישית לבין הדרישות של הבית והמשפחה, אלמנט שיפגע בשני הצדדים. נסו להתארגן באופן חכם כך שהצמיחה האישית שלכם תקבל גם תמיכה מהמשפחה, וגם תחזק את תחושות הביחד שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מאזניים

מרחיבים את המעגל, ומתרגמים מלים – למעשים

המעגל החברתי שלכם הולך ומתרחב, כשיופיטר כוכב הצמיחה עוזר לכם במזל אריה להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולהרחיב את הדיאלוג שלכם במקביל עם מוסדות וארגונים בחייכם.

זהו זמן טוב לקדם תכניות לצמיחה אישית והרחבת אופקים שהתחילו כבר באוגוסט בשנת 2014. זהו זמן טוב לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית בדיאלוג הארגוני, לצאת לעצמאות כלכלית או לפעול כעצמאים אם עד עכשיו הייתם שכירים, ובמקביל גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם ולהכיר אנשים חדשים שיכולים גם לקדם אתכם מבחינה מקצועית.

כוכב סטורן במזל קשת מאפשר לתקשורת שלכם להיות מעשית ויעילה, ולכל המלים החכמות שלכם – להגיע אל האנשים הנכונים, ולעזור להם – ולעצמכם – לתרגם אותן למעשים בשטח. זה הזמן לשים את כל הרגשות המתוקים בצד, ולהתארגן באופן פרקטי בשטח.

עקרב

יורדים מהלחץ, ומתמסרים לאמביציה

אחרי שנתיים וחצי של אחריות וכובד וצמיחה מעשית תוך כדי מכשולים מסוגים שונים, הגיע הזמן להקלה משמעותית בעומס החום: סטורן הקשוח זה עתה יצא מהמזל שלכם, ונראה שאתם שואפים אוויר, ומרגישים בבת אחת סוג של הקלה אמיתית, כשהלחצים יורדים בהדרגה ומראים לכם עד כמה הצלחתם – למרות הלחץ ואולי דווקא בגללו – להתפתח ולהגיע למקומות מעשיים שרציתם להגיע אליהם.

יופיטר במזל אריה לעומת זאת שוהה במחצית השנה הראשונה עדיין בבית הקריירה והיזמה שלכם, וזהו זמן מצוין להגדיר מחדש את גבולות האמביציה שלכם, ולהתמקד במטרות גדולות באמת, ובלי פחד.

זהו פרק זמן טוב גם לשפר משמעותית את היחסים שלכם עם הורים ומורים ואחראים, ובמקביל גם את השלטה בחייכם, על כל המשתמע. זמן טוב לבנות לכם קריירה אמיתית, ולשדרג את תדמיתכם.

עובדים על פרויקט. ShutterStock
עובדים על פרויקט/ShutterStock

קשת

לשלב את הראש והלב, ולהתמקד במבחן התוצאה

זו שנה מעניינת במיוחד, שכן היא משלבת בתוכה הן את הצורך לפעול מהלב, והן את הצורך לתרגם את הנעשה בו באופן מעשי לחיים עצמם, ולהפוך למעשיים יותר ותורמים לעצמכם ולסביבה מעבר לאנרגיה השמחה שלכם – גם עובדות בשטח.

יופיטר שליט המזל שלכם פותח את השנה כשהוא שוהה במזל אריה, מיקום שהתחיל ביולי 2014 ועד היום הוא מביא איתו גישה אופטימית והרפתקנית, רצון לנסוע ולחוות דברים לעומק, וצורך להתפתח להרחיב אופקים ולפתוח ערוצים חדשים של תקשורת עם העולם.

אולם במקביל ליופיטר עבר זה עתה סטורן כוכב המימושים למזל שלכם, והגיע הזמן להתמקד בחשבון הבנק ולעשות לו טיפול שורש, באוברדראפט הגדל, ובצורך להשקיע גם בדברים שהראש בוחר, ולא רק הלב.

זהו זמנו של הצרצר לעזוב את הכינור, ולהתמקד בצד הפרקטי של החיים. השנה עלולה להיות קשה מהרגיל, אבל התהליך מצוין מבחינת ההתפתחות האישית והתוצאות בשטח.

גדי

להתמודד עם הפחדים, ולצאת למסע של התחדשות אישית

סטורן שליט המזל שלכם עבר לא מזמן למזל קשת, ונראה שהחיים מכוונים אתכם בעיקר להתמודד עם הפחדים מאחורי הקלעים שעד עכשיו עצרו אתכם ומנעו מכם להתקדם ולהגיע לתוצאות שרציתם. זמן לנקות את המשקעים הרגשיים והמחסומים שכל גדי סוחב איתו מגיל צעיר שמונעים ממנו להתמודד עם האתגרים הגדולים של החיים, וגורמים לו להגיע אליהם רק בגילאים מאוחרים יחסית לאחרים.

יופיטר כוכב השפע במזל אריה לעומת זאת מאתגר אתכם השנה מבחינת היכולת להרויח כספים, ולהבין לעומק את משמעות החיים והיכולת לבצע טרנספורמציה אמיתית, כלומר לפעול מעומק הסיטואציה ולאו דווקא מהמקום המוחצן והשטחי שלה. חלק מכם ימצאו את עצמם השנה פונים לאפיקים רוחניים, לטיפול פסיכולוגי, וכלל מה שיעניק משמעות לחייכם.

מה 16 לאוגוסט עובר יופיטר למזל בתולה: הגיע הזמן לצאת למסע חדש של צמיחה והתפתחות אישית דרך נסיעות, נופים אחרים, ולימודים שפותחים צוהר חדש אל העולם.

טיול בחיק הטבע. ShutterStock
טיול בחיק הטבע/ShutterStock

דלי

זוגיות, דיאלוג – ושינוי חברתי

יופיטר כוכב השפע פותח את השנה שלכם כשהוא שוהה במזל אריה, בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, מקום אליו נכנס כבר ביולי 2014. יופיטר מלמד אתכם את נושא הזוגיות, הדיאלוג בשנים, והיכולת לקיים מערכת יחסים שוויונית עם אדם אחר ולנהל דיאלוג בגובה העינים, למרות הקושי הגדול של הדלי המצוי לצאת מהבועה של עצמו ולהיות שם באופן רצוף עם אדם אחר בגלל הצורך שלו במינון גבוה מהרגיל של ספייס וחופש אישי.

כן, השנה הזו היא בית ספר מצוין לנושאים אלה, בעיקר אם אתם מוכנים לא רק להקשיב אלא גם ליישם את הדברים בשטח. במקביל, זהו גם זמן לשותפויות עובר הדלי האינדיבידואליסט שסומך בדרך כלל בעיקר על עצמו.

מיקומו של סטורן במזל קשת לעומת זאת, עלול קצת לבודד אתכם זמנית מבחינה חברתית, ואתם עשויים לגלות סלקטיביות גבוהה יותר במספר או באיכות החברים שלכם, ולהוציא מחייכם אנשים שאינם תורמים לכם או שמביאים איתם אנרגיה שלילית. הגיע הזמן להכניס לחייכם אך ורק אנשים חיוביים שמפרים אתכם, ולא שואבים אנרגיה יקרה ומשאירים אתכם מרוקנים ובודדים.

דגים

כוון מקצועי, זוגיות וקריירה – זמן לבית הספר הקשוח לחיים האמיתיים

כוכב יופיטר ששוהה במזל אריה מאז יולי 2014 עוזר לכם כבר מהשנה שעברה לשפר את עצמכם מבחינה מקצועית, להתקדם ולהשתדרג, ואולי במקביל גם להגדיר באופן מדויק את המטרות שלכם, אלמנט שלא ממש קל לדגיג המצוי הרגשי כל כך.

אם אכן תמשיכו להקשיב ליופיטר עד אמצע אוגוסט, יתכן שבאמת תגיעו לכמה וכמה תובנות חדשות ומעניינות, שיעזרו לכם אחרי שיעבור למזל בתולה ב 16 לאוגוסט לא רק ליצור עולם מקצועי חדש ויצירתי, אלא גם דיאלוג פורה עם פרטנרים לזוגית, או עם שותפים או שותפות לדרך מקצועית או אישית. זו תהיה תקופת הזוגיות שלכם, שבה תוכלו אכן לבנות זוגיות חדשה ומעניינת, או לשפר את הקודמת ולהפוך אותה לעמוקה ומשמעותית יותר.

מיקומו של כוכב סטורן במזל קשת בבית הקריירה שלכם, רומז שצפויות לכם כעת שנתיים וחצי של מאמץ איטי מפרך אך משמעותי להפוך את האמביציה שלכם ואת חייכם המקצועיים כולל הקריירה שלכם לבעלי משמעות, עומק, ואפילו רווחיות – כל זאת אם תקשיבו לחוקים שסטורן ינסה ללמד אתכם בתקופה הקרובה, ותהפכו את הקשיים והלחצים לבית ספר של ממש, על כל המשתמע. מוכנים?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully