וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 בדצמבר 2014 עד ה-3 בינואר 2015

28.12.2014 / 10:37

השנה החדשה תהיה פרקטית ודורשנית יותר ממה שתכננו

כוכב סטורן עושה צעדים ראשונים במזל קשת, ולאט לאט מתחילים המזלות המשתנים – קשת, תאומים, בתולה ודגים – להבין שהשנה הזו הולכת להיות פרקטית ודורשנית במיוחד. העקרבים השוורים האריות והדליים לעומת זאת, עשויים כבר לחוש איך מגפו הכבד של סטורן יורד מהם לאיטו, ופתאום אפשר כבר ליהנות מהחיים כפי שהם גם בלי להשקיע יותר מדי. התהליך הזה עשוי לקחת יותר זמן אמנם ולא בטוח שכולם כבר מרגישים זאת, אבל זו בהחלט המגמה לשנתיים וחצי הקרובות.

הזוית האמביציוזית של השבוע – זו זוית העימות בין כוכב מרס האסרטיבי, לבין יופיטר כוכב השפע והצמיחה האישית. אפשר לומר שהזוית הזו, שמתרחשת בערך פעם בשנה, היא אחת מאלה שבאמת יכולה לקדם אותנו לאזורי פעולה רחוקים ולא מוכרים, ולהפגיש אותנו עם כל מה שקשור לאמביציה ולהתפתחות אישית, ובמקביל גם לכל מה שקשור לנסיעות, וטיולים שמביאים איתם חכמת חיים והנאה מהשונה והלא מוכר. ולימודים שמפתחים אותנו מבחינה מנטלית. כן, הגיע הזמן לתת גז השבוע בכל מה שקשור לאמביציה אישית, ולא לפחד מאתגרים גדולים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, דלי, אריה, וקשת.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו עלולה לגרום לנו להיות עצבניים וחסרי שקט, כשהפתיל התגובני שלנו קצר מתמיד. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לפעול באופן זהיר, ולא לקחת סיכונים מיותרים גם אם מאוד מתחשק. חשוב במיוחד השבוע להזהר בכבישים ובדרכים, ולא לשבור את הכלים בקשרים שלנו, אלא לחכות לשבוע הבא עם הכעסים והתסכולים – דברים יראו אחרת אז.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, גדי וסרטן.

התחזית השבועית:

טלה
שבוע סופר אמביציוזי לפניכם, טלאים: החלטות שתקבלו עכשיו ישפיעו על התקופה הקרובה ואפילו יותר, אבל..חשוב במקביל גם להיות זהירים מאוד עכשיו, כי זוית העימות של מרס עם יופיטר עלולה להביא איתה גם החלטות פזיזות, ובסופן גם שגיאות בשיפוט.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של מתח עם כוכב יופיטר, אלמנט שמביא איתו בעיקר מתחים ולחצים ושיקולי דעת מוטעים. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, ולא לפעול מתוך מצבי לחץ ומתח. שמרו על עצמכם בטיולים ובנסיעות, ואל תקחו סיכונים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל גדי, אלמנט שמכריח אתכם להתמקד ולמרכז את הפעילות שלכם. הלחצים והמתחים יורדים בהדרגה, והגיע הזמן להתארגן מחדש ובאופן מסודר ואחראי יותר. זמן טוב לשלם את כל החובות, ולסגור אובדראפט.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי עדיין גורם לכם להיות אמביציוזיים במיוחד, וזה הזמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות. בנוסף זהו גם זמן טוב להשקיע ביחסים, לשפר תקשורת עם בני ובנות זוג, ולשתף ברגשות. אם הלב פנוי – זה הזמן להיכרות חדשה ומעניינת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה להתקדם במזל גדי, והשבוע גם נצמדת לכוכב פלוטו היצרי ויוצרת במקביל גם זוית פעולה לאורנוס התזזיתי, שני אלמנטים שהופכים את השבוע הזה למתוח ולחוץ במיוחד. אולי משום כך כדאי לדחות תכניות לשבוע הבא, ולא לנתק קשרים.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי, ואתם יצירתיים מהרגיל. זהו זמן טוב לחשוב מחוץ לקופסה, ולהתמקד בכל מה שבאמת מרחיב אופקים ומרחיב את הדעת. זמן טוב להחלטות הקשורות להתפתחות אישית. תנו מקום גדול יותר לרומנטיקה בחייכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי, ונראה שנושאים הקשורים לבית ולמשפחה עדיין בראש סדר היום שלכם. זהו זמן טוב להגדיר מחדש מטרות הקשורות להשקעה בבית ובסביבתו, ובמקביל להשקיע קצת יותר ביחסים קרובים ושיפור תקשורת.

עקרב
צמידות בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל, ביחד עם פתיל קצר במיוחד. זהו מיקום לא קל, שכן המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה להביא איתה גם שיקול דעת מוטעה. נסו לא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

קשת
זוית אמביציוזית בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שבוע ובו מיקוד במטרות ארוכות טווח וגדולות במיוחד, קשתים. נסו להתמקד במה שחשוב לכם באמת, ולהשתמש באנרגיה העוצמתית הזו כדי להניע את הגלגלים – ולרוץ קדימה.

גדי
מרס ממשיך לנוע בבית הכספים שלכם ולהביא איתו נזילות יתר לחשבון הבנק. מקבץ הכוכבים במזל שלכם לעומת זאת הכולל את השמש מרקורי וונוס שם את הדגש עכשיו על היכולת שלכם לפעול בכמה חזיתות שונות, ולסגור קצוות: עשו זאת בקפדנות וביעילות.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו מרץ ועוצמה לעשייה שלכם. זוית פעולה מדויקת בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע לחוץ, אינטנסיבי ותזזיתי, סערות ודרמות, ופה ושם גם ניתוקי קשרים. גלו איפוק ואורך רוח לסביבה הקרובה.

דגים
נראה שהמעורבות החברתית הגבוהה עדיין עושה לכם טוב, דגיגים, ואפילו פותחת עבורכם ערוצים חדשים של תקשורת חברתית שלא הכרתם. זוית מעשית בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם מאפשרות לכם שיתופי פעולה פורים עם אנשים שחושבים כמוכם. קחו יזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully