וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 בדצמבר 2014

21.12.2014 / 9:30

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר נפיצים של הזמן האחרון, וכדאי להתנהל מאוד בזהירות, בעיקר בכל מה שקשור לתקשורת שלנו

אנחנו חווים שני מעברים משמעותיים השבוע: השמש עוברת למזל גדי, וסטורן עובר למזל קשת, אחרי שנתיים וחצי של שהייה במזל עקרב, לשמחתם של העקרבים, האריות הדליים והשוורים. שבוע טעון, כוחני, אלים מילולית ולא קל לפנינו.

הזוית הקשה של השבוע – בעצם יש כמה כאלה, שקשורות לונוס ולמרקורי כוכב התקשורת, ולזויות שהם יוצרים לכוכבים אורנוס התזזיתי ופלוטו הכוחני.

ונוס בצמידות לפלוטו ובזוית פעולה לאורנוס – הזויות של ונוס פוגשות אותנו כבר בסוף השבוע הזה, וכבר חמישי היה רווי בהן. עצבנות, חוסר סבלנות ודרמות ביחסים הקרובים שלנו – כל אלה הן חלק מהתסמונת של ונוס בזויות לשני המזיקים המרגיזים האלה, פלוטו ואורנוס. אולי משום כך כדאי להזהר במיוחד בדיאלוג הזוגי ובקשרים הקרובים שלנו השבוע הזה, ולזכור שדברים קשים שאומרים לא נעלמים, אלא נשארים בזכרון שלנו,ומרעילים אותנו כשהקשר חוזר או מסתדר איכשהו. אם נוכל לוותר על הצורך במלה האחרונה ביחסים שלנו השבוע, יתכן ונרויח בגדול.

מי בעיקר יושפע מהזויות של ונוס? מזלות שור, מאזניים, דלי, עקרב, טלה סרטן וגדי.

מרקורי בצמידות לפלוטו ובזוית פעולה לאורנוס – אם הזויות של ונוס השפיעו בעיקר על הקשרים הקרובים ומערכות היחסים, הרי שהזויות שמרקורי יוצר משפיעות בעיקר על התקשורת שלנו, עם העולם ועם הסביבה הקרובה. גישה עצבנית וחסרת סבלנות וסובלנות לאנשים קרובים ולאלה שבסביבתנו, עלולה להשאיר אחריה אדמה חרוכה וקשרים שהתרסקו בגלל הפתיל הקצר שלנו, או של אלה שאתנו. אולי משום כך כדאי וחשוב לדאוג השבוע שלא נגזים או נאבד שליטה כשאנחנו כועסים, כיון שהשבוע הזה התוצאות של הכעסים האלה עלולות להיות קריטיות. פשוט לחשוב פעמיים לפני שכועסים. אם בכלל.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות בתולה, תאומים, דלי, עקרב, קשת ודגים.

המעבר החשוב של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל קשת השמח וההרפתקני למזל גדי המאורגן והביקורתי. אין ספק שמעברה של השמש משנה את האווירה, ומכריח אותנו לשים בצד את האופטימיות והשמחה שאיפיינו חלק ממה שעברנו כאן בזמן האחרון, לטובת הצורך להתארגן להתייעל ולהשתדרג, אישית רגשית וכלכלית. הדיאלוג של השמש עם מזל גדי אינו קל: המזל הזה בעיקרון קר, בעוד השמש חמה, והוא שם גבולות בעוד היא רוצה ונוטה להתפשט. התוצאה – רגעים של תסכול כשהמציאות משקפת לנו את הצורך להיות ריאליים, להמנע מחלומות בהקיץ, ולהתמקד בעיקר בעובדות בשטח ולא בחלומות ורודים כאלה ואחרים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של כוכב סטורן הנוקשה ממזל עקרב, למזל קשת. סטורן שוהה בכל מזל כשנתיים וחצי, ובעצם מעביר אותו סדרת חינוך מסויימת שבה הוא מכריח אותו לבנות מחדש גבולות, להתייעל מבחינה כלכלית ואישית, ולהגדיר מחדש את המטרות המעשיות של חייו. שהותו של סטורן אינה קלה ויוצרת שרשרת של לחצים שנועדו להרחיב את גבולות התודעה לצד המעשי של החיים, תוך כדי נקיטת עמדה פרקטית בכל נושא ונושא גם על חשבון החשיבה הרומנטית והיצירתית שלנו: מי שמכין בערב שבת – אוכל בשבת, אומר סטורן, ומכריח את כולנו להתמודד עם השורה התחתונה בכל נושא ונושא, ועם מבחן התוצאה.

בשנתיים וחצי האחרונות הוא עשה בית ספר לסדרת המזלות הקבועים, עקרב שור אריה ודלי,וכעת יעברו את בית הספר הנוקשה אך הוגן שלו המזלות המשתנים, קשת תאומים בתולה ודגים. יהיה לא קל, אך מעניין.

התחזית השבועית:

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי, ולהביא איתו מעורבות חברתית גבוהה ביחד עם יכולת לפעול בחכמה עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי בסדרת קשרים, חברתיים או מקצועיים, שיעזרו לכם בהמשך.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל גדי הפרקטי, אך הזויות שלה עם פלוטו ואורנוס לא עושות לכם חיים קלים השבוע, ומכריחות אתכם ואת האמביציה שלכם לשנות את כל מה שלא עובד. חשוב להזהר ממאבקי כוח ואגו השבוע, ולא לשבור את הכלים גם כשמתחשק.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא גם הוא במזל גדי, אלמנט שמכריח כל תאומי חפיפניק להתחבר מחדש לצד המעשי שלו, ולמרות הקושי – לקבוע עובדות בשטח. זויות עם פלוטו ואורנוס עלולות להביא סערות ודרמות, אך חשוב וכדאי להתמקד בשורה התחתונה.

סרטן
אל מקבץ הכוכבים במזל גדי שכולל את ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת מצטרפת השבוע גם השמש, ונראה שהגיע הזמן לעבוד קצת יותר על מערכות היחסים שלכם, ועל הדיאלוג הזוגי. זמן מצוין לאוסף של שיחות ומפגשים באחד על אחד, ולתובנות חדשות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מבצעת שינוי משמעותי בסגנון הפעולה ובחשיבה כשהיא עוברת ממזל קשת האימפולסיבי וההרפתקני למזל גדי המאורגן והביקורתי. כן אריות, הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות, לשים את הרגש בצד, ולהתמקד בעובדות – ובפרטים הקטנים.

בתולה
מקבץ כוכבים גדול שמהשבוע כולל את ונוס מרקורי והשמש בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, מביא איתו דגש מיוחד על כל מה שקשור לאזור הלב, ולא רק על הראש המעשי. כן, הגיע הזמן לשלב את הרגש בעשייה שלכם, ולהפוך את השנים לשילוב מעניין – ומנצח.

מאזניים
שבוע סוער עלול לעבור על כוחותינו, כשונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב פלוטו הסוער ויוצרת זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי. נדמה שכל דבר קטן עלול ליצור אצלכם עכשיו דרמה גדולה, וכדאי להוריד את הלהבות, לשמור על פרופורציות, ולא לאבד את הראש. סבלנות...

עקרב
צמידויות של ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת עם פלוטו שליט המזל שלכם עלולות לעורר כמה סערות הקשורות לדיאלוג ביחסים או לתקשורת בחייכם השבוע, עקרבים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש מטרות הקשורות לנושאים אלה, ולנסות ולשמור על איפוק ושליטה.

קשת
משהו משתנה בחייכם השבוע, קשתים: כוכב סטורן הנוקשה עובר למזל שלכם,והשנתיים וחצי הקרובות יעמדו בסימן שינוי משמעותי, הן בדיאלוג שלכם עם חשבון הבנק והצד המעשי של החיים, והן בצורך לקחת את החיים במינון גבוה של רצינות ומחוייבות. יהיה מעניין.

גדי
משהו משתנה בחייכם השבוע, גדיים: סטורן שליט המזל שלכם עובר למזל קשת, והשנתיים וחצי הקרובות יעמדו בסימן של טיפול בנעשה מאחורי הקלעים, בניקוי משקעים רגשיים שעצרו אתכם, ובהחלטות הקשורות לנסיעות או ללימודים: הגיע הזמן לחשוב לטווח ארוך.

דלי
זויות פעולה של ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת כלפי אורנוס שליט המזל שלכם עלולות לגרום לשינויים פתאומיים במצב הרוח, ושינויים גם בהחלטות ובסדרי העדיפויות שלכם. חשוב להמנע מניתוקים מכל סוג שהוא, ולחכות עם החלטות חשובות לשבוע הבא.

דגים
מקבץ הכוכבים שגדל השבוע במזל גדי הופך אתכם חברתיים יותר מתמיד, והדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם עשוי להיות פורה במיוחד. מעברו של סטורן למזל קשת פותח תקופה מרתקת ואמביציוזית, אך דורשנית במיוחד: הגדירו מחדש את כוון הקריירה שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully