וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 בדצמבר 2014

14.12.2014 / 9:49

שבוע רגשי מאוד בו שיקול הדעת שלנו מתבטל כשמפלס הדרמות עולה בהדרגה

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל גדי השבוע ומביא איתו תקשורת מחושבת ומאורגנת מצד אחד, ומצד שני – ונוס נצמדת לפלוטו היצרי, וגורמת לימים נפיצים במיוחד. סדר בבלגן, או כאוס כוחני? ואולי גם וגם? שבוע שכזה.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי, ביחד יוצרים את אחת הצמידויות הקטלניות בעולם הכוכבים. הצמידות הזו הופכת את הכל לרגשי מאוד, ושיקול הדעת שלנו כאילו מתבטל כשמפלס הדרמות עולה בהדרגה.

הצמידות הזו מבליטה את החלק היצרי במערכות היחסים שלנו, והורסת את ההרמוניה. מאבקי כוח ואגו אופייניים מאוד לזוית הזו, כולל הכעסים והתסכול שמגיעים בעקבותיה. אולי משום כך חשוב מאוד השבוע לשמור על פרופורציות, בעיקר לקראת סוף השבוע, ולא להתפתות לנתק קשרים או להרוס יחסים בגלל קריזות של רגע.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? בעצם כולנו, אבל בעיקר מזלות שור, מאזניים, עקרב, גדי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל קשת האופטימי וההרפתקני, למזל גדי המאורגן והביקורתי. זה ישפיע בעיקר על התקשורת שלנו, ועל הדיאלוג שלנו עם העולם שיהפוך בהדרגה מעשי ושקול, ללא הספונטניות וההומור שאיפיינו אותה בחודש שעבר.

בקיצור, אין רע בלי טוב, וכולנו נוכל להתארגן באופן פרקטי בעולם החומר, כשהפיצוצים בעולם הרגש שתביא איתה ונוס ישארו מאחורי הקלעים או בדיאלוג שבינו לבינה.. בשאיפה כמובן.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, גדי וסרטן.

התחזית השבועית:

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי, ולהביא איתו מעורבות חברתית במינון גבוה במיוחד. הגיע הזמן לשתופי פעולה, טלאים, ולא לעשייה סוליסטית שמתישה אתכם. זמן טוב למצוא לכם שותפים ובני ברית לדרך או לעשייה, וליהנות מהביחד.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי, ונצמדת לפלוטו היצרי תוך שהיא מביאה איתה פוטנציאל גבוה של עימותים ומאבקי כוח, וצובעת את השבוע הזה באור אסרטיבי ואפילו כוחני. המנעו מדרמות מיותרות, ושמרו על עצמכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל גדי, והחיים הופכים רציניים ואחראיים הרבה יותר מחייו הרגילים של התאום המצוי. כן, הגיע הזמן לשים בצד את הכינור, ולהתחיל לעבוד קשה יותר ובמחוייבות גבוהה יותר. אין ברירה.

סרטן
אל ונוס הרגשית ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם מצטרף מהשבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, אלמנט שעשוי להפוך גם את הסרטן המופנם ביותר לתקשורתי במיוחד. זה הזמן למצוא לכל הרגשות שמפעילים אתכם מלים, ו..להשתמש בהן. קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה זה השבוע האחרון במזל קשת השמח והאימפולסיבי, ואתם נהנים משפע של אנרגיה של צמיחה ועשייה ומאופטימיות יתר. מרס ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול להביא איתה ויכוחים ועימותים בצד הזוגי.. זהירות. נסו להתפשר.

בתולה
השמש במזל קשת מביאה איתה עדיין צורך בהשקעה ביתית ומשפחתית, כשגם ונוס וגם מרקורי שוהים בבית הרומנטיקה והיחסים, ואפשר לראות איך איזמל הביקורת מוחזר למקום, והלב נפתח בהדרגה.. הגיע הזמן לתת למלים שלכם טאץ' של אהבה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי, ומביאה איתה את הטאץ' הביתי שחיפשתם זמן רב. אמה מה, דווקא עכשיו נצמדת ונוס לפלוטו היצרי, ונדמה שכמעט אי אפשר להמנע מפתיל קצר ותגובות קיצוניות, וכמה דרמות לתיאבון.. אל תתפתו לנתק קשרים.

עקרב
השבוע דווקא מתחיל נחמד, אבל בהמשך נצמדת ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם, וגלי הרגש עולים ומציפים כל חלקה טובה. אולי משום כך חשוב השבוע להשאר מאוזנים עד כמה שאפשר, ולא לריב על השטויות או להגיב בכעס. סבלנות.

קשת
השמש ממשיכה גם השבוע לנוע במזל שלכם ובשבוע הבא כבר תעבור הלאה. זהו זמן טוב לנצל את המיקום הזה כדי לפעול לעשות וליצור במינון מוגבר ולא לדחות. גם ונוס וגם מרקורי שוהים בבית הכספים שלכם עכשיו, והגיע הזמן לטיפול שורש בחשבון הבנק.

גדי
משהו טוב קורה לכם מבחינה תקשורתית השבוע, גדיים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם שם שוהה כבר ונוס הרגשית, אלמנט שהופך כל גדי אילם ומבוקר לפטפטן לא קטן, או לפחות מגיב תקשורתית כששואלים אותו. הגיע הזמן לדבר, גדיים, והרבה.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו לא מעט אנרגיה ומרץ לעשייה, דליים. מהמקום הזה זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולגשת לעשייה נמרצת וחסרת גבולות, כולל מיקוד באתגרים גדולים במיוחד.

דגים
אם החלטתם להתמקד באמביציה השבוע, תקבלו לא מעט סיוע: השמש מחזקת את התקשורת שלכם עם סמכויות, בעוד זויות הרמוניות של נפטון שליט המזל שלכם עם ונוס ומרקורי מאפשרות שיתופי פעולה יצירתיים במיוחד: זהו אפשרויות – וצאו לפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully