וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 בדצמבר 2014

הצד החומרי ביחסים מתחזק, ואיתו גם הצורך להגדיר מחדש את גבולות הקשרים שלנו. השבוע חשוב לא לאבד את הצפון, ובעיקר לא לקבל החלטות מהירות ופזיזות

מבחינה כוכבית, זה שבוע מורכב למדי: אחרי שכוכב מרס עבר למזל דלי בסוף השבוע והביא איתו פתיחות לעשייה עם מוסדות ארגונים וחברות גדולות עם דגש על המעגל החברתי שלנו, עוברת ונוס למזל גדי ומכניסה את עולם הרגש למקום דורשני וביקורתי בעל גבולות מוגדרים, כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע במזל קשת הפתוח והאופטימי ביחד עם השמש. מורכב, כבר אמרנו?

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל קשת החם והאופטימי, למזל גדי הביקורתי והדורשני. אין ספק שזה אחד המעברים הפחות נחמדים מבחינה רגשית, והביקורת שתופיע עכשיו בדיאלוג הזוגי תהיה חזקה מתמיד. הצד החומרי ביחסים מתחזק, ואיתו גם הצורך להגדיר מחדש את גבולות הקשרים שלנו. האימפולסיביות והשמחה של החודש הקודם בו שהתה ונוס במזל קשת הולכים ונעלמים, והרגשות הופכים פסימיים יותר. סבלנות ואורך רוח הן מלות המפתח של פרק הזמן הזה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית המעניינת של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרקורי כוכב התקשורת, שמתרחשת לה במזל קשת. הצמידות הזו בעצם נמשכת כל השבוע באופן כזה או אחר, והיא עוזרת לנו לחבר את המלים שלנו למעשים שבאים בעקבותיהן. זהו זמן טוב אכן לחבר מלים למעשים, וברגע שהבנו מה אנחנו רוצים לעשות – לקצר את הדרך עד לעשייה עצמה, ולחבר בין השתים עד כמה שאפשר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, אריה ודלי.

המעורבות החברתית שלנו גדלה והולכת – כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל דלי, והמסר שלו הוא – שיתופי פעולה. כן, אחרי חודשיים של עשייה סוליסטית מסוגים שונים, הגיע הזמן לשתף פעולה עם אחרים, ולקדם את התכניות שלנו ביחד, ולא לחוד. זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלנו כמו גם את בני הברית והשותפים האפשריים, להתמקד ביזמות חדשות וברעיונות מקוריים, ובמקביל לחשוב על קידום במוסדות וארגונים בחיינו, ובעיקר – לחשוב בגדול.

מי בעיקר יושפע ממהלכו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, דלי ואריה.

התחזית השבועית:

טלה
מיקומו של כוכב מרס במזל דלי מכניס אתכם לתקופה חברתית במיוחד. הגיע הזמן להפסיק עם העשייה האישית שסומכת רק על עצמכם, ולאפשר לאנשים אחרים להטות שכם ביחד אתכם למטרות משותפות. שבוע מצוין לכל סוגי הסידורים שהזנחתם בשבועים הקודמים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת מהלך של חודש במזל קשת המהיר והאינטנסיבי, ועוברת למזל גדי השבוע. המיקום הזה עשוי להרגיע את הרוחות, אחרי חודש שהכל קרה במהירות ופה ושם גם בפזיזות. הגיע הזמן להתארגן מחדש, ולהגדיר מטרות באופן מעשי ויעיל יותר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לשמש השבוע, ואתם נהנים משפע של אנרגיה ועוצמה שאופיינית גם למיקומם של השנים במזל קשת. התלהבות וריגושים – זה האישו עכשיו, אולם חשוב לא לאבד את הצפון, ובעיקר לא לקבל החלטות מהירות ופזיזות מדי.

סרטן
ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמביא איתו עדנה לקשרים הקרובים ולמערכות היחסים. זהו זמן להתחבר מחדש לצד הרך שלכם וממנו להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם. אם לבכם הרך פנוי – זה בדיוק הזמן לשלל היכרויות חדשות.

אריה
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומביא איתו מאבקי אגו עצבנות וחוסר שקט לדיאלוג שלכם עם העולם, ופה ושם גם ליחסים הקרובים שלכם. חשוב להזהר עכשיו מליצור דרמות יש מאין כשדברים קורים אחרת ממה שרציתם. היו קשובים.

בתולה
מעברה של ונוס לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מביא איתו חודש מעניין ובעיקר מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל בכל הפעולות שלכם. אולי משום כך זהו זמן טוב להתנער מעט מהציניות והביקורתיות שלכם, ולתת ללב הספקן אפשרות להתחבר לאהבה אמיתית..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת מהלך של חודש בבית התקשורת שלכם ואיתה מסתיים גם פרק נלהב ומתוק בחיי הרגש. כעת עוברת ונוס למזל גדי הדורשני, והיא מאפשרת לכם לחבר את עולם הרגש אל הבית ובני הבית, לשפר תקשורת משפחתית, ולהתחבר לביחד.

עקרב
בית התקשורת שלכם הופך מהשבוע להיות כריזמטי ורגשי מאין כמוהו, עקרבים. ואכן, מעברה של ונוס הרגשית למזל גדי מחזיר את הקסם למלים שלכם, הן בדרך התקשורת הפרקטית שלכם והן בחיזור ובאהבה, והופך אתכם למקסימים ורכים מהרגיל. מעניין.

קשת
כוכב מרס עובר לבית התקשורת שלכם, קשתים, ומאפשר לכם לנקוט ביזמות תקשורתיות חדשות, כשהגישה היא אסרטיבית ויוזמת. השמש ומרקורי כוכב התקשורת עדיין במזל שלכם, ומביאים איתם ים של אקשן כזה או אחר, וגישה אופטימית ושמחה. נעים.

גדי
כוכב מרס עוזב סופית את המזל שלכם ועובר לבית הכספים, שם הוא מכריח אתכם לבנות לכם סדר הוצאת כספים חדש, ולא לבזבז. במקביל עוברת ונוס למזל שלכם, ומחזקת את הצד הרך שלכם, מרופפת את החומות, ומדגישה את היכולת לפתוח את הלב לאהבה.. נייס.

דלי
כוכב מרס שזה עתה עבר למזל שלכם, עושה בו צעדים ראשונים, ואתם יכולים כבר להרגיש את עוצמת האנרגיה והמרץ שהוא מביא איתו. זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם כדי שלא לבזבז את האנרגיה הזו לריק, אלא לתעל אותה בדיוק לכוונים הנכונים.

דגים
המעורבות החברתית שלכם הולכת וגדלה, כשונוס הרגשית עוברת למזל גדי, ומאפשרת לכם להתיידד מחדש עם העולם, ובמקביל גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם. הגיע הזמן להכיר ידידים וחברים חדשים שמתאימים ללוות אתכם בתקופה הקרובה. קחו יזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully