וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 30 בנובמבר עד ה-6 בדצמבר 2014

27.11.2014 / 15:33

זהו שבוע מעניין, שבו המושפעים העיקריים ממצב הכוכבים הם התקשורת שלנו והדרייב שלנו לעשייה

השינויים שעוברים השבוע הכוכבים מרקורי כוכב התקשורת ומרס האסרטיבי מסמלים יותר מכל את כוון הפעולה, העשייה והתקשורת שלנו, וזה נכון גם לשבועיים הקרובים. יהיה מעניין.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר כבר בסוף השבוע הזה למזל קשת אחרי חודש מופנם ועויין במזל עקרב. משהו מצטלל במלים שלנו, הופך אופטימי ושמח יותר, ונראה שהדגש עובר למקום הקשור לעשייה, ועוזב את המקום הזה שקשור רק למלים 'מה אני מרגיש'.. אבל האפקט הזה יגיע רק לקראת המשך השבוע, כי מרקורי פוגש השבוע קודם כל את זוית הפעולה עם נפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית שלנו הופכת מעורפלת ומבולבלת.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים וקשת.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון הרגשי. הזוית הזו הופכת את התקשורת שלנו לרגשנית ורגישה, ובעיקר מבולבלת כשאנחנו צריכים להיות מעשיים, חדים וממוקדים. אולי משום כך חשוב השבוע להתמקד בפרטים הקטנים לפני שאנחנו מנסים להתמקד בתמונה הגדולה, ואת ההחלטות החשובות שלנו לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, ודגים.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרס, הכוכב האסרטיבי שמסמל בחיינו יזמה ועשייה, ממזל גדי האמביציוזי והמעשי למזל דלי החברתי. אחרי חודשיים שבהם התמקדנו בעיקר במבחן התוצאה ולא מעטים מאתנו הרגישו בודדים במערכה, הגיע הזמן לצאת מעט מחדר העבודה, לעזוב לרגע את הקריירה והאמביציה שלנו, ולהתחבר מחדש לצד החברי ולמעגל החברתי שלנו.

כוכב מרס מפנה את זרקור העשייה שלנו לפעולה עם אחרים, אחרי חודשיים סוליסטיים לגמרי. כן, הגיע הזמן לשתף את העולם במה שעובר עלינו, למצוא לנו בני ברית לעשייה, ולהתמקד בשיתופי פעולה מסוגים שונים כדי להצליח ביחד במטרות משותפות, ולא לבד.

זהו זמן טוב לחזור ולהתמקד בקולגות מקצועיות ובקשרים מקצועיים, להרחיב את מעגלי ההיכרויות שלנו גם למחוזות לא מוכרים, ולהכניס למעגל אנשים חדשים ומלהיבים שחושבים כמונו או משלימים אותנו, וכך גם להכניס זויות חדשות של חשיבה וגישה לחיינו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, דלי, ואריה.

התחזית השבועית:

טלה
אחרי חודשיים שהייתם סגורים בקוביה הפרטית שלכם מבחינת מיקוד ומטרות, הגיע הזמן להתרווח מעט, ולהכניס גם אנשים אחרים לחייכם ולשתף איתם פעולה. הצד החברתי שלכם מתחיל להגיח, לפגוש אנשים, ליהנות ממפגשים ושיחות, ולאפשר לעצמכם להתיידד מחדש עם העולם. נייס...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת המהיר והאופטימי, ובמקביל הופכת אתכם למעט פזיזים מבחינת חשיבה והחלטות. זויות הרמוניות שיוצרת ונוס עם הכוכבים אורנוס ויופיטר יוצרות משולש גדול והרמוני שעשוי להביא איתו מזל ואסרטיביות גם יחד, ולשנות דברים בגדול. זמן טוב ליזמות חדשות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל קשת והאנרגיה שלכם משתנה והופכת אופטימית יותר. אולם זוית הפעולה של מרקורי עם נפטון מקלקלת מעט את האפקט הזה, ורוב השבוע עלול להיות יותר רגשני ומבולבל מאשר אופטימי ומעשי. דחו החלטות משמעותיות לשבוע הבא, אם אפשר, וחכו בסבלנות.

סרטן
אחרי חודשיים לא קלים של דיאלוג לא קל במערכות היחסים שלכם, דיאלוג שנועד מחדש להגדיר טריטוריה או מטרות בזוגיות וביחסים, עובר כוכב מרס למזל דלי, והאווירה מתחילה להשתנות. כעת הגיע הזמן להרגיע, ולהתחבר מחדש להרמוניה הזוגית או האישית. במקביל, כדי להזהר שלא לקחת סיכונים מיותרים, פיזית וכלכלית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת האופטימי ולהביא איתה מינון גבוה של כוח ועוצמה, אולם במשך מרבית ימות השבוע היא אינה יוצרת קשרם עם כוכבים אחרים ואתם עלולים להרגיש לבד במערכה. רק לקראת סוף השבוע מתחבר מחדש מרקורי לשמש, והתקשורת שלכם הופכת אקטיבית ויצירתית. גלו אורך רוח.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול שנמצא עכשיו במזל קשת, מסמל יותר מכל את הצורך שלכם לפעול ולהשקיע באזור הבית והמשפחה, בתולות. יותר מכל אתם זקוקים להרמוניה ביתית עכשיו, ומעברו של מרקורי למזל קשת מראה על יכולת לשדרג את התקשורת המשפחתית שלכם, לדבר על הכל, ולהגיע ביחד להחלטות חשובות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת, ויוצרת תצורת משולש הרמוני עם יופיטר כוכב השפע ואורנוס התזזיתי. התצורה הזו עשויה לסייע לכם לפתוח דלתות שהיו סגורות בפניכם, לקדם נושאים שחשובים לכם במיוחד, ולשפר עמדות ביחסים קרובים ובדיאלוג המשפחתי. חשוב עכשיו לא רק לדבר – אלא גם – ובעיקר – להקשיב...

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת מראה על צורך למקד את תשומת הלב שלכם בתחום הכלכלי, ובחשבון הבנק, עקרבים. זהו זמן טוב לעשות חושבים לגבי יזמות כלכליות חדשות, להתארגנות כלכלית אישית או משפחתית מסוג אחר, ואולי גם לשינוי סדרי עדיפויות של הוצאת הכספים שלכם. התמקדו בתכניות ארוכות טווח.

קשת
משהו טוב קורה לכם עכשיו, קשתים: מרקורי כוכב התקשורת עובר גם הוא למזל שלכם ומצטרף בך לשמש וונוס שכבר נמצאות שם. זה עשוי בהחלט להיות הרכב מנצח שיעזור לם לחבר את כל המרכיבים למבנה מאורגן אחד, וכך לפרוץ דרך למקום טוב יותר כלכלית עסקית ואפילו אישית. הגדירו באופן מדויק את המטרות שלכם.

גדי
נראה שהלחצים מאחורי הקלעים הולכים ומתחזקים, גדיים, וחשוב עכשיו לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומפריעים לכם, כדי שהתנופה שלכם לא תיעצר. מעברו של כוכב מרס לבית הכספים שלכם עלול להביא איתו הוצאות גבוהות יותר ממה שתכננתם, ולכן חשוב עכשיו להיערך נכון ולהתארגן אחרת מבחינה כספית וכלכלית.

דלי
כוכב מרס עובר לקראת סוף השבוע למזל שלכם, דליים, וישהה שם כחודשיים. במהלך פרק הזמן הזה מביא איתו מרס הרבה מאוד דרייב ומרץ לעשייה, ואנרגיה חדשה, טרייה ומשחררת. הגיע הזמן לגייס את כל הכוחות ולהתחיל להגדיר לעצמכם לאן – ואיך – אתם רוצים להגיע בחודשיים הקרובים, ולסמן גם את הדרכים לעשות זאת.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת שגדל עם הצטרפותו של מרקורי כוכב התקשורת, שם אתכם במרכז העניינים, ומפנה אליכם את אור הזרקורים. הגיע הזמן לצאת מתוך הקונכיה הדגית המוכרת אל העולם המצפה, תהליך שכבר החל בשבועות האחרונים ומתגבר השבוע, ולשם שינוי – גם למצוא לשם כך את המלים החכמות. מוכנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully