וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 בנובמבר 2014

23.11.2014 / 10:12

שבוע מעניין ומורכב כוכבים לפנינו. השינויים יהיו בעיקר תקשורתיים ולאו דווקא בכיוון הטוב

שבוע לא פשוט לפנינו: צמידות עם סטורן מביאה איתה תקשורת נוקשה ואכזבות מקשרים, אבל מרקורי עובר למזל קשת והאופטימיות חוזרת. גם השמש עוברת למזל קשת האופטימי אבל הזוית עם נפטון הופכת את הכל לרגשני ולא ברור.

הזוית האופטימית של השבוע – התקשורת שלנו הופכת אופטימית מאוד בתחילת השבוע, כשמרקורי יוצר זוית פעולה ליופיטר כוכב השפע שלנו. הזוית הזו שמגיעה לשיאה ביום ראשון מביאה איתה יומיים עם תקשורת אופטימית מאוד ופזיזה, שעלולה לגרום לשיקול דעת מוטעה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ואריה.

הזוית הקשה של השבוע – למעשה יש שתים כאלה, ולא ברור מי משתיהן קשה יותר. האחת אחראית על התקשורת שלנו והשניה – מביאה ערפול ובלבול.

צמידות קשה בין מרקורי לסטורן – אחרי שמרקורי יוצא מזוית הפעולה עם יופיטר האופטימי, הוא נצמד לסטורן הפסימי. הצמידות הזו מביאה איתה מיום רביעי והלאה מידה גבוהה של רצינות ואחריות, תקשורת פורמלית יותר מאשר חופשית, ואולי גם צורך להתמקד בצד המעשי של החיים ולעזוב לכמה ימים את הקלילות המוכרת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

המעברים של השבוע – בעצם יש שנים כאלה. אל ונוס הרגשית שנמצאת במזל קשת מצטרפת השמש כבר בסוף השבוע הזה, ואפשר לומר כבר עכשיו – מזלטוף, קשתים! כל מי שחוגג יומולדת לקשת המצוי יודע שזו אחת מהמסיבות השמחות בעיר, אם אפשר למצוא את הקשת שהוא בדרך כלל בתאריך כזה בנסיעה למקום שמח, או סתם נודד לו חסר שקט ברחבי העיר בחיפוש אחרי אקשן, ולא יודע שממש עכשיו מתכננים לו איזה שלושים איש מסיבת הפתעה רועשת.. מה שכן, אם תופסים ואכן מפתיעים אותו – הוא אחד היצורים הכי שמחים שיש על גלגל המזלות.

המעבר השני הוא של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל קשת גם הוא. אחרי חודש של תקשורת כסחנית וחשדנית ופה ושם אפילו אלימה, עובר מרקורי למזל קשת השמח, ופה מוציא בלי חשבון את כל מה שאגר וצבר לו, בתקשורת שמחה ספונטנית וחסרת טקט שאומר הכל בפנים. כן, זה הזמן לדבר ולשתף, ויפה שעה אחת קודם.. זה קורה בשבת, אחרי שהשבוע תם לו, ומהשבוע הבא – הכל כבר פתוח וזורם אחרת.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, קשת, בתולה, ודגים.

הרגשות השבוע – מעורפלים ולא ברורים, בעיקר מאמצע השבוע והלאה: השמש עוברת למזל קשת כבר בסוף השבוע הקרוב ומביאה איתה אופטימיות וחיוכים, אבל לקראת סוף השבוע נכנסת לזוית פעולה אקטיבית עם נפטון, מצבי הרוח משתנים במהירות, ואיתן מגיעות גם קריזות קטנות ומעצבנות. כן, לא קלה הזוית הזו שבה הרגשות משתנים כל דקה וקשה לבנות ממנה משהו, אבל.. היא עוברת די מהר ובשבוע הבא כבר לא נרגיש בה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

התחזית השבועית:

טלה
על פניו זהו שבוע אמביציוזי ולא רע מבחינתכם, טלאים. מרס שליט המזל שלכם נמצא מבחינתכם במקום הגבוה ביותר שהוא יכול להיות בו – בבית הקריירה והתדמית שלכם – והוא עשוי להביא איתו שדרוג אישי וקידום מקצועי אם תלחצו על הדוושה, ותרוצו קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת, מיקום שהופך אתכם לאסרטיביים במיוחד, ברם אולם זוית העימות של ונוס עם נפטון עלולה לגרום עדיין לבלבול וערפול, וכדאי לחכות לאמצע השבוע כדי לחזור לעצמכם מבחינת אקשן. הזהרו מהחלטות פזיזות!

תאומים
מקבץ הכוכבים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם הולך ומתחזק, עם מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם לשם כולל מעברן של השמש וונוס. מעברים אלה הופכים את מערכות היחסים והדיאלוג בהן למשמעותיים במיוחד: שתפו פרטנרים בתכניות, והשקיעו ביחסים שלכם יותר.

סרטן
מרס במזל גדי ממשיך להביא איתו דיאלוג אסרטיבי ולפעמים אף תוקפני במערכות היחסים שלכם: הצורך להגדיר טריטוריה מתחזק, וסף הסבלנות והאיפוק יורד. מקבץ הכוכבים שגדל השבוע במזל קשת, מביא איתו גם הוא עצבנות וחוסר שקט: הגיע הזמן להעביר הילוך.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מסיימת חודש מעורב רגשית ולא קל במזל עקרב, ועוברת בשמחה למזל קשת. כן, הגיע הזמן לחגוג את החיים מחדש, ולתת מקום גדול יותר לגישה שמחה, לצד היצירתי שלכם, ובעיקר – מקום גדול יותר לאהבה, על כל הכרוך בה, אריות.

בתולה
מקבץ הכוכבים שהולך וגדל מהשבוע במזל קשת, מחזיר אתכם בעצם בגדול הביתה, להשקעה בבית בסביבתו ובכל מה שקשור למשפחה. זה אכן הזמן לחזור לשורשים, להשקיע קצת יותר בתחושת הביחד

מאזניים
חוסר שקט וחוסר מנוחה בצד פעילות תקשורתית במינון גבוה עשויים לאפיין את השבוע הזה שלכם, מאזנאים: ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת, הלחצים יורדים בהדרגה, ונראה שרמת האנרגיה שלכם בעליה: המנעו מהחלטות פזיזות, ונסו לתכנן היטב את הימים שלכם.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל בהדרגה במזל קשת שם את הדגש בשבוע הקרוב על כל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, עקרבים, ולתחום הכלכלי בכלל. הגיע הזמן לקבל החלטות אמיצות, או לחילופין להתמודד עם אתגרים גדולים מבחינה כלכלית. זמן להפטר מהאוברדראפט, או להקטינו משמעותית.

קשת
נראה שרוב האקשן השבועי זורם לכוון שלכם, קשתים. ונוס שכבר שוהה במזל שלכם מביאה איתה לב פתוח ולא מעט ריגושים, ואליה מצטרפים כעת השמש בסוף השבוע הקרוב ובסוף השבוע הרחוק – גם מרקורי כוכב התקשורת. הגיע הזמן לבנות תכניות פעולה, ו..לרוץ קדימה.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת עלול להביא איתו את התחושה שהאקשן האמיתי מתרחש לו עכשיו מאחורי הקלעים, ונראה שהגיע הזמן להתארגן מחדש. כוכב מרס במזל שלכם מביא איתו לא מעט אנרגיה ומרץ לעשייה, ורק חשוב לפעול באופן עדין ולא תוקפני: אל תשברו את הכלים במצבי לחץ.

דלי
נראה שהפעילות החברתית שלכם הופכת להיות משמעותית במיוחד בימים אלה, כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל קשת מקום בו נמצאת כבר ונוס הרגשית. הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי שלכם ולהכניס פנימה אנשים חדשים ושמחים. שפרו קשרים עם קולגות מקצועיות.

דגים
השמש נכנסת השבוע לזוית פעולה עם כוכב נפטון, מיקום שגם ונוס הרגשית חווה ואיתה גם חווים כולנו הצפות רגשיות, סערות ודרמות, שינויים קיצוניים במצבי הרוח, וקושי לשמור על יציבות. זהו זמן מאוד יצירתי אך עלול להיות בעייתי כלכלית: הזהרו בהחלטות שלכם, ואל תוציאו כספים לריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully