וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 בנובמבר 2014

16.11.2014 / 8:51

נראה שהחיים הופכים אנרגטיים יותר השבוע: גם ונוס וגם השמש עוברות למזל קשת, ומשהו משתחרר אצל כולנו מבחינה רגשית

אחרי חודש במזל עקרב מאפשרת לנו ונוס לחגוג את החיים בעיקר מבחינה רגשית, והשמש מגבירה את האופטימיות ושמחת החיים. אולם נפטון הרגשי מיד יוצר זוית עם שתיהן, וההרמוניה עלולה להתקע זמנית.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל עקרב הרגשי והמופנם למזל קשת הפתוח והאופטימי. המעבר הזה מחזיר את האופטימיות למרכז המעגל, ואיתה גם היכולת לקדם נושאים שחשובים לנו ולשפר את מצב הרוח האישי והקולקטיבי. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, קשת ותאומים.

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב הסגור למזל קשת הפתוח וההרפתקני. המעבר הזה ישפיע בעיקר על מערכות היחסים שלנו ויהפוך את הדיאלוג הזוגי שלנו לשמח יותר, והשמחה להיות ביחד תתחזק גם היא. זהו זמן לפתוח את הלב ולתת לצד ההרפתקני של החיים להגיע אלינו, ואם ההר לא מגיע למוחמד. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו תכריח את כולנו לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, ולהתמקד יותר במטלות ובמחויבויות שלנו מאשר בצד השמח של החיים. כן, הגיע הזמן להתמקד במעשים ולא רק בתכניות, וסטורן יכריח את כולנו לעבוד קשה יותר, ולצפות לקצת פחות. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי, אריה, עקרב ושור.

הזוית המבלבלת של השבוע – זו זוית הפעולה של ונוס הרגשית במזל קשת, עם כוכב נפטון המערפל ומבלבל במזל דגים. סוף השבוע עלול להיות מעורפל ומבולבל מבחינה רגשית, וזה עלול להתבטא גם במצבי רוח משתנים באופן פתאומי, וגם בקריזות קטנות ומרגיזות במערכות היחסים שלכם. אולי משום כך חשוב בימים אלה לקחת דברים בפרופורציות, ולא לאבד את הראש. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

התחזית השבועית:

טלה
מעברן של השמש וונוס למזל קשת מביא איתו בהחלט הקלה בעומס החום, אך גם מיקוד בצד ההרפתקני שלכם. הצורך לנסוע או ללמוד משהו חדש עשוי להיות עכשיו משמעותי מהרגיל. זה הזמן לאפשר לאופטימיות לחזור בהדרגה, ואיתה גם לחיוך הטלאי המוכר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת, ונראה שקצב הדברים מואץ בבת אחת. השור השקט והיסודי מוצא עכשיו שהחיים הופכים להיות מהירים ואינטנסיביים, ומצריכים תגובות מהירות. הזהרו מהחלטות פזיזות, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב הטעון רגשית, ונדמה שבן התאומים שרגיל להוצאה כל ובלי חשבון, הופך מחושב ומופנם יותר. זהו פרק זמן שבו התחום המקצועי והלימודי מצריכים השקעה מסיבית יותר. קדימה.

סרטן
הכוכבים מרס ופלוטו במזל גדי עלולים להביא איתם לא מעט עימותים במערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם, והשמש וונוס במזל קשת – צורך להתארגן מחדש כלכלית ומקצועית: הגיע הזמן להעביר הילוך, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת הפתוח והאופטימי אחרי חודש ביתי וטעון, ומורגשת הקלה מיידית בלחצים שעליכם, וגם האופטימיות חוזרת לאיטה. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים, לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס..

בתולה
מעברן של השמש וונוס למזל קשת מביא איתו דיאלוג מעניין עם בני הבית והמשפחה, כשהבית וסביבתו הופכים מרכזיים בסדרי העדיפויות שלכם. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לשפר אוירה בבית, ובעזרתם של מרס ופלוטו במזל גדי גם לפתוח ערוצי תקשורת חדשים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית התקשורת ביחד עם השמש, ונראה שהתקשורת שלכם הופכת להיות נלהבת ואקטיבית יותר. כן, הגיע הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות, לחשיבה פורצת גבולות הקשורה גם לדיאלוג עם חו'ל, ולעשייה משותפת עם אחרים שחושבים כמוכם.

עקרב
השמש וונוס עוברות לבית הכספים שלכם, ומכריחות אתכם לעשות בדק בית כלכלי רציני שאף עלול להצריך טיפול שורש של ממש. הגיע הזמן לטפל באוברדראפט ובהחלטות כלכליות חדשות.

קשת
משהו טוב קורה לכם מהשבוע, קשתים: גם השמש וגם ונוס עוברות למזל קשת, אלמנט שמביא איתו כמה וכמה אפשרויות חדשות להתפתחות וצמיחה אישית ביחד עם הרצון לפרוץ גבולות, ולהחזיר את האופטימיות. זמן טוב לפתוח את הראש ואת הלב בפני העולם.

גדי
כוכב מרס ממשיך לשוט במזל שלכם ולהביא איתו גם השבוע מלאי רציני של מרץ ואנרגיה לעשייה, ובכל התחומים. אולם במקביל גם השמש נכנסת לצמידות עם סטורן שליט המזל שלכם שבמזל עקרב, והגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, ואיתם גם את האמביציה.

דלי
המעורבות החברתית שלכם הופכת אקטיבית ושמחה יותר, דליים, כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל קשת, ופותחות בפניכם אפשרויות חברתיות חדשות, כמו גם יכולת לפעול ביחד עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולקדם נושאים שחשובים לכם. זמן טוב להריץ יזמות חדשות.

דגים
נראה שגם השמש וגם ונוס שמות אתכם ואת התכניות שלכם מהשבוע במרכז הבמה, דגיגים. הגיע הזמן להפשיל שרוולים,לצאת מהקונכיה המוכרת, ולהתחיל להזיז דברים. כעת הזמן לחשיבה מחוץ לקופסה, ובעיקר – להחלטות על התמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד. יפה לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully