וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 בנובמבר 2014

9.11.2014 / 10:22

שבוע מעניין ומאוד טעון רגשית לפנינו, אפילו יחסית לשבועות שקדמו לו

חשוב במיוחד השבוע לפעול בזהירות מקסימלית, כי גם מרס כוכב האקשן וגם ונוס הרגשית נמצאים תחת השפעות לא קלות, ומכאן משפיעים כך גם עלינו.

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק הצמידות בין מרס האסרטיבי לפלוטו היצרי. זו אחת הזויות הלוחמניות ביותר של השבוע, אלמנט שעלול להפוך את השבוע הזה לקרבי במיוחד, הן אישית והן גלובלית. זה אומר שכל גפרור קטן עלול להצית השבוע תבערה גדולה, וכשמרס מעורב בכך אכן פעמים רבות כל מה שקשור לאש גם אקטיבי מאוד.. חשוב מאוד לשמור על עצמנו, ולא להסחף לסערות ודרמות מיותרות כי הפתיל של כולנו קצר ואגרסיבי מתמיד. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, עקרב, גדי סרטן מאזניים ושור.

הזוית המתסכלת של השבוע – זו הצמידות של ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה, זוית שעלולה להביא איתה לא מעט אכזבות רגשיות, ופה ושם גם רגעים של מחוייבות יתר ועומס אישי – ותחושה שאנחנו לבד במערכה. כן, השבוע הזה כדאי שלא להעמיס על עצמנו יותר מכפי שאנחנו יכולים לשאת רגשית או לבצע פרקטית, אלא להיפך – לנסות לעשות קצת פחות, ולמצוא זמן איכות רגשי לעצמנו ללא מעורבות גדולה מדי. הכובד והבדידות עלולים להביא איתם החלטות ארוכות טווח שאחר כך עלולות להתברר כמוטעות, ולכן כדאי לחכות לפחות עד סוף השבוע עם ההחלטות האלה, אם אפשר. מי בעיקר יושפע מהן? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית הפזיזה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע. הזוית הזו עשויה להביא איתה אופטימיות יתר בכל מה שקשור לפעילות שלנו, אבל פעמים רבות גם אופטימיות חסרת הצדקה שעלולה להביא איתה לטעויות בשיפוט ובשיקול הדעת, הן בין אדם לחברו או בין אדם לחשבון הבנק שלו, והן בהתנהלות בכבישים ובדרכים. מי בעיקר צריך להזהר כשהזוית הזו בשטח? מזלות קשת, אריה, עקרב, תאומים דלי ושור.

המעבר החשוב של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל מאזניים הנעים וההרמוני למזל עקרב הטעון והמופנם, אלמנט שהופך את התקשורת של כולנו לרגשנית וטעונה במיוחד. כל מלה עלולה להביא איתה כעת תגובות קיצוניות, וכדאי לחשוב פעמיים על מה שאנחנו אומרים, איך ולמי.. מי בעיקר יושפע מהתקשורת של מרקורי במזל עקרב? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

התחזית השבועית:

טלה
שבוע מתוח במיוחד עובר עליכם, טלאים. הצמידות עם פלוטו מוציאה את הצד הלוחמני שבכם, וחשוב לא לשבור את הכלים בגלל כל הערה קטנה. שליטה היא מלת המפתח שלכם השבוע, וכדאי לא לאבד אותה בקלות, ואיתה – את הראש.

שור
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים, אלמנט שמאפשר לכם לנהל דיאלוג ישיר אך מעמיק בקשרים הקרובים שלכם, לשתף את הפרטנרים שלכם במה שקורה ועובר עליכם, ובעיקר לדבר על מה שחשוב לכם באמת. סבלנות...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, ואתם שאוהבים כל כך להשתמש במלים מגלים שהמלים שלכם – או אלה שמפעילות אתכם – טעונות מתמיד. אולי משום כך כדאי להזהר ממעורבות רגשית גבוהה מדי במלים האלה, ובעיקר כדאי להזהר מתגובות קיצונית. בי קול!

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, אלמנט שמביא איתו דרמות קטנות וענוגות כמו שאתם אוהבים, וקצת יותר רומנטיקה ביומיום. גם ונוס וגם השמש נמצאות שם, בבית הרומנטיקה, ונראה שאפשר לאפשר עכשיו ללב לחגוג, ובגדול...

אריה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב מדגיש את הצורך שלכם לטפל ביחסים עם בני הבית והמשפחה, ולהשקיע קצת יותר תשומת לב בהם ובדיאלוג המשפחתי בכלל. זמן טוב גם למסע שיפוצים קצר אך מסיבי לבית, ואפילו למחשבה על שינוי מקום מגורים.

בתולה
התקשורת שלכם הופכת מודגשת ומשמעותית מהשבוע, עם מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל עקרב. נדמה שהגיע הזמן לפעול ולעשות קצת יותר בדיאלוג עם העולם, ובעיקר לקחת יזמות תקשורתיות חדשות בלי פחד, לשכנע ולהשתכנע, ליזום – ולחזר.. דו איט!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לצמידות עם סטורן הנוקשה, ולא מעטים מכם מרגישים שכל העולם כולו על כתפיכם הצרות. נדמה שמידת המחוייבות והמטלות שלכם גדלה באופן מסיבי, וחשוב גם לדעת לומר 'לא' אם צריך, למרות שזו המלה שלמאזנאי הממוצע הכי קשה לומר..

עקרב
משהו טוב קורה לכם היום, עקרבים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, ונדמה שדווקא עכשיו הופך ממש מול עינינו העקרב המופנם לתקשורת ופטפטני במיוחד.. כל שיחה עכשיו עשויה בקלות להפוך לשיחת נפש אמיתית, ואולי משום כך כדאי גם לחשוב מה לומר, ולמי...

קשת
זוית פעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לשמש הופכת אתכם לאמביציוזיים במיוחד, קשתים. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לעשות דברים באופן מלהיב אך ממוקד, ובמקביל – להזהר מהחלטות פזיזות שגורמות לכם לאבד את הראש.. חשבו פעמיים לפני כל החלטה והחלטה.

גדי
סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם נצמד השבוע לונוס הרגשית, אלמנט שלא ממש עושה לכם חיים קלים אך בהחלט מוסיף רגישות וריגושים ליומיום שלכם. זה בדיוק הזמן לתת לרגש הזה מקום גדול יותר בחייכם, ובעיקר לאנשים שמעוררים בכם את הרגשות האלה. זמן להתאהב..

דלי
מעברו של כוכב מרקורי התקשורתי לבית הקריירה שלכם הופך אתכם לא רק לאסרטיביים במיוחד אלא גם לתקשורתיים עם סמכויות כמו בוסים אחראים הורים ומורים, ומאפשר לכם להביע את דעתכם מול קהל, לשכנע ולהשתכנע. זמן לעמוד באור הזרקורי, ו...לדבר, דליים.

דגים
מעברו של מרקורי למזל עקרב מביא איתו צורך הולך ומתחזק להפתח ולהתפתח מנטלית, ללמוד דברים חדשים, לנסוע למקומות רחוקים, ולפתוח צוהר גדול ואסרטיבי יותר אל העולם. זה בדיוק הזמן להפתח לאנשים מסוג אחר, לחוויות לא מוכרות, ולנופים אחרים, פיזית ורגשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully