וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 בנובמבר 2014

30.10.2014 / 20:21

השבוע נגיב באופן אגרסיבי על כל שטות. שבוע לא פשוט לפנינו

למרות הילוכו המאופק יחסית של כוכב מרס במזל גדי, אפשר לומר שהמתחים נמצאים השבוע בקו עלייה, וכמעט בכל הגזרות. תורמות לכך השמש וונוס במזל עקרב, ותורם לכך אותו כוכב מרס שמתקרב באיום לצמידות עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני. מה עושים? מתאפקים.. עד כמה שאפשר. ואפשר.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות המתפתחת בין כוכב מרס האסרטיבי לבין פלוטו היצרי במזל גדי. השנים האלה ביחד הופכים להיות צירוף לא קל, כשהפתיל של מרס עלול להדליק בקלות רבה את חבית חומרי הנפץ של פלוטו, ולגרום לכולנו להגיב באופן אגרסיבי על כל שטות, או לחילופין לחוות פתיל קצר שעלול להיות לא קל גם אישית וגם מבחינה גלובלית. השנים האלה נפגשים בערך פעם בשנתיים, והמפגש הזה אף פעם לא קל. אולי משום כך חשוב חשוב השבוע לפעול בזהירות מכסימלית, להמנע מלפתח ויכוחים מיותרים, ולא להגיב באגרסיביות כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות טלה, עקרב, מאזניים ושור.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שבדרך כלל מביאה איתה רגישות והרמוניה שוהה במזל עקרב, שעליו שולט פלוטו היצרי. המיקום הזה אינו קל ועלול לגרום לנו להגיב בעוצמה במערכות היחסים שלנו, וליצור לא מעט סערות ודרמות. אולי משום כך חשוב השבוע לא לחפש סיבות בכוח סיבות לכעוס, אלא להיפך – לחפש את הצד החיובי בקשרים הקרובים שלנו, ולהשקיע בהעמקת הקשרים ובמציאת המכנים המשותפים, ולא להיפך. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

התקשורת השבוע – זהו השבוע האחרון שבו שוהה מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל מאזניים. המיקום הזה מאפשר לנו שיחות רגועות ומודעות לעצמן, למרות הרגשות העוצמתיים הפועלים מתחת לפני השטח. כדאי לנצל את המיקום הזה כדי להשלים עם אנשים שאיתם רבנו או לסגור פערים בחילוקי הדיעות שיש לנו עם אחרים, כי מהשבוע הזה, עם מעברו של מרקורי למזל עקרב, התקשורת שלנו תהיה הרבה יותר רגשית וכוחנית. מי בעיקר מושפע כעת ממרקורי? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

התחזית השבועית:

טלה
שבוע מתוח עובר על כוחתינו, אבל המתח האמיתי יגיע לשיאו רק בשבוע הבא. יחד עם זאת אפשר כבר השבוע לחוש בפתיל הקצר ובתגובות המהירות כשדברים יוצאים משליטה. גלו איפוק, ואל תנתקו קשרים שחשובים לכם.

שור
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל עקרב שממול ביחד עם השמש, עלול להביא איתו עימותים וויכוחים עם פרטנרים ושותפים. חשוב כעת לראות גם את הצד השני, ולהשקיע קצת יותר באנשים שנמצאים איתנו, ולקרב לבבות.

תאומים
זה השבוע האחרון של מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים, מה שאומר שכל מה שקשור לצד הרומנטי ואפילו היצירתי בחייכם מודגש מאוד כעת. זמן טוב לשוחח בעדינות ובחכמה על הכל, ובעיקר לתת מקום גדול יותר לאהבה...

סרטן
נושאי בית ומשפחה עשויים השבוע ליהנות משפע של תקשורת חכמה, ואולי זה באמת הזמן לסבב של שיחות עם בני המשפחה, לשדרוג הקשר והתקשורת האישית. זמן טוב לנקות משקעים שהצטברו, ולהחזיר את תחושת הביחד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב ביחד עם ונוס הרגשית, מיקום טעון ולא ממש קל מבחינתכם. זהו זמן להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה, לשפר אוירה, ולהתמקד בשיחות עומק שמביאות איתן תובנות חדשות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית החומר והכספים שלכם, כשהוא חוזר סוף סוף למהירות רגילה בהילוכו המוכר. כעת הזמן לשפר תקשורת עם מנהל סניף הבנק, ולטפל באופן יסודי באוברדראפט. זמן להשקעה במקורות הכנסה נוספים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית החומר והכספים שלכם, ומביאה איתה כמה וכמה הזדמנויות נאות לשיפור המצב הכלכלי. לחילופין עלולה ונוס גם לגרום להוצאות רבות יותר ממה שתכננתם: שמרו על הכסף שלכם, מאזנאים!

עקרב
גם השמש וגם ונוס עדיין שוהות במזל שלכם, ומעניקות לכם לא מעט הזדמנויות לצמיחה אישית, ליזמות חדשות ומעניינות, ולחשיבה יוצרת שמביאה איתה גם יכולת לקדם את עצמכם בכל התחומים. הגיע הזמן להחלטות החשובות באמת.

קשת
השמש וונוס במזל עקרב עלולות לגרום לכם להרגיש שהאקשן האמיתי מתרחש לו מאחורי הקלעים, קשתים, ולא בקדמת הבמה. מרקורי במזל מאזניים עשוי ליצור הזדמנויות נאות להרחבת המעגל החברתי. זמן טוב להכיר חברים חדשים.

גדי
היכולת שלכם לפעול בחכמה עם מוסדות וארגונים בחייכם גבוהה מתמיד: כל שצריך עכשיו הוא את הרצון והיזמה. מיקומו של כוכב מרס במזל שלכם ממשיך להביא איתו מרץ ויזמה שעוזרים לקדם את עצמכם, אך כדאי להזהר מעימותים מיותרים

דלי
מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת מאותת על צורך לחזק קשרים עם חו'ל ובמקביל גם ליצור הזדמנויות חדשות ללימודים והתפתחות אישית. זהו זמן טוב לפתוח ערוץ חדש של תקשורת אל העולם, מקצועית ורגשית, ולפגוש אפשרויות ונופים אחרים.

דגים
מיקומו של כוכב מרס במזל גדי מחזק את היכולת שלכם לשתף פעולה עם אחרים למטרות שלכם, אך לשם כך כדאי לגלות מינון גבוה יותר של אמון ורצון לעשות דברים ביחד. זה הזמן לשתף חברים וידידים ברגשות, ולהרחיב את המעגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully