וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 באוקטובר עד ה-1 בנובמבר 2014

23.10.2014 / 18:45

מרקורי חוזר להילוך רגיל, וקורא את כולנו לסדר: הגיע הזמן להחזיר את הרגלים לקרקע, ואת כל הפרטים הקטנים ששכחנו למקומם

השבוע הולכת האנרגיה שלנו ומתמקדת במטרות המעשיות של החיים, על חשבון הצד האימפולסיבי והרגשני שקצת נעלם מאחורי הקלעים השבוע. הגיע הזמן לסמן מטרות פרקטיות בחיינו, ובעזרתו של מרס שזה עתה עובר למזל גדי – גם לחשוב על דרכים למימושן.

השינוי המשמעותי של השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר להילוך רגיל סוף סוף, ואחרי כל הבלגנים הקטנים שעשה בקשרים הקרובים או במערכות היחסים שלנו, הגיע הזמן לקצת מנוחה. חזרתו של מרקורי לוקחת בערך כשבוע ימים, ולכן בל נתפלא אם לא מעט יזמות חדשות עולות עכשיו על שרטון או נתקעות: קצת סבלנות, וזה עובר.

מי בעיקר יושפע לטובה מחזרתו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, קשת דגים מאזניים וטלה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס האסרטיבי ממזל קשת האופטימי וההרפתקני למזל גדי המאורגן והממוקד.

מרס מדגיש את המקום שבו מומלץ להוציא אנרגיה והוא ממריץ אותנו השבוע לפעול באופן ממוקד ויעיל ובעיקר פרקטי במזל גדי, במקום החודשיים הפרועים וחסרי הגבולות שעברנו כולנו. כוכב מרס נחשב לנעלה במזל גדי, כלומר הוא מתפקד שם במיטבו, שכן רק הגדי יכול לשים גבולות לסייח הפרוע הזה ולרסן אותו, ובמקביל גם לתעל את האנרגיה שלו למקומות יעילים ומועילים, לטובת כולם.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, גדי, מאזניים וסרטן.

הרגשות השבוע – גם השמש וגם ונוס שוהות במזל עקרב, וההרמוניה של השבועות האחרונים נעלמת בהדרגה, ומפנה את מקומה לרגשות טעונים ושיחות רגשניות במיוחד. שלל דרמות שנעלמו מחיינו חוזרות עכשיו בדלת האחורית, ונדמה שכל דבר קטן עלול להפעיל אותנו עכשיו בעוצמה. איפוק ואורך רוח יעבירו אותנו גם את הערפל העקרבי הזה.

מי בעיקר יושפע מהשמש וונוס? מזלות אריה, שור, מאזניים, דלי עקרב וטלה.

התחזית השבועית:

טלה
משהו משתנה אצלכם השבוע, טלאים: אחרי חודשיים פרועים ולא ברורים, נדמה שהכוכבים קוראים אתכם לסדר,ובגדול. מעברו של מרס שליט המזל שלכם למזל גדי מדגיש את הצורך בסדר וארגון בחייכם, ובעיקר בנושאי קריירה. הגיע הזמן לחשוב מסודר, ולהתמודד בגדול.

שור
השמש וונוס שוהות בבית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים, אלמנט ששם את הדגש על מערכות היחסים שלכם בתקופה הקרובה, כמו גם על הצורך שלכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. זהו זמן לשיחות עומק של אחד על אחד, ולדיאלוג ישיר בקשרים קרובים.

תאומים
והנה סוף סוף זה קורה: מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוכו הרגיל, ומחזיר גם אתכם וחייכם שקצת התבלגנו לאחרונה, לקרקע מוצקה. אחרי שלושה שבועות תזזיתיים אפשר סוף סוף להתחיל לנשום לרווחה, ולחזור ליזמות חדשות אחרי סגירת המעגלים שביצעתם.

סרטן
השמש וונוס במזל עקרב מאפשרות לכם לפתוח את הלב בעוצמה, ולהתמסר לרומנטיקה. הצד היצרי והיצירתי שלכם הופך פעיל במיוחד, ואתם נכנסים לתקופה של אקשן ובילוי, כשהצד הנהנתני שלכם מגיח. זמן טוב לתת לאהבה את המקום הראוי לה בחייכם.

אריה
המעורבות הרגשית שלכם בכל מה שקורה הופכת גבוהה במיוחד, אריות. השמש שליטת המזל שלכם נכנסת למזל עקרב והחיים הופכים לשרשרת של דרמות קטנות וגדולות, מאבקי כוח ואגו, ופה ושם גם השקעה ביתית ומשפחתית גדולה במיוחד. זמן טוב לחזור לתחושת הביחד.

בתולה
תקשורת – זו מלת המפתח שהופכת משמעותית עבורכם, כשגם השמש וגם ונוס עושות צעדים ראשונים בבית החברתי שלכם, ומרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל. כן, הגיע הזמן לחזור לעניינים ובמקביל גם לחזור לאנשים המוכרים שלכם. הרימו טלפונים...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם חורשת עמוק במזל עקרב, וזהו מיקום לא ממש קל עבורכם. גם ונוס וגם אתם זקוקים להרמוניה, ומזל עקרב אינו בדיוק המקום לכך, עם כל הויברציות האלימות והסערות שמגיעות מכוון פלוטו. זמן להתמקד בנושאי חומר וכספים, ולטפל בחשבון הבנק.

עקרב
גם השמש וגם ונוס מבלות כעת במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו עוצמה מצד אחד, ורכות מצד שני, ובחיבור של השנים – עוצמת הרכות. כן, הגיע הזמן לשלב כוחות בין הצד היצירתי והאוהב שלכם לבין הצד המעשי, ולפעול באופן מעשי כדי לקדם נושאים שחשובים לכם.

קשת
מיקומן של השמש וונוס במזל עקרב עלול להביא איתו את התחושה שהאקשן האמיתי מתרחש לו עכשיו מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולקרוא לסדר את הצד ההרפתקני שלכם. מרס במזל גדי עלול לגרום להוצאות גבוהות במיוחד.

גדי
משהו טוב קורה לכם השבוע, גדיים: מרס כוכב האקשן עובר למזל שלכם, והוא יביא איתו חודשיים שלמים של מרץ ואנרגיה לעשייה, ומכל הסוגים. זהו, נגמרו התירוצים: הגיע הזמן להפשיל שרוולים, להגדיר מטרות באופן מדויק כדרך הגדיים, ו..להסתער קדימה.

דלי
מיקומן של השמש וונוס בבית הכספים שלכם ממריץ אתכם, דליים, ומוציא אתכם מהבועה הזמנית שנתקעתם בה. הגיע הזמן להמציא מחדש את הדרייב להצלחה, ובמקביל גם לקבוע עובדות בשטח מול סמכויות. אמביציה – זו מלת המפתח שמתחברת מחדש לחשמל כעת. שתים, זוז!

דגים
פתיחות לרעיונות חדשים, תחושה חזקה של צמיחה והתפתחות אישית, רצון לנסוע ולפגוש נופים אחרים – נדמה שהשמש ווונוס מדגישות את הצורך לצאת קצת מהקוביה המוכרת, ולפגוש עולמות אחרים. זמן מצוין לטיולים שפותחים חלון, וללימודים של משהו חדש ומרענן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully