וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 באוקטובר 2014

19.10.2014 / 9:03

היכולת שלנו להקסים אחרים ולפעול באופן יוזם ומצליח גבוהה במיוחד

אחרי שבוע 'מאזנאי' והרמוני יחסית, המגמה משתנה. מעברן של השמש וונוס למזל עקרב ממש באותו היום (וממש באותו היום גם הירח עובר למזל עקרב -יום שישי ה 24 לחודש שכדאי להזהר בו) - שם את הדגש לא על ההרמוניה שמעל פני השטח, אלא בעיקר על הנעשה מתחתיו, ועל הכוחות והדחפים שמניעים אותנו. ממקום כזה אנו עלולים לחוות לא מעט חוסר שקט, ופתיל קצר הרבה יותר מאשר חווינו השבוע.

צמידות מדויקת בין השמש לונוס במזל מאזניים – הצמידות הזו מתרחשת בימים רביעי וחמישי, ומביאה איתה כשלושה ימים עדינים ורגשיים, בהם היכולת שלנו להקסים אחרים ולפעול באופן יוזם ומצליח – גבוהה במיוחד.
אולם כדאי לזכור שמיד לאחר מכן, בשישי, עוברות להן ונוס והשמש שנמצאות ממש על אותה המעלה למזל עקרב, וכל האנרגיה הזו משתנה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, שור, מאזניים, ודלי.

המעברים המשמעותיים של השבוע

השמש עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב – מעברה של השמש למזל עקרב נקרא באסטרולוגיה "ויה קומבסטה", כלומר המעבר מהאור במזל מאזניים אל החושך העקרבי. זה אחד המעברים הפחות קלים באסטרולוגיה, ואנשים שנולדו ממש בסוף מזל מאזניים ובתחילת מזל עקרבים עשויים להבין היטב על מה אני מדבר.
המעבר הזה מביא איתו תחושת כובד מסויימת והופך את כולנו לרציניים יותר, כשכל דבר קטן עלול להפעיל אותנו בעוצמה. הצד הטריטוריאלי שלנו מתחזק, ואיתו מתחזקת גם הנטייה לדרמות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

ונוס עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב – הרגשות העדינים וההרמוניים שחלקנו חווה בשבועיים האחרונים משתנים, והופכים מכבידים וטוטאליים. כל דבר עלול לגרום לנו כעת להגיב בעוצמה אפילו מבלי לחשוב, הצד היצרי של היחסים מודגש יותר מהצד ההרמוני והנעים שלהם.
האגו עובד שעות נוספות גם ביחסים וגם בכלל. הרגשות טעונים ועמוסים, והתגובות הרגשיות שלנו הופכות קיצוניות במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, עקרב, מאזניים וטלה.

צמידות מדויקת בין השמש לונוס במזל מאזניים – הצמידות הזו מתרחשת בימים רביעי וחמישי, ומביאה איתה יומיים שלושה עדינים ורגשניים, בהם היכולת שלנו להקסים אחרים ולפעול באופן יוזם ומצליח – גבוהה במיוחד.
אולם כדאי לזכור שמיד לאחר מכן, בשישי, עוברות להן ונוס והשמש שנמצאות ממש על אותה המעלה למזל עקרב, וכל האנרגיה הזו משתנה..

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, שור, מאזניים, ודלי.

התחזית השבועית:

טלה
נראה שהתחום הזוגי וכל מערכות היחסים שלכם משמעותיים מאוד עד סוף השבוע. זהו זמן להשקיע ביחסים ובפרטנרים שלכם, או לחפש נפש תאומה אם הלב פנוי.. מסוף השבוע – זהירות היא מלת המפתח, וכדאי להמנע מנטילת סיכונים מכל סוג שהוא.

שור
הצמידות של ונוס שליטת המזל שלכם עם השמש ועם מרקורי מביאה איתה שיחות ומפגשים הקשורים לעבר, והרבה מלים שמזמן לא אמרת. מעברה של ונוס למזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מאפשר לכם להשקיע הרבה יותר ביחסים ובדיאלוג הזוגי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, אלמנט שמביא איתו עדיין יותר צורך בסגירת מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם מאפשר פתיחתם של חדשים. חשוב להזהר עדיין מביטולי פגישות, שכחת חפצים אישיים, ועיכובים ביזמות ובעשייה שלכם. רק סבלנות...

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים שהביא איתו השקעה ביתית ומשפחתית משמעותית בשבועות האחרונים משתנה, ורובו עובר למזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. הגיע הזמן לעזוב קצת את הבית, ולחילופין לפתוח את הלב...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוזבת את בית התקשורת במזל מאזניים ואת כל הקשרים היפים שפתחתם ופיתחתם, ועוברת למזל עקרב המאכלס נושאי בית ומשפחה, כשגם ונוס עוברת אליו. השתים מאפשרות להשקיע מחדש בבית ובמשפחה, ובעיקר – בביחד שלכם.

בתולה
ריכוז הכוכבים בבית הכספים שלכם בתחילת השבוע הופך את השבוע הזה למצוין למסע קניות גדול כדי למלא משאבים שהתרוקנו בחג, ובמקביל – התבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם. הילוכו האחורי של מרקורי מגביר את הצורך לשנות גישה בנושאי חומר וכספים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בצורה עדינה והרמונית, ומאפשרת לכם להתענג על מזג האויר עם השרעפים המוכרים. אבל לקראת סוף השבוע עוברת ונוס למזל עקרב, הדגש עובר לבית הכספים, והאנרגיות משתנות: הגיע הזמן להתמקד בהשרדות.

עקרב
משהו טוב קורה לכם השבוע, עקרבים. אחרי פתיחה הססנית ותחושות של ריחוק ובידול מסויים, מסתיים השבוע בהרבה אקשן מבחינתכם: גם ונוס וגם השמש עוברות למזל שלכם, ויעניקו לכם בתקופה הקרובה מעבר ליום ההולדת גם ים של אקשן – ורומנטיקה. יהיה מעניין.

קשת
אחרי פתיחה חברתית מאוד של השבוע עם הרבה קשרים חדשים שפיתחתם בשבועות האחרונים, עוברות להן השמש וונוס למזל עקרב, והגיע הזמן לחזור מעט פנימה, להתמקד בעצמכם, ולעשות שיעורי בית. זמן טוב להתכנסות, להחלטות חשובות, ולטעינת מצברים.

גדי
אחרי תקופה יוזמת ואסרטיבית, הגיע הזמן לדאוג גם למעגל החברתי שלכם. מעברן של השמש וונוס למזל עקרב פותח לכם אפשרויות חדשות להכיר אנשים מעניינים ומביא איתו גם ידידים חדשים. הגיע הזמן לפתוח דלת את העולם, והפעם גם להשאיר אותה פתוחה...

דלי
יזמה ואמביציה – שתי המלים האלה הופכות משמעותיות מאוד השבוע, עם מעברן של השמש וונוס לבית הקריירה והתדמית שלכם. נדמה שלשני הנושאים האלה יש עכשיו צ'אנס משמעותי לשפר עמדות, ולשפר את ההופעה והתדמית שלכם מול העולם. רוצו קדימה!

דגים
השבוע הזה עלול להתחיל מעט ברגל שמאל, ואתם חסרי אנרגיה במידה מסויימת אם כי יש משהו במזג האויר הזה שמעיר אתכם. אבל כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל עקרב, נדמה שמתחזק לו הצורך בצמיחה והתפתחות אישית, טיולים ארוכים, ונופים אחרים. יש מצב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully