וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 באוקטובר 2014

12.10.2014 / 8:43

השבוע חשוב לשמור על ההרמוניה שיש לנו במשפחה ולא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזות של רגע

הילוכו האחורי של מרקורי צובע את השבוע הזה באור שונה, ותהליך סגירת המעגלים הרגשי מרחף מעל כל התרחשות שהיא. אולי משום כך כדאי לעסוק בעיקר בסגירת מעגלים, איש בתחומו, לפני שמרקורי ממשיך לנוע קדימה בקרוב. מרקורי מוציא החוצה במזל עקרב את השלדים שהסתרנו שם בלי רחמים, אך השמש וונוס לעומת זאת מדגישות דווקא את ההרמוניה בין כולנו ואת הצורך להיות עדינים וחביבים, מבלי לומר את הדברים הקשים והמתסכלים. קונפליקט? בהחלט, ואפילו מרגיז למדי.. שבוע שכזה.

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת ממשך לנוע בהילוך אחורי, ואיתו ממשיכה לנוע האנרגיה התקשורתית שלנו לכוון סגירת מעגלים ולא לכוון פתיחתם של חדשים, בחו'ל המועד הזה. אולי משום כך נפגוש השבוע לא מעט אנשים מהעבר שלנו, בין אם המדובר באקסים מיתולוגיים ובין אם המדובר באנשים שאיתם רבנו לאחרונה – זה הזמן לסגור את מעגלי התקשורת שמיצו את עצמם, כדי לפנות מקום למעגלי תקשורת חדשים ומעניינים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הרגשות השבוע – גם השמש וגם ונוס מביאות איתם רגשנות עדינים והרמוניים לחו'ל המועד של החג הזה, וליומיום שלנו. זהו זמן טוב לחפור לעומק אמנם עם מרקורי כוכב התקשורת ולגלות את מה שבאמת היינו רוצים או את מה שבאמת מפעיל אותנו, אך במקביל גם לשמור על ההרמוניה שיש לנו במשפחה או עם אנשים קרובים, ולא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזות של רגע. מי בעיקר יושפע מהפלנטות האלה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

הרפתקנות ואתגרים – כוכב מרס ממשיך לנוע במזל קשת גם השבוע, ולהביא איתו שבוע הרפתקני במיוחד שבחו'ל המועד הזה עשוי להתבטא בטיולים מאתגרים, נסיעות לחו'ל, ובעיקר פגישות עם נופים אחרים. חשוב לא לקחת סיכונים השבוע מכל סוג, ולא להתעקש לעשות את מה שסכנה בצידו, או לנהוג בכביש בחוסר זהירות. מי בעיקר יושפע ממיקומו של כוכב מרס? מזלות טלה, מאזניים, קשת ותאומים.

התחזית השבועית:

טלה
שבוע הרפתקני ומאתגר צפוי לכם, אבל כמו תמיד במצב העניינים שבו שולט מרס שליט המזל שלכם ונמצא במזל קשת – חשוב לשים גבולות, ולא לחפש בכוח הרפתקאות וסיכונים. גלו איפוק.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם במזל מאזניים שמה את הדגש השבוע על מערכות יחסים, קשרים קרובים, ובעיקר תקשורת הרמונית שמאפשרת פתיחות – וניקוי משקעים. הקשיבו קצת יותר לזולת.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי שם את הדגש על זכרונות, נוסטלגיה, וקשרים מהעבר. זהו מיקום שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, לפני שתפתחו חדשים. מעניין.

סרטן
נושאי בית ומשפחה עלולים לעבור עכשיו עיבוד מחודש, ויכוחים ושינויים, כשהתקשורת של מרקורי בהילוך אחורי במזל מאזניים מכריחה אתכם לשנות הרגלים וגישה, או להלחם על עקרונות.. אל תשברו את הכלים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל במזל מאזניים, והופכת אתכם לתקשורתיים מתמיד. זהו זמן לכל המלים שרציתם לומר ופגישות בח'ול המועד מאפשרות – אל תשאירו דברים בבטן, אריות.

בתולה
הילוכו של מרקורי בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם מראה על צורך לשדרג את הצד הכלכלי בחייכם, עם יזמות חדשות וסגירות ישנות של אוברדראפט וחובות. וחזרה בחו'ל המועד לציר יציב יותר.

מאזניים
גם השמש וגם ונוס ממשיכות לנוע במזל שלכם ומביאות איתן הרמוניה ועוצמה לחייכם. תנו לרכות האינטליגנטית שלכם להגיע גם לאחרים, ונצלו את חו'ל המועד לים של מפגשים שמחים כמו שאתם אוהבים.

עקרב
מרקורי בהילוך אחורי עזב את המזל שלכם ועבר למאזניים, אבל תהליך סגירת המעגלים התקשורתי שלכם עודו בעיצומו. מרס במזל קשת עלול לגרום להוצאת כספים רבה ממה שתכננתם – זהירות!

קשת
מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של עוצמה ואנרגיה לעשייה ולהרפתקאות, כמו שהקשתים אוהבים. נצלו את ח'ול המועד לכל הטיולים האפשריים, קשתים, ואל תשארו בבית.

גדי
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת למזל מאזניים מדגישה את הצורך שלכם לשנות תדמית מול אלה שמכירים אתכם, ולשדרג תקשורת עם העולם. זמן טוב להתחבר מחדש לאמביציה שלכם, ולהשקיע בהופעה.

דלי
השבוע הזה נפתח באופן לא קל, כשונוס הרגשית יוצרת זוית של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם ומכריחה אתכם להזהר מאוד מניתוקים ושינויים. בהמשך תחושו הקלה, אבל עדיין – אל תנתקו קשרים!

דגים
כוכב מרס במזל קשת שם אתכם במרכז העניינים השבוע, ומכריח אתכם לצאת מהקונכיה הדגית המוכרת ולהיות שם עבור אנשים קרובים או חברים אהובים. זמן טוב לפגוש את העולם ולשמוח איתו. דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully