וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 באוקטובר 2014

שיחות עומק על מה שמציק לנו באמת עשויות לעלות עכשיו על שולחן הדיונים

על פניו זה נראה כמו שבוע טעון ואגרסיבי. השמש וונוס מככבות בזויות פעולה לאורנוס התזזיתי ופלוטו היצרי, ונוסף על כל אלה – מרקורי עובר להילוך אחורי במזל עקרב.. מסתבר שחוצפת הכוכבים לפעמים עוברת כל גבול! כמה התרחשויות אפשר לדחוס לשבוע אחד?..

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי, ובסוף השבוע – הוא גם עובר למזל מאזניים ממנו זה עתה חזר..במזל עקרב העוצמות של כוכב מרקורי חזקות במיוחד, גם כי זה מזל שאינו מילולי במיוחד, וגם כי הוא שייך לקבוצת המזלות הרגשיים. שיחות עומק על מה שמציק לנו באמת עשויות לעלות עכשיו על שולחן הדיונים, כעסים שהדחקנו או תסכולים שלא הוצאנו לאור – זה הזמן לדבר על כל אלה. מעברו של מרקורי בהמשך למזל מאזניים יהפוך אותנו לתקשורתיים ומילוליים הרבה יותר, ויאפשר לנו לסגור מעגלים עם העבר הקרוב בעיקר בנושאי זוגיות ויחסים שנשארו פתוחים, והציקו לנו בשבועות האחרונים. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור, מאזניים וטלה.

הזוית הכסחנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לפלוטו היצרי. הזוית הזו מביאה איתה תגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, ובעיקר קושי לשלוט על הכעסים שלנו, כשהצורך החזק כעת הוא לשבור את הכלים. חשוב לדעת להתאפק ולא ללכת עד הסוף, גם כשמאוד מתחשק.. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

הזוית התזזיתית של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו מביאה איתה בעיקר חוסר סבלנות וסובלנות כלפי אחרים ופה ושם גם כלפי עצמנו, עם צורך חזק להתנתק ולקחת לעצמנו מינון גבוה במיוחד של ספייס וחופש אישי. חשוב לדעת גם כאן לא לנתק לגמרי קשרים, גם אם זו התחושה המתקבלת, אלא לחכות בסבלנות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

הרגשות השבוע - עלולים לנוע מקיצוניות לקיצוניות, כשמפעילות אותם שתי זויות שיוצרת ונוס הרגשית הקשורה ליחסים, גם היא עם אורנוס ופלוטו. אבל בניגוד לזויות של השמש, אלה של ונוס משפיעות בעיקר על מערכות היחסים שלנו, בין אם בזוגיות ובין עם העולם בכלל, וחשוב לדעת איך לבטא רגשות אך עדיין לעשות זאת במסגרת היחסים, ולא לשבור את המסגרת.

זוית הפעולה בין ונוס לפלוטו – זו זוית יצרית במיוחד, שמנטרלת מונוס הרגשית את הצורך שלה ושלנו בהרמוניה, והופכת אותנו לצרכנים של סערות ודרמות: אני צועק ומגיב בקיצוניות – משמע אני קיים. בזוית שכזו אנו הופכים כוחניים במיוחד, ואומרים מלים שאולי בעתיד נצטער עליהן...מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

זוית העימות בין ונוס לאורנוס – הזוית הזו עשויה לבטא חוסר סבלנות שלנו לאנשים אחרים בחיינו, ובעצם צורך חזק בכניסה לבועה אישית עם הרבה ספייס, בלי שאנשים אחרים יציקו לנו או יתבעו מאתנו יותר מדי תשומת לב. זה הזמן לגלות סבלנות ביחסים כלפי אלה שנמצאים אתנו או בסביבתנו, ובעיקר לאלה שזקוקים עכשיו להרבה תשומת לב למרות שאנו עצמנו זקוקים לה אפילו קצת יותר, שיעור מצוין ביחסי קרבה לכל הדיעות.. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

התחזית השבועית:

טלה
גם ונוס וגם השמש במזל מאזניים מול המזל שלכם מעודדות אתכם לעבוד קצת יותר על זוגיות ויחסים, ולתת מקום גדול יותר לפרטנרים שלכם. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשר קרוב, ובחג לנסוע לטייל בעיקר עם אנשים קרובים, או לחילופין לעבוד על מסע אינטנסיבי של היכרויות חדשות.

שור
מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ואתם עשויים לגלות עכשיו חזק לדבר על מה שמפריע לכם, לשתף את הפרטנרים שלכם במה שעובר עליכם, או לקחת פסק זמן כדי להתבונן בקשרים הקרובים שלכם מבחוץ. זמן טוב לתובנות והארות הקשורות לשותפויות וליחסים בכלל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע להילוך אחורי במזל עקרב, אלמנט שמצביע בעיקר על צורך בסגירת מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם הקשורים לחדשים האחרונים, כדי לפנות מקום למעגלי תקשורת חדשים. זמ להמנע מהתחלות חדשות, אלא לעסוק בעיקר ביחסי עבר, ובסגירת מעגלים הקשורים אליהם.

סרטן
בית ומשפחה הם האישו השבוע, בעיקר בחג הזה. גם השמש וגם ונוס במזל מאזניים מאותתות שהאקשן האמיתי הוא בבית, והשמחה של מנוחה ואירוח היא בדיוק מה שאתם זקוקים לו כעת. מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי מביא איתו טאץ' רומנטי מוזר, יתכן כזה הקשור לעבר, והמזמין התייחסות – או סגירה. לשיקולכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה השבוע בבית התקשורת שלכם ביחד עם ונוס, מה שאומר שלמלים שלכם ולקשרים החברתיים יש ערך מיוחד, והקסם האישי שלכם הוא זה שעושה אותו.. זה בדיוק הזמן לנצל את הקסם הזה כדי לפתח בחג הזה קשרים חדשים, ולבלות עם הידידים הישנים שמזמן לא ראיתם.

בתולה
מה קורה לתקשורת שלכם השבוע? יש לא מעט בלבול בעניינים, דברים שרציתם לעשות מתבטלים ולעומת זאת עולים על פני השטח נושאים אחרים שזקוקים לטיפול, וכדאי להתמקד בהם קודם. חשוב להזהר במלים שלכם, כי כל שיחה פשוטה הופכת לשיחה על מהות החיים.. מעניין, מורכב, ומזמין מפגשים מרתקים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם, ומביאה איתה ים של קסם אישי, ולב פתוח לרווחה. זהו זמן השיחות האינטליגנטיות הקסומות שלכם, אלה שהופכים מפגשים אתכם לחוויה. אולם זויות של ונוס עם פלוטו ואורנוס בהמשך השבוע הופכות אתכם לרגישים מדי, נעלבים בקלות ודרמטיים לא פחות.. אל תנתקו קשרים.

עקרב
כוכב מרקורי במזל שלכם, הופך אתכם לתקשורתיים מתמיד בשבוע הזה. אבל.. מרקורי נכנס להילוך אחורי, מה שאומר שהתקשורת שלכם הופכת נוסטלגית ורגשנית. באמת הזמן להרים טלפון או שנים ולבקר קרובי משפחה.. זויות של השמש וונוס עם פלוטו שליט המזל שלכם הופכות אתכם לטעונים ודרמטיים. זהירות..

קשת
כוכב מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו ים של מרץ ואנרגיה. אם נוסיף לכך את מיקומם של השמש וונוס במזל מאזניים מבין שהמעורבות החברתית שלכם עכשיו חזקה במיוחד. זמן מצוין לסדרת אירועים חברתיים, מפגשים ופסטיבלים מקומיים, ולכל מה שקשור לחבורות גדולות ובילוי יחידים בטיולי טבע ומשפחות.

גדי
אין ספק שמיקומם של השמש וונוס במזל מאזניים עושה לכם טוב, ושם אתכם כעת במרכז האירועים. אתם זקוקים עכשיו למינון גבוה של תשומת לב, אבל היכולת שלכם לעמוד במרכזם של אירועים משפחתיים וחברתיים מביאה איתה מפגשים שמחים ותחושה של ביחד. זה בדיוק הזמן ליזום מפגשים שכאלה, עם כמה שיותר אנשים סביבכם.

דלי
זה שבוע לא שקט מבחינתכם, דליים. גם השמש וגם ונוס הרגשית יוצרות זויות של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר צורך בהרבה ספייס וחופש אישי, עם חוסר סבלנות לזולת. צאו להרפתקאות בחיק הטבע ולפעילות פיזית שתעזור לכם לשחרר לחצים, ותמנע חיכוכים עם האנשים הקרובים אליכם.

דגים
זוית של מתח בין נפטון לונוס, שני כוכבים רגשיים מאוד בתחילת השבוע, עלולה להביא פתיחת שבוע מעורפלת רגשנית ולא ברורה. בהמשך חוזרים האופטימיות והחיוך, ונראה שאתם גם חוזרים לעצמכם. מרס במזל קשת לעומת זאת עלול לגרום לכם לקבל החלטות פזיזות: הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים, דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully