וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 בספטמבר 2014

שיחות בלתי נגמרות על מהות החיים, ודיאלוג נפלא של אחד על אחד

נראה שבשבוע הזה שבו מתחלפת השנה, הרגשות תופסים שליטה ונפטון וונוס תופסים פיקוד. בדרך כלל השבוע שבו מתחלפת השנה מראה כוון כללי להמשך השנה, ובמקרה כזה אפשר לומר שהשנה הבאה עלולה להיות מעט בעייתית מבחינת עשייה, אבל זו השנה העברית – ואסטרולוגיה עוסקת בעיקר בשנה האזרחית כך שאולי השד לא נורא כל כך.

אז מה באמת קורה השבוע?
מרס במזל קשת קצת מערפל את האנרגיה שלו, והשמש המעשית במזל בתולה מתחלפת בשמש אינטליגנטית ומודעת לעצמה בגלל נפטוון במזל מאזניים שמביאה איתה שיחות בלתי נגמרות על מהות החיים, ודיאלוג נפלא של אחד על אחד.

מה הם השינויים השנתיים המשמעותיים?
בגדול אני מעדיף לעשות תחזית שנתית בסוף השנה האזרחית, ולא העברית: כידוע האסטרולוגיה היא עניין נוצרי ולא עברי, ואין טעם לעשות תחזיות שנתיות מפורטות עוד ארבעה חדשים.

ובכל זאת, ברצוני להתייחס לזה. אעבור על כל התנועות המשמעותיות של הכוכבים הגדולים, סטורן, יופיטר, אורנוס, נפטון ופלוטו. נתחיל במה שחווינו כבר השנה, מחודש יולי: מעברו של יופיטר למזל אריה.

יופיטר, כוכב השפע, שוהה כבר עכשיו ובמשך מרבית השנה במזל אריה, ופותח אפשרויות חדשות לאריות, לדליים, לעקרבים ולשוורים. אלה שיעזו לרוץ קדימה יוכלו לקבל לא מעט תמיכה ועזרה ממנו.

סטורן הנוקשה עוזב את העקרבים אחרי שנתיים וחצי של מימושי רעיונות ותכניות, וסוף סוף מצליח להוריד מכם את הכובד שליווה אתכם, ובמקביל גם את השוורים, הדליים והאריות. הגיע הזמן להתחיל להזיז דברים, עקרבים, כי כעת אין לכם יותר תירוצים, והאמת – החיים הופכים קלים יותר ואפשריים לא פחות.

מי כן ירגיש את סטורן הנוקשה על בשרו?
הקשתים, שאל המזל שלהם עובר סטורן הנוקשה השנה ויעביר אותם טירונות לא קלה בנושאי חומר וכספים ומסגרות פעולה בשנתיים וחצי הקרובות, ואיתם גם את בני מזל דגים, תאומים והבתולות. אם תתמסרו לו ותקשיבו לעצות שהוא נותן למרות הקושי – תוכלו להצליח בגדול..

מה עוד?
אורנוס ממשיך לרוץ במזל טלה ולהביא איתו שינויים משמעותיים לטאים למאזנאים לגדיים ולסרטנים שנולדו באמצע המזל, פלוטו עושה מהפכות משמעותיות לגדיים לסרטנים לטלאים ולסרטנים שגם הם נולדו פחות או יותר באמצע המזל, ונפטון ממשיך לערפל את הדגים הקשתים התאומים והבתולות שנולדו בתחילת המזל, ולעזור להם להמציא את עצמם מחדש בגירסה מעשית ומרוככת יותר.. יהיה מרותק.

וחזרה לשבוע שלנו:

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים היוזם והתקשורתי. במזל מאזניים מקבלת השמש איכות מעניינת: מזל מאזניים שייך לקבוצת המזלות הקרדינליים, אלה שעובדים עם חזון ויזמה. כעת הזמן לשיחות נפלאות של אחד על אחד, להתחלות חדשות ומעניינות, ולכל מה שקשור לתובנות הארות והחלטות הקשורות למערכות יחסים ולדיאלוג הזוגי. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, טלה, סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין נפטון המטשטש ומערפל, לבין מרס האסרטיבי. אחרי שבוע נלהב ומרגש ממשיך כוכב מרס לנוע במזל קשת האקטיבי, אבל זוית פעולה מדויקת בינו לבין כוכב נפטון עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה ומיותרת בכל פעולה והחלטה שלנו, ולמסמס החלטות ויזמות שהתחלנו בשבוע הקודם. המעורבות הרגשית הזו מביאה איתה גם מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי לקבל החלטות הקשורות לצד המעשי של החיים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, דגים ובתולה.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית נמצאת במעלות האחרונות של מזל בתולה, לפני שבשבוע הבא עוברת גם היא למזל מאזניים. למרות התכניות והרצון הטוב קשה לנו לשחרר את הלב ולהתפנות למערכות היחסים הקרובות ולאהבה בכלל: המחויבויות שלנו ושלל הדאגות הפרקטיות, עלולות לחסל זמנית יזמות רגשיות והיכרויות חדשות. זהו טוב להוריד ציפיות מיחסים, אבל להשתמש בקסם האישי שונוס מביאה איתה ליזמות כלכליות חדשות דווקא, ולעשייה הקשורה למקורות ההכנסה שלנו. והאהבה? שתחכה.. מי בעיקר יושפע מונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, תאומים בתולה ודגים.

התחזית השבועית והשנתית:

טלה
לא השבוע הטוב שתרצו לזכור לאורך זמן: זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לנפטון הרגשני עלולה להוריד את מינון הפעילות שלכם, ולהפוך אתכם לתלויים במצבי הרוח שלכם ושל הסביבה. מה עושים? מורידים הילוך, ומחכהי בסבלנות. האם זה גם רמז להמשך השנה? בגדול כן, אבל מבחינה שנתית - אם נזכור שיופיטר הולך לשהות במזל אריה ולהביא אליכם ים של אקשן ורומנטיקה, אולי השד לא נורא כל כך. מרס שליט המזל שלכם יהפוך את השנה בהמשך לסופר אקטיבית.

שור
ונוס הביאה אליכם חודש רגשני ודרמטי, ופה ושם גם פתחה את הלב השוורי החסון לאהבה מהסוג האמיתי.. זה השבוע האחרון של ונוס במזל בתולה, וכדאי לנצל אותו כדי לקדם נושאים שחשובים לכם עם כל הקסם והרגישות שבעולם, ולראות תוצאות בשטח. מבחינה שנתית - ונוס הולכת להיות גם היום הראשון של השנה החדשה עדיין במזל בתולה, מה שאומר שהנה מגיעה לה השנה הכי רומנטית של השוורים בזמן האחרון.. פנו מקום לאהבה, שוורים ובעיקר - היכונו לפתיחת הלב!

תאומים
גם למרקורי שליט המזל שלכם זהו השבוע האחרון שבו הוא נמצא במזל מאזניים, מיקום שהפך אתכם בחודש האחרון למקסימים ופלרטטנים, והכניס מינון גבוה יותר של אהבה ורגשות לחייכם. נצלו את השבוע לחיזור עדין, מלים רכות, ותקשורת של אהבה..מבחינה שנתית - מיקומו של מרקורי במזל מאזניים בראשית השנה מבשר שזו הולכת להיות שנה יצירתיות, רומנטית ואולי גם עם בשורות טובות כמו מימוש עצמי ואפילו ילדים, ובעיקר של תקשורת כנה שבאה מהלב.. כיף כשלעצמו.

סרטן
שהותו של כוכב מרס במזל קשת ממריצה אתכם השבוע ובעצם גם בשנה החדשה בעיקר בנושאי עבודה או לימודים. כן, השבוע הזה הוא מקום של יזמה והחלטות מקצועיות חשובות. מבחינה שנתית - זו הולכת להיות שנה מעשית לגמרי, ואולי משום כך אפשר כבר השבוע לקבל החלטות משמעותיות בדבר האתגרים הגדולים שאתם רוצים להתייצב מולם השנה הזו, ולהתמודד איתם. נושאי מגורים ועסקים עשויים לבלוט במיוחד, אם תשימו את הרגש בצד ותתמקדו בעובדות, ולא בחלומות או בפנטזיות.

אריה
נראה שלפניכם אחד השבועות היותר פרקטיים של הזמן האחרון, אריות, אלמנט שגם יצבע את השנה כולה בצבע המעשי הזה. זמן טוב לשים את התכניות החשובות באמת במרכז התמונה גם מבחינת התחזית השנתית, כשזוית פרקטית בין השמש שליטת המזל שלכם לכוכב סטורן המעשי, וכל זאת במזל בתולה הפרקטי כשלעצמו, מראות על מיקוד בנושא חומר וכספים בחייכם כמו גם על יכולת להצליח בנושאי עסקים וביזמות מעשיות – כל זאת אם אכן תרימו את הכפפה הזו ותתחילו לפעול באופן פרקטי בשטח, בלי לחכות לתוצאות כבר עכשיו.

בתולה
גם השמש וגם ונוס נמצאות במזל שלכם עדיין בשבוע הזה, והשתים האלה מביאות איתן גם עוצמה וגם קסם אישי שכדאי לממש השבוע, וללכת על כל הקופה. מבחינה שנתית – השתים האלה אמורות ללוות אתכם לאורך השנה הזו, ולגרום לכם להצליח להגיע למקומות שרציתם להגיע אליהם בשנה הקודמת. מיקומו של כוכב מרס במזל קשת לעומת זאת עלול להביא איתו כמה סערות ודרמות בנושאי בית ומשפחה: הזהרו שלא לקלקל יחסים יפים עם אנשים קרובים בגלל הצורך לומר את המלה הביקורתית האחרונה.

מאזניים
השבוע הזה מחזיר אתכם למרכז העניינים, מאזנאים, עם תקשורת אסרטיבית ויוזמת בעזרתו של כוכב מרס במזל קשת. מבחינה שנתית - אפשר לומר שבגדול לא רק השבוע אלא גם השנה הזו הולכת להיות מיוחדת עוצמתית ותקשורתית מאוד: גם השמש גם הירח ואפילו מרקורי כוכב התקשורת נמצאים במזל שלכם ביום הראשון של השנה הזו, ומסמלים את המקום שאתם הולכים אליו בגדול: מקום עוצמתי, יצירתי ותקשורתי, כשאתם מממשים פוטנציאל יצירתי בגדול.

עקרב
כוכב מרס במזל קשת מביא איתו דרייב חזק בנושא הכלכלי השבוע, ויכולת להזיז דברים מבחינה חומרית, אך במקביל גם הוצאות גבוהות מהרגיל. בעניין התחזית השנתית – כוכב סטורן יעזוב בדצמבר את המזל שלכם סוף סוף, והגיע הזמן להוריד את הכובד ששהה במזל שלכם בשנתיים וחצי האחרונות. כעת הזמן לפעול באופן ממוקד ויעיל יותר, ולרוץ קדימה עם יזמות חדשות ומעניינות שחיכו זמן רב מאחורי הקלעים, עקרבים. מדצמבר – הקלה מובטחת.

קשת
שנה מעניינת בפתח: יופיטר שליט המזל שלכם בזוית למרס מביא איתו שבוע אקטיבי ונלהב, ודברים הולכים לכם בקלות כשאתם זורמים קדימה, ובעיקר יוזמים. מבחינה שנתית – יופיטר שליט המזל שלכם ימשיך להלהיב אתכם, אבל כניסתו של סטורן למזל קשת בסוף דצמבר 2014 תביא איתו שנתיים וחצי שנים של בית ספר לא קל אך מאלף שיכריח אתכם לשים בצד את הצד ההרפתקני שלכם, ולהתמקד בצד הפרקטי של החיים ובמבחן התוצאה. לא קל, אבל מעניין...

גדי
שהותו של מרס במזל קשת מאחורי הקלעים מביאה איתם ים של לחצים ומתחים, כמו גם צורך לנקות משקעים רגשיים ולהוריד מכם מחויבויות לוחצות כדי למצוא גם פנאי לעצמכם. הזהרו מהחלטות פזיזות – החפזון יעבור נגדכם. מבחינה שנתית – שינוי בגישה ובהתייחסות יחול החל מדצמבר 2014 – סטורן שליט המזל שלכם עובר למזל קשת, והוא יכריח אתכם להתחבר מחדש לקרקע, ולוותר על מה שעצר ועוצר אתכם עד היום. זמן טוב לפגוש את הפחדים שלכם, ולהתמודד איתם בהצלחה, ובגדול.

דלי
הצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד השבוע, וסוף סוף אפשר גם לראות תוצאות בדיאלוג שלכם עם העולם, ועם מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן לשתף אחרים בתכניות הפעולה שלכם, ובעיקר לעבוד על שיתופי פעולה עם אחרים שעד עכשיו נמנעתם מהם. הם יקצרו לכם את הדרך. מבחינה שנתית – מקבץ הכוכבים הגדול שיופיע במזל מאזניים ידגיש את נושא הנסיעות והקשרים עם חו'ל, הן אישית והן מקצועית. יתכן ודווקא בחו'ל תוכלו להשתחרר ולממש את השאיפות והתכניות שלכם באופן קל יותר מאשר כאן בארץ.

דגים
השמש וונוס במזל בתולה מצביעות על צורך בדיאלוג ישיר ואמיץ במערכות היחסים שלכם עם הפרטנרים בתחום הזוגי ועם אנשים שאיתם אתם עובדים בנושאי שותפויות ובתחום המקצועי. מרס במזל קשת לעומת זאת מכריח אתכם להשקיע קצת יותר בשיפור יחסים בבית ובמשפחה ודוחף קדימה מבחינת קריירה. מבחינה שנתית – סטורן שעובר למזל קשת בדצמבר 2014 הופך את השנתיים וחצי הקרובות לאמביציוזיות ומעשיות, ומכריח אתכם לשים בצד את החלומות והפנטזיות ולהתמסר לחיים הפרקטיים ולעובדות כפי שהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully