וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 בספטמבר 2014

חשיבה נוספת לפני כל פעולה או החלטה לכעוס או לנתק קשרים עשויה להקל על כולנו, ובהחלט לשפר את המצב שלנו השבוע

האנרגיה שלנו משתנה השבוע, ועל השינוי הזה אחראי כוכב מרס שעובר ממזל עקרב למזל קשת. הצירוף שלו ושל יופיטר כוכב הצמיחה שלנו ששוהה במזל אריה, עשוי להביא איתו חדשיים מלאים אקשן אופטימיות ובעיקר גישה אסרטיבית ויוזמת, אם כי הרפתקנית משהו. יהיה מעניין.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרס, כוכב היזמה והאסרטיביות, ממזל עקרב המופנם והקודר למזל קשת האופטימי והשמח. המעבר הזה מביא איתו צד יוזם ואופטימי הן בתכניות הפעולה שלנו והן בעשייה בשטח, אך גם פתיל קצר שמתפוצץ בקלות מרגיזה כשדברים יוצאים משליטה, ולא קורים כפי שרצינו. כוכב מרס במזל קשת מעצים מאוד את הצד ההרפתקני שלנו שכמו ילד אין לו גבולות, לוקח סיכונים בתחומים שונים, ופועל בחוסר אחריות שעלול להרגיז אחרים – וגם את עצמנו.
מצד שני, זהו שיעור טוב לכל מי שרצה לפעול בחודשיים האחרונים ועצר את עצמו מסיבות שונות, שאחת מהן היתה חוסר באנרגיה, פיזית או רגשית: אז הנה, האנרגיה כבר כאן – מרס הביא איתו. נשאר רק לסמן מטרות באופן מדויק, ולתעל את האנרגיה האקטיבית והשמחה הזו לפסים של עשייה מאורגנת בגבלות תחומים היטב, כדי שלא לבזבז אותה לריב. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, קשת, מאזניים ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ששוהה במזל מאזניים כעת עם כוכב אורנוס התזזיתי השוהה במזל טלה שממול. הזוית הזו עלולה לגרום לתקשורת שלנו להיות מהירה כברק אך גם נפיצה מאוד, אלמנט שממש מזמין ניתוקים תקשורתיים מהירים כשדברים לא קורים כפי שרצינו, וגורם לנו להסיק מסקנות מהירות ומוטעות ולעשות שגיאות בשיפוט ובשיקול הדעת. חשיבה נוספת לפני כל פעולה או החלטה לכעוס או לנתק קשרים עשויה להקל על כולנו, ובהחלט לשפר את המצב בהמשך. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים, טלה, קשת, דגים, דלי ואריה.

התחזית השבועית

טלה
אין ספק שאתם עוברים שינוי משמעותי השבוע, ומקבלים זריקת אופטימיות רצינית. אולי משום כך זה בדיוק הזמן להתחיל להזיז דברים שעלו על שרטון לאחרונה, ולפעול באופן שמח ונותן אמון קצת יותר.. הגיע הזמן להעביר הילוך!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה ולהביא איתה אנרגיה רומנטית יפה של אהבה.. זה בדיוק הזמן להקשיב קצת יותר ללב הרגיש ולא לצד המעשי שלכם, ולשלב גם את הרומנטיקה הזו כדרך פעולה ביומיום.

תאומים
כוכב מרס עובר לבית הזוגיות והיחסים ואתם הולכים לבלות לא מעיט בשיחות עומק שיחות נפש דיאלוגים חוצבי להבות או דרמות מקומיות בקשרים הקרובים ובמערכות היחסים. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב.

סרטן
השמש במזל בתולה מדגישה כעת את כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים בשתוף פעולה עם אחרים, כשהקסם האישי שלכם הופך את התקשורת הזו ליעילה ואפקטיבית במיוחד. יזמות תקשורתיות חדשות יצליחו כעת ובגדול.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע השבוע במזל בתולה, ולהדגיש את הצורך בהשקעת זמן ואנרגיה בחשבון הבנק ובתחום הכלכלי בכלל. מרקורי בבית התקשורת שלכם שם דגש על המלים ועל אמביציה תקשורתית: דברו על זה.

בתולה
השבוע נראה שאתם במרכז העניינים אם כי זה לא ממש משמח אתכם: מזל בתולה לא ממש אוהב את אור הזרקורים, והוא מעדיף להיות ענייני ולא פוזאיסטי. ונוס שבמזל שלכם לעומת זאת עוזרת לכם להגדיר מחדש את המושג 'אהבה'...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל בתולה, אלמנט שלא ממש עושה לכם טוב אבל בהחלט עוזר לכם במישור הפרקטי, ומציב אתכם עם שתי רגלים על הקרקע. מרקורי ששוהה במזל שלכם הופך את השיחות שלכם למקסימות...

עקרב
כוכב מרס עוזב את המזל שלכם, ומשאיר אחריו חלל מסויים: במשך כחודשיים הביא איתו ים של אנרגיה וחשק לעשייה, וכעת כשהוא עובר לבית הכספים שלכם הוא מנסה להכריח אתכם לתרגם את האנרגיה הזו לעובדות ולמספרים.. מעניין.

קשת
כוכב מרס עובר השבוע למזל שלכם, ומביא איתו ים של אנרגיה טריה ושמחת חיים, שאפשר לתרגם לעשייה בשטח. הגיע הזמן לממש חלומות ותכניות שהתעכבו מסיבות כאלה ואחרות בשבועות האחרונים. אל תדחו לשבוע הבא!

גדי
מעברו של מרס למזל קשת עלול להביא איתו לא מעט לחצים מאחורי הקלעים, וחשוב בתקופה שכזו להמנע מלקחת על עצמכם יותר מדי מחוייבות כי גם כך המתחים לא קטנים.. זמן לשוחח לשתף ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם.

דלי
זוית של עימות השבוע בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתו ניתוקים תקשורתיים, סערות ודרמות קטנות ופה ושם גם מלים עצבניות. חשוב להמנע מלשבור את הכלים גם אם מאוד מתחשק, ולדעת גם להתפייס..

דגים
ונוס ממשיכה לנוע ממול בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ולהביא איתו מעורבות רגשית נעימה ועדנה ליחסים קרובים. אם הלב פנוי לו – זה הזמן לחפש את הנפש התאומה.. כוכב מרס בבית הקריירה שלכם דוחף בעדינות ליזמות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully