וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 באוגוסט עד ה-6 בספטמבר 2014

31.8.2014 / 11:09

השבוע הזה מתחיל מבולבל ומעורפל, ולאט לאט מחזיר אותנו לקרקע

מצבי הרוח מהשבוע הקודם ומשקעים רגשיים שהצטברו להם עדיין מלווים אותנו בתחילת השבוע, אבל מעברו של מרקורי למזל מאזניים בהמשך מאפשר לנו סוף סוף להתחיל לתרגם למילים את הלחצים של הזמן האחרון, ולשתף אחרים במה שעובר עלינו. שם המשחק כעת –מודעות, עם צורך חזק להעמיק דיאלוג בין אדם לחברו.

הזוית הקשה של השבוע – זוהי זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לנפטון המעורפל והמבלבל. הזוית הזו מגיעה לדיוקה כבר בסוף השבוע הקרוב, והיא תלווה אותנו גם בהמשך השבוע, תקשהעלינו להתמקד בצד המעשי של החיים, ותביא איתה מעורבות רגשית גבוהה לכל החלטה והחלטה, גם לאלה שעוסקות בצד הפרקטי של החיים. מצבי הרוח עלולים להיות קיצוניים בפרק הזמן הזה, עם לא מעט אפים ודאונים. אולי משום כך כדאי לדחות את ההחלטות החשובות של השבוע להמשך השבוע ואף לסופו. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל בתולה המעשי, למזל מאזניים החברתי. הגיע הזמן לתרגם את כל המעשים והתובנות הפרקטיות שלנו לדיאלוג עם אחרים, ולבנות מחדש מערכות יחסים ותקשורת חכמה ומודעת, תוך שאני מסיימים לשתף את התהליך שכולנו עברנו בחדשיים האחרונים. מרקורי במזל מאזניים שם את הדגש על תקשורת של אחד על אחד, ועל דיאלוג חכם ומודע בגובה העינים: הגיע הזמן לדבר, והרבה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה עדיין במזל אריה השייך ליסוד האש, והרגשות עשויים להיות סוערים למדי גם השבוע. ונוס מביאה איתה לא מעט דרמות לחיינו במזל אריה, כשכל גירוי קטן עלול לקבל נפח גדול וליצור סערה ענקית, לטוב – ולרע. מה שבטוח – החיים הרגשיים שלנו לא משעממים עם הונוס הזו.. מי בעיקר מושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם מתחיל לצאת מצמידות החנק שלו עם סטורן הנוקשה שליוותה אתכם בשבועיים האחרונים, ואפשר לומר שלאט לאט מתפוגגת לה תחושת הכובד שלוותה אתכם לאחרונה. הגיע הזמן להחזיר את החיוך, ואת תכניות הפעולה והגישה האסרטיבית.

שור
גם מבחינתכם השבוע הזה הוא לחוץ פחות מהשבועיים שקדמו לו, ואפשר לראות זאת בהחלט בהתנהלות הרבה יותר משוחררת וזורמת. השמש ומרקורי בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מאפשרים לכם להתנהל באופן יצירתי ושמח, ולהראות תוצאות בשטח.

תאומים
נושאים הקשורים לבית ולמשפחה מודגשים השבוע, עקב מיקומם של השמש ומרקורי שליט המזל שלכם במזל בתולה. כעת הזמן לשפץ יחסים בבית, ולהשקיע קצת יותר בתחושת הביחד שהלכה לאיבוד לאחרונה. זמן טוב לשתף את בני הבית ברעיונות ובתכניות שלכם.

סרטן
התקשורת שלכם משופרת השבוע, כשגם השמש וגם מרקורי התקשורתי נמצאים בבית התקשורת שלכם, ומאפשרים לכם לבטא את מה שבאמת נמצא בליבו של הסרטנון המופנם.. מרס במזל עקרב מדגיש את הצורך בביטוי אישי כן ואותנטי: דברו על מה שחשוב באמת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה השבוע בבית החומר והכספים שלכם ביחד עם מרקורי, וזהו זמן טוב לבדק בית אמיתי בחשבון הבנק ולטיפול שורש אמיתי וחכם במה שקורה בו. ונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם ממשיכה לפתוח את לבכם לאהבה, ובגדול...

בתולה
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת ממשיכים לנוע במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לקדם נושאים שחשובים לכם, ומעבר ליום ההולדת גם לחדש קשרים שנעלמו לאחרונה, ולהחזיר אנשים שחשובים לכם למעגל הרגשי והחברתי המוכרים. קדימה.

מאזניים
נראה שיש לא מעט אקשן מאחורי הקלעים בחייכם כעת, ולא בקדמת הבמה. השמש ומרקורי במזל בתולה מאותתים שרב הנסתר עכשיו על הגלוי, והעוצמה האמיתית מסתתרת מתחת לפני השטח – סיבה טובה לדחות תכניות פעולה לשבוע הבא, ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי.

עקרב
הכוכבים מרס האסרטיבי וסטורן הנוקשה ממשיכים לנוע במזל שלכם, כשהשבוע הם נפרדים סוף סוף אחרי שבועיים לא קלים שבהם היו צמודים והביאו איתם תחושות של כובד ובדידות. כעת אפשר כבר לחוש בהקלה מסויימת, ואפילו החיוך מתחיל לחזור. קצת סבלנות, וזה עובר..

קשת
שהותם של מרס וסטורן בבית הכספים שלכם בימים אלה מכריחה אתכם לעשות בדק בית אמיתי בכל מה שקשור למקורות הכנסה ולצד הכלכלי בכלל. הגיע הזמן להתמקד בבניית ציר כלכלי איתן לאורך זמן, ולהזהר מהוצאות רבות מדי שלא לצורך. שמרו על הכסף שלכם.

גדי
נראה שגם מכם מתחילים הלחצים לרדת: מרס העצבני נפרד סוף סוף מסטורן שליט המזל שלכם במזל עקרב, ואפשר לנשום לרווחה ולחזור לתלם הגדיי המוכר. זה הזמן להוריד ווליום, לאפסן את מגירת הסערות והדרמות, ולחזור לשגרה מוכרת ובטוחה, כמו שאתם אוהבים.

דלי
ונוס ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ולהביא איתה מעורבות רגשית גבוהה בקשרים שלכם, ופה ושם אפילו ניצוצות של אהבה.. זה הזמן לצאת מהבועה הדליית המוכרת, לשתף ברגשות, ולתת ללב עדיפות על פני הראש האינטליגנטי.. לא קל, אבל אפשרי.

דגים
הזוית בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם שפותחת את השבוע אינה קלה: קשה לכם להתמקד, ונראה שהעולם ממול לא ממש מבין או מקבל אתכם. קצת סבלנות – ולקראת אמצע השבוע הכל מתחיל להסתדר בהדרגה. התמקדו בפרטים הקטנים, ובתכנית המקור שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully