וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 באוגוסט 2014

השבוע נצטרך לקבל החלטות מהירות ולכן יש להיזהר מקבלת החלטות לא נכונות. ההחלטות שתקבלו בתחילת השבוע לא יתאימו לסופו

זהו שבוע עמוס השפעות כוכביות מכמה וכמה כוונים שונים, אלמנט שמביא אלינו פרק זמן מאוד דינמי ומשתנה במהירות, שבו נצטרך לקבל במהירות החלטות – ולהזהר מהחלטות גרועות שלא יתאימו לחלק אחר של השבוע, שמשתנה ממש מול עינינו.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל אריה הנלהב והמרגש למזל בתולה הפרקטי והביקורתי. זה אומר שהשבוע הזה מתחיל באופן מאוד מעשי, אבל לקראת סופו הוא הופך להיות מעורפל ורגשני כשהשמש מול נפטון. שבוע שכזה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, בתולה, דלי ודגים.

הזוית הקשה של השבוע – יש בעצם כמה זויות כאלה, אבל אחת מהן תורגש מאוד על ידינו: זו זוית הצמידות בין סטורן הנוקשה לכוכב מרס. הזוית הזו עלולה להביא איתה תחושות מתסכלות למדי, שכן מרס הוא הכוכב שאחראי על יזמות ותנועה, בעוד סטורן על מימוש – ועצירה. הצמידות הזו מחזקת את הרצון לפעול, אבל גם בולמת אותו בו זמנית במקביל, או מביאה איתה תחושות של אכזבה ותסכול מכאלה שמנסים לעצור אותנו, אם דרך ביקורתיות ואם דרך גישה הפוכה. מה עושים? נחים לרגע, עוזבים את העשייה הזו ליום יומיים, ו..ממשיכים מחדש בשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, גדי, מאזניים, סרטן, עקרב ושור.

הרגשות השבוע – אלה לא קלים במיוחד, כשונוס הרגשית יוצרת שתי זויות לא קלות: האחת עם סטורן הנוקשה, והשניה יומיים לאחר מכן עם מרס האגרסיבי. שתי הזויות הפוכות באופיין: האחת דורשת מאתנו להתמקצע ולגלות בגרות ואחריות ולהיות מעשיים, ואילו השניה עלולה להביא איתה פגיעות ורגישות יתר, כמו גם צורך לומר את המלה האחרונה. במקום להתעקש – כדאי לחפש את המכנה המשותף ולא את המפריד.. אם נדע לוותר ולהתפשר השבוע למרות הקושי – נצלח אותו בשלום. מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות אריה, גדי, טלה, שור ומאזניים.

התקשורת השבוע – זה עלול להיות שבוע מתוח למדי מבחינה תקשורתית, כשמרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי, ומביא איתו רגעים של עצבנות וחוסר סבלנות. כן, יש צורך גדול בחופש אישי וספייס השבוע, וכדאי לא לשבור את הכלים בגלל גחמה של רגע כשדברים לא קורים כפי שרצינו.. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

הזוית המבלבלת של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים במהירות, כמו גם קושי לממש וליישם את התכניות שלנו ואת הצד המעשי ביומיום שלנו. אולי משום כך כדאי לקראת סוף השבוע לדחות החלטות לשבוע הבא, ולא להתחייב לשום דבר שלא נוכל לעמוד בו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

התחזית השבועית

טלה
זהו שבוע מאלף – ומתסכל כאחד. הצמידות עם סטורן הנוקשה עשויה ללמד אתכם רבות על הגבולות שלכם, אבל עלולה גם להביא איתה תסכול כשדברים לא זזים ונתקעים במקום. גלו איפוק וסבלנות בעיקר ביחסים אישיים וביחסים עם הסביבה.

שור
שתי הזויות שיוצרת ונוס שליטת המזל שלכם עם סטורן הנוקשה ועם מרס האסרטיבי מטלטלות אתכם השבוע לא מעט, ואתם עלולים לאבד שליטה פה ושם כשאתם מתעקשים לעשות הכל בדרככם. נסו לזרום עם מה שקורה למרות הקושי..

תאומים
זוית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב אורנוס הופכת אתכם השבוע לבלתי צפויים, הן לאחרים והן לעצמכם. חשוב לא לנתק קשרים כשהמצב מתוח, אלא לחכות בסבלנות עד יעבור זעם ולשמור בעיקר על החיוך..

סרטן
בית הכספים שלכם פעיל במיוחד כשונוס הרגשית שוהה שם ויוצרת זויות עם מרס ועם סטורן, אלמנט שעשוי להביא איתו כמה בונוסים נאים אך גם כמה וכמה כעסים. נסו לשלוט בעולם הרגש, ולא לשבור את הכלים ברגע של כעס.

אריה
ונוס ששוהה במזל שלכם מביאה איתה כמה וכמה דרמות לשולחן השבוע אבל גם שלל רגשות עדינים.. לעומת זאת השמש שליטת המזל שלכם שבמזל בתולה מול נפטון מערפלת את הצד הכלכלי. חכו לאמצע השבוע הבא עם החלטות.

בתולה
השמש שוהה במזל שלכם וחגיגית ימי ההולדת בעיצומה. זה בדיוק הזמן להחזיר את עצמכם לקרקע, ולהשתמש באסרטיביות שמביאים איתם מרס וסטורן כדי לחזור למרכז העניינים גם מבחינה מקצועיות וגם מבחינה רגשית ואישית.

מאזניים
שבוע של אפס אנד דאונס, של משמעת עצמית ושל פגיעות ורגישות יתר, ומעל הכל – של חוסר יציבות. הזויות של ונוס עם סטורן ועם מרס מביאות איתן צורך בהיערכות מחודשת, ובהגדרה מחודשת של המטרות שלכם בעיקר לתקופה הקרובה.

עקרב
גם מרס וגם סטורן נמצאים זה לזה במזל שלכם השבוע, אלמני שמביא איתו רצון לפעול ביחד עם אכזבות מהפעולות האחרונות, ומינון גבוה של ביקורתיות. נסו לתעל את התסכול לכוונים חיוביים למרות שהשבוע זה עלול להיות לא קל.

קשת
הצמידות בין מרס לסטורן במזל עקרב מאחורי הקלעים, מראה על צורך בחשבון נפש וניקוי משקעים רגשיים שהצטברו. השמש ומרקורי בבית הקריירה שלכם לעומת זאת דוחפים קדימה: הגיע הזמן ליזמות חדשות ולא לחכות לשבוע הבא.

גדי
הצמידות של סטורן שליט המזל שלכם עם מרס כוכב האקשן עלולה להביא איתה לא מעט מרמור וכעס השבוע, וחשוב לדעת לשמור על השליטה ולא להגרר למלחמות אגו. אורך רוח אמיתי ישתלם בשבוע הבא אם לא תעשו משהו פזיז.

דלי
הצמידות בין מרס וסטורן בבית הקריירה שלכם מכריחה אתכם לפעול השבוע באופן אסרטיבי – אך גם בזהירות מכסימלית. זהו זמ שבו חובה לעשות דברים באופן מדויק ויעיל, אך לא רגשי. התמקדו ביחסים בתוך המשפחה.

דגים
זוית של עימות בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום השבוע לקונפליקטים עם סמכויות ועם מי שנמצא ממול. חשוב מאוד להיות מעשיים ולא לאפשר לרגש להכתיב לכם את המהלכים. החלטות ויזמות – רק מהשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully