וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 באוגוסט 2014

המעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה במיוחד ביחד עם תחושות של ערפול ובלבול שמגיעות גם הן עכשיו. אולי משום כך כדאי השבוע לקחת את ההחלטות שלנו בערבון מוגבל

מצד אחד, החיים תופסים כוון מעשי והתמקדות בעובדות כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל בתולה הפרקטי. מצד שני – זוית העימות בין מרקורי לנפטון מערפלת את הכל עם מינון גבוה במיוחד של מעורבות רגשית..ולא נשכח גם את הצמידות האופטימית של ונוס עם יופיטר.. שבוע שכזה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל אריה הנלהב והאקטיבי, למזל בתולה המעשי. כן, הגיע הזמן לתרגם את כל התובנות של החודש האחרון למעשים, ומי כמו השמש יכולה גם לדאוג שזה יקרה. אלא שביחד עם המעבר הזה מביאה השמש גם את הצד הביקורתי של מזל הבתולה, וכדאי שלא נרד על עצמנו יותר מדי כשדברים לא קורים כפי שרצינו, למרות הפרפקציוניזם הבתולי המוכר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, בתולה ודגים.

התקשורת שלנו – מצד אחד, נראה שגם היא הולכת עכשיו לכוון מאוד מוגדר ומעשי: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל בתולה, ומכריח אותנו להצמד לעובדות כשאנחנו מתקשרים עם העולם. אלא שבהמשך יוצר מרקורי זוית של עימות עם כוכב נפטון, והמעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה במיוחד ביחד עם תחושות של ערפול ובלבול שמגיעות גם הן עכשיו. אולי משום כך כדאי השבוע לקחת את ההחלטות שלנו בערבון מוגבל, או פשוט לדחות אותן לשבוע הבא.. מי בעיקר יושפע מהן? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הצמידות האופטימית של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית, ליופיטר כוכב השפע והמרחבים. לצערנו זו צמידות קצרה שמורגשת מקסימום שלושה ימים, אבל היא בהחלט מספקת כדי להחזיר אלינו את האופטימיות והרצון לפעול ליצור ואפילו לנסוע קצת כדי להתאוורר. כל שנותר הוא להקשיב לעצמנו, לחשוב על אפשרויות ליציאה מהשגרה, ולא לשכוח גם למלא כרטיס לוטו ולפתוח פתח למזל בעזרתו של יופיטר. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת עקרב טלה ותאומים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם מתחיל להתקרב לסטורן שגם הוא נמצא במזל עקרב, ונראה שהחיים תופסים כוון רציני ואחראי יותר מאשר בשבועות האחרונים. הגיע הזמן לחשבון נפש כלכלי ואישי אמיתי, טלאים, כשהדגש הוא על הנעשה בחשבון הבנק שלכם.

שור
מרס וסטורן מתחילים להפגש במזל עקרב שממול, ותחושות הכובד והאחריות הופכות להיות מעיקות מהרגיל. נראה שהחיים דורשים מכם עכשיו הרבה יותר מהרגיל וכדאי להזהר שלא להעמיס על עצמכם יותר מדי. זמן טוב לאתגרים גדולים במיוחד, ורק..בזהירות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל בתולה, וכמו החרגול שלומד שאי אפשר תמיד לנגן וליהנות כך גם החיים קוראים אתכם לסדר. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים, ובעיקר בכל מה שקשור לבית ולמשפחה. מעורבות רגשית גבוהה עלולה לגרום להחלטות שגויות.

סרטן
בית התקשורת שלכם הופך עמוס השבוע, כשגם מרקורי כוכב התקשורת וגם השמש עוברים אליו ומביאים איתם לא מעט אקשן תקשורתי: זמן טוב ליזמות תקשורתיות חדשות, להתחלות מעניינות, ולפתיחת דפים חדשים של תקשורת אישית וכלכלית. יהיה מעניין.

אריה
השמש ומרקורי שכיכבו במזל שלכם והביאו הרבה התחלות מעניינות ותקשורת אסרטיבית, עוברים לבית הכספים, ונראה שהגיע הזמן לטפל באופן יסודי בכל מה שקשור לכסף ולרכוש, אריות. זמן טוב לטפול שורש אמיתי בחשבון הבנק, ובעיקר לנושאי הכנסות והוצאות.

בתולה
משהו טוב הולך לקרות לכם השבוע, בתולות: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם והופך אתכם לתקשורתיים במיוחד, והשמש עוברת גם היא בסוף השבוע למזל בתולה, והולכת לחגוג לכם יומולדת.. כן, תקופה חדשה בפתח, והיא בהחלט מבשרת טובות

מאזניים
על פניו זה נראה כמו שבוע אופטימי למדי, מאזנאים: ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו בעיקר כמה וכמה הזדמנויות חדשות לצמיחה אישית, נסיעות, התחלות מעניינות, ואפילו לימוד של משהו חדש. זמן טוב למלא לוטו, מאזנאים.

עקרב
מרס וסטורן מתקרבים זה לזה במזל שלכם, ונראה שהחיים דורשים מכם עכשיו גם להיות אסרטיביים וגם להיות מעשיים בו זמנית. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולא לפחד להתחייב למה שנראה לכם רציני ושווה השקעה: אם תלכו על כל הקופה – תרויחו.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נצמד עכשיו לונוס הרגשית, אלמנט שמביא איתו בעיקר מעורבות רגשית חזקה בכל מה שאתם עושים, ביחד עם רצון לנסוע, לחוות, ולפתוח דפים חדשים של התלהבות בחייכם. זמן טוב לחבר את הצד ההרפתקני עם הצד הרגשי, ולתת להם לפעול ביחד.

גדי
הצורך לפתוח ערוצים חדשים של תקשורת עם העולם הולך ומתחזק עכשיו, כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל בתולה, ובמקביל מרס האסרטיבי מתקרב לסטורן שליט המזל שלכם ומנסה להעיר אותו לעשייה. הגיע הזמן להעביר הילוך, ורק להגדיר מטרות לפני כן.

דלי
הצמידות החיובית של ונוס ויופיטר בבית הזוגיות והשותפויות שלכם עשויה להיות עכשיו משמעותית במיוחד, דליים. זה בדיוק הזמן לפעול באופן חכם ומשתף, לתת מקום גדול יותר לפרטנרים שלכם, ולהתמקד במלה 'ביחד' בכל נושא – ולא לחוד...

דגים
זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון הרגשי עלולה להביא איתה ערפול ובלבול תקשורתי, כמו גם חוסר החלטיות מסויים דווקא בנושאים שחשובים לכם עכשיו במיוחד. חשוב להתמקד דווקא בפרטים הקטנים, ללכת עם הלב, ולא לעשות לעצמכם הנחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully