וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 ביולי 2014

20.7.2014 / 12:56

זה ללא ספק שבוע של מהפכים רבים במצב הרוח ובעשייה עצמה

מעברן של השמש וונוס מביא איתו ים של אקשן ואופטימיות לשבוע זה אך גם רגישות גבוהה וצורך להשקיע יותר בבית ובמשפחה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל סרטן למזל אריה. כן, הגיע הזמן לחגוג יומולדת, אריות, אחרי חודש רגשני ולא קל שעבר עליכם. כעת מביאה איתה השמש את כל העוצמה והאנרגיה שאתם זקוקים להן, והגיע הזמן להסתכל על דברים באופן אופטימי יותר. מוכנים? מזלות אריה, דלי שור ועקרב יושפעו במיוחד מהמעבר הזה.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית עוברת כבר בסוף השבוע ממזל תאומים החברתי למזל סרטן המשפחתי, ונראה שעולם הרגשות האישי הופך מופנם יותר, ומשפחתי יותר. הגיע הזמן לקחת את נושאי הבית והמשפחה בידים, ולהתחיל לשפץ יחסים משפחתיים עם קרובי משפחה שקצת התרחקו לאחרונה, ובמקביל לחשוב על הרחבת המשפחה ואפילו על שינוי מקום מגורים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

התקשורת השבוע – לא ממש קלה, האמת. מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זוית של עימות עם פלוטו היצרי שנמצא ממול, אלמנט לא קל שעלול להביא איתו מניפולציות ומשחקי כוח כמו גם תקשורת אגרסיבית ולא קלה. נסו לדבר על מה שחשוב באמת ולפתוח דברים לעומק, במקום לשמור דברים בבטן ולצבור כעסים שיתפוצצו בהמשך. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דגים קשת עקרב ושור.

הזוית האופטימית של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים ליופיטר כוכב השפע, שזה עתה עבר למזל אריה. זו אחת מהזויות היותר ממוזלות באסטרולוגיה, וכדאי לפעול באופן יוזם ואקטיבי כדי ליהנות ממנה. זמן מצוין לקנות כרטיסי פיס למיניהם, ולתת למזל צ'אנס. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, קשת ותאומים.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרס האסרטיבי ממזל מאזניים למזל עקרב. המעבר הזה הוא לוחמני למדי, וכדאי להזהר השבוע ממאבקי כוח ומגרויים של מה בכך שעלולים בקלות להתפתח ללוחמה זעירה בשטח בנוי. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב שם ישהה כחדשיים, אלמנט שעלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד מבכל פעולה ופעולה ותגובות קיצוניות. נסו לחשוב פעמיים לפני כל יזמה, פעולה או עימות, ולא לעשות שטויות.

שור
מעברו של מרס למזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, עלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד בקשרים הקרובים שלכם אך גם פתיל קצר ולוחמני בדיאלוג שבינו לבינה. זמן להגדיר מחדש את הגבולות ואת הצרכים שלכם מקשר קרוב.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית של עימות עם פלוטו היצרי ונראה שתקשורתית זהו שבוע מתוח מאוד. נסו לא להתעקש על המילה האחרונה, ולגלות יותר גמישות כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים. חשבו פעמיים על המילים שלכם, תאומימים.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ונראה שהיא בהחלט פותחת עבורכם את הלב. זמן מצוין להתאהב מחדש, ולתת לאהבה הזו מקום גדול יותר ביומיום שלכם בשבועות הקרובים. התמקדו בעיקר בפרטים הקטנים השבוע.

אריה
אין ספק שאתם נכנסים עכשיו לתקופה חדשה, אריות: השמש שליטת המזל שלכם נצמדת ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה ואופטימיות בשפע, עם ים של יזמות חדשות לעשייה. זה הזמן לפתוח דפים חדשים, ולתת גז. קדימה!

בתולה
מעברה של ונוס למזל סרטן מרחיב ומעמיק את המעורבות החברתית שלכם, בתולות, והופך אתכם נגישים וחברותיים יותר. זהו זמן טוב לשפר עמדות מול מוסדות וארגונים בחייכם. זוית העימות בין פלוטו למרקורי לעומתת זאת עלולה להחזיר את הביקורתיות והציניות. זהירות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד כשהיא עוברת למזל סרטן, ונראה שכל דבר קטן מפעיל אתכם בעוצמה. מצד שני, ונוס תורמת לא מעט מהשבוע לקריירה שלכם ועוזרת לכם לשפר תדמית ולקדם רעיונות ויזמות. זה הזמן לרוץ קדימה.

עקרב
אחרי חודשיים קצת מנומנמים הגיע הזמן להזיז דברים ובעוצמה: כוכב מרס עובר למזל שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם ליזום, לעשות, לפעול ובעיקר לאפשר לדברים לקרות. זה הזמן להתארגן מחדש, לקבוע תכניות פעולה ולזרום.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נצמד לשמש השבוע במזל אריה, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית אופטימית ויכולת להתמקד בתכניות הקשורות להרחבת אופקים, בין אם מדובר בנסיעות ארוכות או בלימודים שתמיד רציתם ללמוד. השקיעו קצת יותר מחשבה בנושאים אלה.

גדי
סטורן, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל עקרב, אבל מהשבוע אפשר לומר שנושאי זוגיות ויחסים מעסיקים אתכם קצת יותר: ונוס הרגשית עוברת למזל סרטן שממול, ומאפשרת לכם לחשוב את הצדדים הרכים שלכם, ולאפשר לאהבה ולאמפטיה להיות נוכחים. ג'סט דו איט.

דלי
אורנוס, שליט המזל שלכם, משתחרר לאיטו מזויות הפעולה באופן סופי עם מרס והשמש, והאופטימיות חוזרת הן למערכות היחסים שלכם כשהשמש נצמדת ליופיטר בבית הזוגיות והיחסים, והן לקריירה – מקום אליו עובר מרס ומביא איתו דרייב חזק להצלחה: התמקדו בעתיד הקרוב.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית למזל סרטן ושליחת זוית הרמונית ממנה לנפטון שליט המזל שלכם עשויים להביא איתם תחושות הרמוניות ונעימות בתחילת השבוע. הגיע הזמן להתארגן מחדש, מה גם שמרס שעובר למזל עקרב שולח גם הוא זוית הרמונית.. זמן להתחבר לעצמכם, ולנחות בעדינות על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully