וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 ביוני עד ה-5 ביולי 2014

29.6.2014 / 11:16

שבוע טעון מאוד לפנינו ובו מתחים ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה.

ובכן, אין ספק ששבוע טעון מאוד לפנינו, ובו מככב כוכב פלוטו היצרי והעוצמתי. הכוכב הזה מביא איתו ים של מתחים, פתיל קצר, ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, והם אכן יוצאים משליטה פה ושם.

אבל אין רע בלי טוב: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר סוף סוף להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות מתישים למדי בהילוך אחורי במזלות סרטן ותאומים – אכן הפעם זה באמת היה לא קל – ונראה שאפשר סוף סוף ליישר קוים עם העולם, ולהתחיל בהדרגה לחזור לתקשורת החכמה והטובה שלנו.

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית העימות של השמש, מיקוד הדברים, עם פלוטו היצרי והכוחני. הזוית הזו עלולה להביא איתה ימים טעונים במיוחד, הן אישית והן גלובלית, וחשוב להזהר עכשיו מעימותים, ויכוחים ודרמות למיניהן, שעלולות להתפתח בקלות למלחמת עולם זעירה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, סרטן וגדי.

הרגשות השבוע – אין ספק שבנושא הרגשות אנו מתפקדים השבוע בווליום גבוה במיוחד, שבו כל גירוי קטן עלול להביא איתו ויכוחים מתישים ביחסים, או ריבים על דברים של מה בכך ואפילו רצון לניתוקי קשרים. לכך אחראית זוית העירפול שיוצרת ונוס עם נפטון המטשטש ומערפל, ובהמשך – זוית המתח שיוצרת ונוס הרגשית עם פלוטו היצרי, זוית שהופכת כל ויכוח זוגי להתלהטות אמיתית ומכאן גם לשרשרת של החלטות גרועות. אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים לפני שנכנסים בכלל לדיאלוג יצרי או כוחני, ולא לאבד את הראש כשדיאלוג כזה מתחיל, אלא דווקא לנסות ולהרגיע את הרוחות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, עקרב, תאומים דגים וקשת.

התקשורת שלנו – אחרי שלושה שבועות מתישים למדי שבהם שהה בהילוך אחורי, חוזר סוף סוף מרקורי שלנו להילוך רגיל, לא לפני שהוא מאט את התהליכים וההתחלות של השבוע ואף עוצר אותן פה ושם, לפני שהוא באמת נותן גז ומתחיל להחזיר את החיוך. אולי משום כך כדאי לחכות עם היזמות התקשורתיות שלנו לשבוע הבא, ולא להתחיל אותן השבוע. מי בעיקר יושפע לטובה מהילוכו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
השמש במזל סרטן מביאה איתה נושאי בית ומשפחה על שולחן העבודה, וכאן יש מקום להשקעה רבה יותר מצדכם, בבית ובבני הבית. לעומת זאת מרס שליט המזל שלכם בבית היחסים, עלול להביא איתו ריבים ועימותים. נסו למצוא את המכנה המשותף.

שור
ונוס ומרקורי שוהים בבית הכספים שלכם השבוע, כשמרקורי סוף סוף מואיל בטובו לנוע קדימה. ונוס מביאה איתה כמה וכמה בונוסים קטנים הקשורים לרגשות ולאהבה, בעוד שמרקורי מתחיל לעזור לכם לסדר את הבלגן של השבועות האחרונים מבחינה כלכלית.

תאומים
והנה זה זה קורה סוף סוף: מרקורי שליט המזל שלכם עוצר סוף סוף השבוע ומתחיל לנוע קדימה. בגדול, זה חיובי ואפשר לעשות תכניות. אולם השבוע דברים עדיין עלולים לעלות על שרטון, ולא לזוז. קצת סבלנות וזה סוף סוף מתחיל לקרות, ואפילו בגדול.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם יום הולדת ביישני כרגיל, אולם האקשן האמיתי מתרחש לו מאחורי הקלעים, שם עובר מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל. הגיע הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם.

אריה
זה אחד השבועות היותר טעונים של הזמן האחרון מבחינתכם, אריות. השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות עם כוכב פלוטו היצרי, ומינון הדרמות המקומי הולך וגדל. כל דבר קטן עלול עכשיו לגרום לכם להגיב בעוצמה, וכדאי לגלות איפוק ושליטה, ולא לקלקל יחסים בגלל מלים של רגע.

בתולה
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הקריירה והתדמית שלכם, עשויה לחולל שינויים חיוביים בשני נושאים אלה. מינון הביקורתיות שלכם פוחת ואיתו גם מתחזק המשוב החיובי מהעולם, בעיקר בנושאי קריירה, ודיאלוג עם סמכויות. הגיע הזמן לאפשר למנוע האמביציה לנוע שוב קדימה.

מאזניים
זהו שבוע לא קל מבחינתכם. ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נכנסת לזוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, ומצבי הרוח משתנים במהירות. החלטות חשובות-דחו לשבוע הבא, גם כי בהמשך השבוע יוצרת ונוס זוית של מתח עם פלוטו היצרי, וחשוב להזהר ממאבקי כוח ואגו.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם פעיל במיוחד השבוע בשמים. זוית של עימות שהוא יוצר עם השמש וזוית של מתח עם ונוס עלולות לגרום לעצבנות וחוסר שקט, ופה ושם גם לשגיאות בשיפוט. שימו דגש מיוחד עכשיו על סבלנות ואורך רוח, ואל תתפתו לשבור את הכלים בגלל שום גורם שהוא.

קשת
משהו טוב קורה לנושאים הקשורים ליחסים ולשותפויות שלכם: מרקורי כוכב התקשורת שנמצא שם חוזר השבוע להילוך רגיל ומשלים בכך את פסק הזמן שלקחתם בכל מה שקשור ליחסים או לדיאלוג הזוגי. הגיע הזמן לקבל החלטות ומהשבוע הבא – גם לממש אותן, קשתים.

גדי
השמש ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, גדיים, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם, ובעיקר להיות קשובים לפרטנרים או לשותפים שלכם. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל מביאה איתה דיאלוג יצירתי במיוחד בתחום המקצועי.

דלי
המתחים הולכים ומתחזקים כשהשמש נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם אורנוס שליט המזל שלכם, הצד המרדני שלכם מתעורר, והצורך בפעילות פיזית ובשינויים בעשייה שלכם הולכים ומתחזקים. אולם.. חשוב עכשיו לא לנתק קשרים, גם כשהצדק אתכם. סבלנות.

דגים
המעורבות הרגשית שלכם השבוע גבוהה ומבלבלת, כשנפטון שליט המזל שלכם נמצא בזוית פעולה לונוס הרגשית, אלמנט שמביא איתו קושי לראות את הדברים כפי שהם, ולהתמקד בעובדות. זה אינו שבוע מעשי במיוחד: תנו לרגש להתבטא, ואת ההחלטות המעשיות – דחו לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully