וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 ביוני 2014

22.6.2014 / 12:46

המעורבות הרגשית גדלה השבוע, אבל מה עם הרגש עצמו? תחזית אסטרולוגית לשבוע הקרוב

השבוע ונוס עוזבת את מזל שור היודע לפנק ועוברת למזל תאומים היודע להבטיח פינוקים, מה שאומר שעולם הרגש שלנו הופך להיות מילולי וחברתי יותר, ואפילו האהבה, כך נדמה, ממהרת אל המילים. שבוע שכזה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל תאומים התקשורתי שהביא איתו לא מעט אקשן ואנשים חדשים, למזל סרטן הרגשני. המעבר הזה שם את הדגש על נושאי בית ומשפחה, ומכריח אותנו להשקיע בהם קצת יותר. מצד שני, רגישות היתר שמביאה איתה השמש במזל סרטן לא ממש עושה לנו חיים קלים. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות אריה, סרטן, דלי וגדי.

הזוית הקשה של השבוע – זוהי הזוית בין מרס האסרטיבי לאורנוס התזזיתי. הזוית הזו עלולה להיות מסוכנת למדי, ולהביא איתה שינויים פתאומיים, אלימות כזו או אחרת, וניתוקי קשרים כאלה ואחרים. חשוב לא להגיב באופן אימפולסיבי כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דלי, מאזניים ואריה.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית מסיימת לארוז, ועוברת בהמשך השבוע ממזל שור המעשי והנהנתני, למזל תאומים השכלתני והמילולי. אין ספק שכל מה שקשור לחיזור עולה מדרגה השבוע, והיכולת שלנו להקסים את הזולת הופכת להיות משמעותית יותר. מצד שני, דווקא הרומנטיקה שלנו עם המילוליות הגבוהה לא תמיד תואמת למעשים. זה הזמן לפלרטט בכיף, אבל לא בטוח שהפלרטוט הזה יוביל למשהו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, תאומים, עקרב טלה וקשת.

התקשורת שלנו השבוע – מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע בהילוך אחורי, והשבוע ממשיך לעשות זאת במזל תאומים. כך אנו מקבלים מצב מעניין שבו ונוס עוברת למזל תאומים ונעה קדימה, בעוד מרקורי נכנס למזל תאומים מצדו השני ומתקדם אחורנית. בשלב מסויים יפגשו השניים מפגש של רגש ומלים, ומרקורי ידרש לתת דין וחשבון על המלים שכבר אמר והבטיח. מי בעיקר יושפע ממהלכו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
זה שבוע עם פתיל קצר ותגובות קיצוניות שבו חשוב וכדאי להזהר במיוחד מהסקת מסקנות מהירה מדי, ומדרמות וסערות בגלל זוית עימות בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס. גלו איפוק ושליטה, ואל תנתקו קשרים!

שור
ונוס עוברת לבית הכספים שלכם מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי, והשנים עלולים לגרום לכם להוציא יותר כספים ממה שחשבתם, וחבל. אל תוציאו כספים שלא לצורך.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי במזל תאומים מביא איתו צורך להשלים סגירת מעגלים מככל סוג. מצד שני, ונוס במזל שלכם מהשבוע פותחת את הלב לאהבה מחודשת.. מלים או רגשות – מי ינצח? הממ..

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה את מסיבות ההפתעה שהסרטן המצוי כל כך נבוך מהן (לא הייתם צריכים..) אבל דיפ דאון פשוט מת עליהן (לא שכחו אותי..). זמן לחגוג, סרטנונים, ובגדול!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן ושמה את הדגש על עולם הרגשי, מה שאומר שאתם יותר נוסטלגיים ודביקים ופחות פרקטיים וקשוחים. חשוב להזהר עכשיו בנושאי כספים, ולא לבזבז.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי בבית הקריירה שלכם עשוי להביא איתו צורך בסגירת מעגלים עם העולם ועם סמכויות, בעוד ונוס דווקא פותחת דלתות חדשות..מבולבלים? חכו לאמצע השבוע, ותנו גז.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל תאומים, ונראה שהחיים מעבירים עבורכם הילוך ונותנים גז. הגיע הזמן לשים את הדגש על כל מה שקשור לקשרים עם חו'ל, וללימודים של משהו חדש.

עקרב
השבוע הזה כדאי להזהר מאוד מהחלטות אימפולסיביות הנלקחות ללא שיקול דעת אמיתי, עקרבים. גם ונוס וגם מרקורי בהילוך אחורי במזל תאומים עלולים לגרום להחלטות שגויות: התמקדו בעובדות, ולא ברגשות.

קשת
נושאי זוגיות ויחסים ואפילו שותפויות מקבלים השבוע דגש מיוחד: מרקורי בהילוך אחורי עשוי לגרום לסיום קשרים או לקיחת פסק זמן, בעוד ונוס מאיצה תהליך של היכרויות חדשות ואהבה לשמה.. מעניין.

גדי
השמש עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והשבועות הקרובים ידגישו את הצורך בהשקעה אמיתית בפרטנרים שלכם, ובקשרים הקרובים איתם. זמן להיות קשובים יותר למי שאתכם, גדיים.

דלי
על פניו זה נראה כמו שבוע סופר מתוח מבחינתכם, דליים: זוית של עימות בין מרס האסרטיבי לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום למתחים ולחצים ואפילו ניתוקים, ודרמות מקומיות. גלו אורך רוח!

דגים
השמש צועדת מהשבוע בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, אלמנט ששם את הדגש על המלה 'אהבה' על כל נגזרותיה.. מרקורי בהילוך אחורי וונוס במזל תאומים לעומת זאת משדרגים קשרים עם המשפחה. קחו יזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully