וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 ביוני 2014

בשבוע הקרוב הפתיל של כולנו יהיה קצר במיוחד. ראו הוזהרתם

השבוע זה מתחיל כשהמתח בשיאו: מרס נמצא בזוית פעולה מדויקת לכוכב פלוטו היצרי והעוצמתי, זוית שתשפיע עלינו כמעט לאורך השבוע כולו. מרקורי ממשיך בהילוך אחורי, והשמש וונוס סוגרות שבוע אחרון כל אחת במזל שלה.. שבוע שכזה.

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה בין כוכב מרס האגרסיבי, לכוכב פלוטו היצרי. זו אחת הזויות היותר לוחמניות על פני גלגל המזלות, והפתיל של כולנו קצר במיוחד עכשיו, אך במיוחד של אלה שמעורבים בזוית הזו, מזלות טלה עקרב מאזניים גדי וסרטן. אולי משום כך זהו שבוע שחשוב להתנהל בו בזהירות מכסמלית, מה גם שבסופו מתחילה להווצר זוית פעולה בינו לבין כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להביא איתו עצבנות חוסר שקט ופה ושם גם צורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי. חשוב במיוחד עכשיו לנסות ולנטרל סכסוכים וחילוקי דיעות בעודם באיבם, שכן יש לאלה נטייה השבוע לגדול בלי פרופורציות ואף להתרחב. אם נצליח לשמור על החיוך ועל האופטימיות למרות השבוע הטעון הזה, נוכל לצלוח אותו ללא ספק בשלום.

השינוי המשמעותי השבוע – זהו מעברו, או יותר נכון חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא עכשיו בהילוך אחורי, ממזל סרטן למזל תאומים שם ישהה עד הימים הראשונים של חודש יולי, לפני שיתחיל לחזור חזרה. מרקורי שולט על מזל תאומים האינטליגנטי, והוא זה שאחראי על יצירת המלים החכמות ויכולת התקשורת הגבוהה של המזל הזה, אולם כעת כשהוא בהילוך אחורי הדברים משתנים מעט: זה אינו זמן טוב להתחיל יזמות חדשות ועשייה מחודשת, אלא להיפך: להתחיל תהליך זהיר של סגירת מעגלים שנשארו פתוחים בחודשיים האחרונים, לסגור קצוות, ולאפשר לכולנו בעצם להמשיך מתחילת יולי באופן יוזם ואסרטיבי כדי לפתוח דפים חדשים של תקשורת, אחרי שסגרנו את הישנים. מי בעיקר יושפע מהתהליך הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

מתחילות לארוז: גם השמש וגם ונוס הרגשית מבלות שבוע אחרון כל אחת במזל שהיא נמצאת בו. השמש מסיימת את החודש במזל תאומים ובשבוע הבא עוברת למזל סרטן, מה שאומר שהגיע הזמן לעזוב לרגע את כל מה שקשור לתקשורת שלנו ולהתמקד בנושאי בית ומשפחה. לעומתה, ובניגוד מוחלט, מסיימת ונוס את הילוכה במזל שור הפרקטי והנהנתני, ועוברת למזל תאומים. כעת כל נושא התקשורת הרגשית יהפוך תקשורתי יותר, החיזור יהיה מילולי יותר, וגם הצד הנהנתני שלנו יהיה פעיל קצת פחות, מה שאומר שאולי אפילו נצליח לחזור לחדר הכושר כדי להוריד חלק מהקלוריות שצברנו כשונוס היתה במזל שור, למרות הקושי.. מי בעיקר יושפע משני המעברים האלה? מזלות אריה, סרטן, שור, מאזניים, תאומים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
השבוע הזה מתוח מאוד, בעיקר עד אמצעו. מומלץ לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ועשייה, ולא להתמקד דווקא בצורך לומר את המלה האחרונה. זהו שבוע טעון רגשית, וכל התפרצות כעס או תסכול עלולה לפעול כבומרנג נגדכם וזה פשוט חבל.. זהירות!

שור
זה השבוע האחרון של ונוס שליטת המזל שלכם ב..מזל שלכם, שוורים. ונוס הביאה אליכם בשבועות האחרונים לא מעט רגעים רגשיים יפים, אך לחלק מכם גם לא מעט קלוריות.. הגיע הזמן לניתוק מאזור המתוקים, ולאהבה אמיתית בשבוע האחרון של ונוס..

תאומים
מרקורי כוכב התקשורת חוזר אליכם, תאומימים, אבל..בהילוך אחורי. זה טוב או רע ליהודים? זה..מעניין. מרקורי חוזר כדי לעזור לכם לסגור מעגלים שנשארו פתוחים בחדשיים האחרונים ומעיקים עליכם, לסגור קצוות בתחומים שונים, ו..בקרוב להתחיל מחדש.

סרטן
זה השבוע האחרון שבו הסרטנונים שבינינו חולמים על יומולדת, אך הם כמובן לא יגידו דבר, כי הסרטן הממוצע הוא פשוט ביישן.. בשבוע הבא עוברת השמש למזל שלכם, ומעבר ליום ההולדת היא גם תביא אליכם ים של אנרגיה חדשה, עוצמה וכוח לעשייה ממוקדת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מסיימת שבוע אחרון במזל תאומים, פרק זמן שעשה לכם רק טוב, החזיר אתכם לעניינים, והביא לחייכם אנשים חדשים ומעניינים. בשבוע הבא עוברת השמש למזל סרטן, והרגשות הולכים לשלוט בעניינים.. יחי הדרמה!

בתולה
מרקורי חוזר לו בהילוך אחורי לבית הקריירה שלכם, והולך לעשות קצת סדר בבלגן של השבועיים שלושה האחרונים. כן, הגיע הזמן להתארגן מחדש, לשנות סדרי עדיפויות, להוריד ממדף העשייה את מה שלא הולך, ולסגור מעגלי אמביציה שלא הוכיחו את עצמם. מוכנים?

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם קצת האטה את הקצב שלכם בשבועות האחרונים בשהותה במזל שור. זה היה פרק זמן שבו למדתם קצת יותר על מה שקשור לכסף ולחומר, אבל נושא הרוח והתקשורת קצת ירד מהפרק. בשבוע הבא עוברת ונוס למזל תאומים, והחיוך יחזור.

עקרב
מיקומה של ונוס במזל שור בזמן האחרון מדגיש את הצורך בעומק ומשמעות במערכות היחסים שלכם. אולם האישו עכשיו הוא עדיין זוית הפעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין מרס: חשוב להמנע ממאבקי כוח ואגו השבוע, להפגין שליטה, ולא להגרר למלחמות סרק.

קשת
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מחזקת היכולת לשדרג את הקשרים הרגשיים שלכם, לדבר על מה שמפריע ומציק, או לקחת פסק זמן כדי להבין מי בעצם נגד מי, ולמה. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים בקשר זוגי.

גדי
השמש עוברת בשבוע הבא למזל סרטן ונושא הזוגיות והיחסים יחזור לכותרות. עד אז כדאי לנצל את השבוע האחרון של השמש בבית העבודה והמקצוע שלכם, להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, לקדם יזמות חדשות, ולהשקיע במאמץ של הרגע האחרון במבחן התוצאה.

דלי
הלחצים והמתחים הולכים ומתחזקים השבוע, והם עלולים להביא איתם שבוע חסר שקט, בעיקר מאמצע השבוע והלאה. זוית העימות בין מרס לאורנוס שליט המזל שלכם לא עושה לכם השבוע חיים קלים, אבל היא מאפשרת לכם להבחין בין עיקר לטפל. בכל מקרה, אל תנתקו קשרים.

דגים
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל תאומים בהילוך אחורי, עשוי לעזור לכם לסגור מעגלי תקשורת הקשורים לבית ולמשפחה בחייכם כעת, לשתף בתכניות וברגשות, ובעיקר לדבר על מה שחשוב באמת. זה הזמן לתת למלים שלא אמרתם לצאת, ולהגיע לאנשים הנכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully