וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 ביוני 2014

מתחים, לחצים ושינוי משמעותי בתקשורת שלנו. אין ספק שהשבוע הקרוב לא הולך להיות קל

הימים הקרובים ידרשו מאתנו מקסימום ריכוז ומיקוד כדי שנוכל לעבור אותם בשלום, ומבלי לריב עם אף אחד. אחראי לכך בעיקר כוכב מרס והזויות שהוא יוצר עם אורנוס ופלוטו, זויות לוחמניות של ממש.

אולם המיקוד העיקרי מתרחש השבוע בתקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת מאט את הילוכו, וכבר בסוף השבוע הקרוב עובר להילוך אחורי במזל סרטן הרגשי. יהיה מעניין.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת עובר ב 5 ליוני – יום שישי - להילוך אחורי במזל סרטן, שימשך עד ה 2 ליולי. זה אחד המיקומים המעניינים להילוך אחורי של מרקורי למרות התסמונת המוכרת של שכחת חפצים, ביטולי פגישות וכו, והוא מביא איתו בעיקר את מה שמרקורי במזל סרטן חווה וגורם לנו לחוות: אלמנטים הקשורים לעבר, אבל הפעם גם מבחינה רגשית.

ואכן, ההילוך האחורי הזה מכניס אותנו מצד אחד לתקופה נוסטלגית, דביקה מעט, ולזכרונות של איך הדברים היו פעם, הן בדיאלוג שלנו עם העולם או בדיאלוג הזוגי, אבל בעיקר בדיאלוג המשפחתי ובכל מה שקשור לתקשורת משפחתית.

אולי זה באמת הזמן, ביחד עם מרקורי הזה, לשפץ את היחסים המשפחתיים של כולנו, להיזכר איך היו הדברים פעם, ולהחזיר בדלת הראשית את תחושות הביחד..

מי בעיקר יושפע מהילוכו הנ'ל של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, סרטן, גדי, מאזניים וטלה.

הזוית הלחוצה של השבוע – זו זוית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, ששוהה במזל תאומים הקליל והתקשורתי, לבין סטורן הנוקשה ששוהה במזל עקרב הטעון. הזוית הזו מזכירה לנו שגם שהכל זורם וקליל, אסור לשכוח את המחוייבות העמוקה שלנו לצד הפרפקציוניסטי של החיים, ולצורך לעשות דברים ממקום עמוק, מאורגן, מסודר ומחייב.

הקונפליקט בין שתי המגמות האלה עלול לבוא לידי ביטוי בתחושות של כעס ותסכול כשנדמה לנו שסמכויות או אלה שממול עוצרים אותנו או מקשים עלינו, בעוד שמי שבאמת מקשה עלינו אלה אנחנו עצמנו בשיפוט המחמיר של מה שאנחנו עושים, ובביקורתיות היתר כלפי אחרים או כלפי עצמנו.

אולי משום כך חשוב השבוע לדעת להיות סלחניים יותר, לקבל את הזולת ואת עצמנו כפי שאנחנו, אבל לדרוש קודם כל מעצמנו להיות אמפטיים ואנושיים יותר מאשר מדויקים ויעילים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, גדי, תאומים ועקרב.

הזוית המרגיזה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי, שמגיעה לדיוקה כבר בסוף השבוע הזה. זו אחת הזויות שמשפיעה בעיקר על מערכות היחסים שלנו, הן בזוגיות והן בין אדם לחברו, מחזקת דווקא את מה ששונה בין אנשים ולא את מה שדומה, וגורמת לתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה או שאינם עומדים בציפיות שלנו, אלמנט שמקל עלינו להאשים את הזולת ולא את עצמנו כמובן, וליצור מתחים לא קלים ומכאן – גם ויכוחים חילוקי ידיעות ואפילו סכסוכים של ממש.

בדיוק כמו בזוית המתח בין השמש לסטורן – זה הזמן ללמוד להיות אמפטיים וסלחניים יותר, ובמקרה הזה - כלפי השותפים והפרטנרים שלנו וכלפי אלה שבחרו ליצור איתנו דיאלוג זוגי כזה או אחר. חשוב לדעת לפתוח דברים ולדבר על הכל, ולא להתנתק או לטרוק דלתות בגלל הפתיל הקצר שהזוית הזו מביאה.

המעניין הוא שלפעמים דווקא בשיחות שמתרחשות בזמן זוית של מתח שכזו,מגיעים להבנות ותובנות מפתיעות בסופו של דבר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, טלה, שור ועקרב.

הזויות הקשות של השבוע – אלה הזויות שיוצר כוכב מרס עם הכוכבים פלוטו היצרי ואורנוס התזזיתי. הזויות האלה נחשבות לזויות לוחמניות במיוחד, והן מביאות איתן פתיל קצר כמעט לכל תגובה לכל נושא בחיינו השבוע, אלא אם נחליט כבר עכשיו שלא ניתן לזה להשפיע עלינו, נחרוק שיניים ונשאיר את החיוך מתוח על הלחיים.

מכיון שהזויות האלה מגיעות לדיוקן לקראת סוף השבוע הבא יש לנו כמה וכמה ימים להתאמן על החיוך הזה, אבל זה לא יהיה קל.. זויות לוחמניות שכאלה עלולות להצית שריפות ומלחמות וכדאי להזהר.

מי בעיקר יושפע מהן? מזלות טלה, עקרב, דלי, מאזניים, שור ואריה.

עד שנבין, עד שנדע לחבר בין רגשות העבר וההווה ולשפר את התקשורת עם אנשים קרובים ולא לקחת אותם כמובנים מאליהם, שיהיה לכולם שבוע טוב.

התחזית השבועית

טלה
זויות המתח בין מרס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית פלוטו היצרי ואורנוס התזזיתי, גורמות לסערות ודרמות בתחומים שונים בחייכם. הטלה הוא תמיד דרמטי למדי, אבל השבוע כדאי לחשוב פעמיים לפני שמנתקים קשרים בגלל שטויות. שווה לנסות.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נמצאת במזל שלכם ואמורה להביא איתה רגעים יפים של הרמוניה ואהבה, אבל זוית של מתח בין לבין כוכב מרס עלולה ליצור רגעים של תסכול ובעיקר כעס, כשדברים יוצאים משליטה. גלו איפוק וסבלנות, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נכנס להילוך אחורי במזל סרטן כבר בסוף השבוע הזה, הילוך שימשך עד ה 2 ליולי. ההילוך הזה עלול לגרום לצורך לסגור מעגלים רגשיים לפני שאתם פותחים חדשים, וללמוד לשפר עמדות לפני שזזים שוב קדימה. סבלנות.

סרטן
משהו מעניין מתרחש במזל שלכם כעת, סרטנונים: מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי, ואפשר לומר שזהו זמן טוב להחזיר את התקשורת הטובה והיפה שאתם אוהבים, להזכר בדברים חיוביים כולל אנשים מהעבר, ולאפשר להם לחזור לחייכם.

אריה
על פניו זה נראה כמו שבוע מתוח למדי, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פרפקציוניסטית של מתח עם סטורן הנוקשה, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך להתייעל אך במקביל גם מביא ביקורתיות ושיפוט יתר. גלו סלחנות, ואל תגזימו.

בתולה
כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי במזל סרטן מצביעה על צורך בשינוי במעורבות החברתית שלכם, בדיאלוג עם חברים וידידים, ואולי גם בשינוי הקשור למוסדות וארגונים בחייכם. הגיע הזמן להתמקד במטרות האמיתיות שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של מתח עם כוכב מרס, שנע עדיין במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד אך קושי לראות דברים כפי שהם, ותגובות קיצוניות. חשבו פעמיים לפני כל פעולה, ואל תנתקו קשרים.

עקרב
זוית פעולה לא קלה של פלוטו שליט המזל שלכם עם כוכב מרס עלולה לגרום לשבוע הזה להיות נפיץ במיוחד, והפתיל שלכם מעולם לא היה קצר יותר. מה עושים? מגלים סבלנות ואורך רוח, ומנסים לחשוב בהגיון לפני שמגיבים מהבטן.

קשת
הילוכו האחורי של כוכב מרס מכריח אתכם להתייעל מאוד מבחינת כספים בימים אלה, מה שאומר לעצור את הצד ההרפתקני שלכם לרגע ולחשוב בגדול – ולטווח ארוך. חשוב במיוחד עכשיו לא לאפשר לאחרים להשפיע על ההחלטות שלכם.

גדי
זוית של מתח בין סטורן שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה ומיותרת בהחלטות שלכם, בעיקר כאלה העוסקות בדיאלוג עם הורים מורים בוסים וסמכויות בכלל. נסו לוותר, ולראות את הצד השני של המטבע.

דלי
זוית הפעולה בין מרס האסרטיבי לאורנוס שליט המזל שלכם מביאה מתחים ולחצים. זהו שבוע לחוץ מבחינתכם, וחשוב דווקא בו לגלות שיקול דעת, ואת ההחלטות החשובות שלכם לדחות לשבוע הבא אם אפשר, כדי שלא יושפעו מהזוית הזו.

דגים
הילוכו האחורי של מרקורי שמתחיל השבוע מתרחש לו בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו האטה בשני תחומים אלה, אך יחד עם זאת גם הפתעות מרעישות והתאהבויות של רגע (שנדיר שיחזיקו מעמד). יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully