וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 ביוני 2014

אחרי שבוע אגרסיבי ולא קל, הרוחות ירגעו ונחזור לקרקע מעשית ורגועה יותר

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עושה צעדים במזל סרטן הרגשני והתקשורת שלנו הופכת דביקה ונוסטלגית, ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שור והרגשות שלנו מחפשים עוגן וקרקע מתחת לרגלים, והשמש במזל תאומים ממשיכה לרוץ קדימה ולהביא איתה מלים חדשות שעוד לא השתמשנו בהן.. ונפטון? הוא עדיין חוגג עם השמש.

הרגשות השבוע – מעברה של ונוס למזל שור בסוף השבוע מביא איתו סוף סוף הקלה אמיתית לאלה שסבלו מנחת ידה לאחרונה, בעיקר בני ובנות מזל שור, מאזניים, עקרב וטלה. אין ספק שזה היה שבוע אגרסיבי ולא קל, אבל מעברה של ונוס למזל שור אמור להרגיע את הרוחות או לפחות את הלוחמניות שבהן, ולהחזיר אותנו לקרקע מעשית ורגועה יותר.

מצד שני, עד אמצע השבוע אנחנו ממשיכים להיות מעורפלים ומבולבלים כי זוית הפעולה בין נפטון הרגשי לשמש עדיין אקטיבית, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך להגדיר מטרות באופן מדויק ובעיקר להתמקד בפרטים הקטנים, ולא לסמוך על האחרים שיבינו הכל בלי מלים: זה פשוט לא יקרה..

אבל הרגשות קשורים גם לתקשורת שלנו השבוע, ואפילו מאוד: מרקורי כוכב התקשורת שהביא איתו תקשורת זורמת וצלולה עובר למזל סרטן, והתקשורת שלנו הופכת רגשנית ודביקה משהו, לא ממש המקום שבו אפשר להעביר ולקבל אינפורמציה ללא תופעות לוואי שמגיעות במיקום הזה כמו דרמות כאלה ואחרות.. מי בעיקר יושפע מהתקשורת הזו? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי, זוית שעלולה להביא איתה ויכוחים וחילוקי דיעות בינינו לבין אנשים קרובים, כעסים ותסכולים בזוגיות פה ושם, ומתחים שעלולים לגרום לנו לומר דברים שאנחנו לא ממש רוצים לומר. מה עושים? כשהמתח עולה – מתאפקים, וזוכרים שמכות מחלימות, אבל מלים – משאירות אחריהן צלקות ובדרך כלל גם אי אפשר להחזיר אותן.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם אמנם כבר בהילוך רגיל, אבל זוית של מתח בינו לבין ונוס עלולה לעורר סערה רגשית אחת לפחות. כדאי לשמור על איפוק, ואת ההחלטות החשובות הקשורות ליחסים שלנו לדחות לשבוע הבא אם אפשר למרות הקושי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור, וחלק מהשקט שחסר לכם לאחרונה חוזר אליכם. יחד עם זאת ונוס מביאה איתה מצב רוח זחוח ועצלני פעמים רבות, וקושי להתגבר על אכילת יתר.. זהירות. אל תגזימו במתוקים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צועד בזהירות במזל סרטן, והתקשורת שלכם הופכת להיות אישית וסובייקטיבית, כשנושאי בית ומשפחה הופכים להיות משמעותיים במיוחד. זמן לשתף אחרים במה שעובר עליכם ובמקביל - להזהר מהחלטות רגשניות.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: מרקורי כוכב התקשורת מתחיל לצעוד לו במזל שלכם, ולהביא איתו יכולת מצוינת לקדם עניינים, לשכנע בצדקת דרככם, להציג את עמדותיכם או לחזר בעדינות.. זהו זמנה של התקשורת החיובית – ושל המלים...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים ולהביא איתה תקשורת משופרת עם מוסדות וארגונים בחייכם. ונוס נכנסת לבית הקריירה שלכם, והופכת אתכם לאטרקטיביים ומושכים מצד אחד, בצירוף קסם אישי שיכול לעזור לכם לקדם יזמות חדשות. דו איט.

בתולה
המעורבות החברתית שלכם מתחזקת והולכת, כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן. הגיע הזמן לשפר עמדות במוסדות וארגונים הקשורים לעשייה שלכם, ביחד עם היכולת לקדם את עצמכם ולמצוא לכם שיתופי פעולה פורים ומעניינים. אל תשארו מאחור.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת סוף סוף ממזל טלה, ונראה שמינון הויכוחים והדרמות פוחת באופן משמעותי. הגיע הזמן לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ולשם כך להסתייע בצד הפרקטי של ונוס שבא עכשיו לידי ביטוי: זמן לעזוב את התיאוריות והכוונות, ולהתמקד בעובדות.

עקרב
מעברה של ונוס למזל שור מול המזל שלכם, עשוי לחזק משמעותית את בית היחסים והזוגיות שלכם. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ורצוי גם בפרטנרים שלכם. אם הלב פנוי ליחסים, כדאי להיעזר בונוס ולצאת למסע של היכרויות חדשות ומעניינות.. קחו יזמה.

קשת
הקצב שלכם משתנה מהשבוע, ואתם מורידים הילוך באופן מסויים. מרקורי במזל סרטן וונוס במזל שור מאיטים אתכם, ונראה שתיאלצו לוותר על חלק מהתכניות שעשיתם לשבוע הבא. הילוכו קדימה של מרס לעומת זאת משפר את היכולת להתמודד עם אתגרים גדולים באמת.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שהיכולת שלכם לנהל דיאלוג זוגי לשפר עמדות ביחסים ולהיות קשובים למי נמצא ממול, הולך ומתחזק. זהו גם זמן טוב לשיחות עומק של אחד על אחד, ולמציאת בני ברית או שותפים לדרך או לרעיון. קדימה.

דלי
ונוס שעוברת למזל שור מביאה איתה מיקוד מעניין בנושאי בית ומשפחה, בעוד מרקורי שעובר למזל סרטן שם את הדגש דווקא על תקשורת מקצועית, ויזמות מקצועיות חדשות. הגיע הזמן הזמן לקחת ברצינות את נושא הבריאות שלכם, ונושאים כמו אכילה נכונה ופעילות פיזית וספורטיבית.

דגים
נפטון שליט המזל שלכם נמצא עדיין במשך מרבית ימות השבוע בזוית פעולה לשמש, אלמנט שעלול לגרום לשבוע הזה להיות רגשני ולא ממוקד, כשדרמות כאלה ואחרות מטרפדות מדי פעם תכניות נאות. לקראת סוף השבוע מצב הרוח משתפר, הלחצים יורדים, והחיוך חוזר בהדרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully