וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25-31 במאי 2014

25.5.2014 / 11:04

אחרי חודש אסרטיבי ותגובני עם פתיל קצר, נחזור השבוע לקרקע תקשורתית ורגשית בטוחה יותר

בגדול, זהו שבוע מעניין של חילופי משמרות בנושאי תקשורת ורגש, ואחרי חודש אסרטיבי ותגובני עם פתיל קצר, מאפשר סוף סוף להחזיר את החרבות לנדן – לפחות זמנית – ולחזור לקרקע תקשורתית ורגשית בטוחה יותר. אולם דווקא כאן יוצרת הזוית של השמש עם נפטון עודף רגישות ופגיעות, ופה ושם גם בלבול וערפול.. זהירות.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לנפטון המטשטש ומערפל. זו אחת הזויות הבעייתיות באסטרולוגיה כי קשה להגדיר בדיוק את השפעתה, למרות שהיא מורגשת היטב. נפטון מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, והופך את הצד המעשי שלנו הנשען על עובדות לרגשני דביק וסנטימנטלי, ונטול שיקול דעת הגיוני. במצב כזה גם ההחלטות המתקבלות הן בעיקר רגשיות ולא מעשיות, אלמנט שעלול לפגוע בנו ובתוצאות ההחלטות האלה, ולגרום להרבה תסכול. אולי משום כך חשוב לא להלחם בזוית הזו כי שיקול הדעת שלנו יהיה רגשני מאוד בכל מקרה, אלא להיפך – לנסות ולהתיידד עם עולם הרגש, ולהפוך אותו לחלק מחיינו באופן אקטיבי ויוזם. זה לא יהיה קל, אבל עם מינון גבוה של דמיון ויצירתיות שנכניס לצד הפרקטי בחיינו, זה יהיה בהחלט אפשרי. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

המעברים המעניינים של השבוע- כאן אנו פוגשים שני מעברים משמעותיים בחיינו המייצגים את התקשורת שלנו ואת עולם הרגש, ושניהם עוברים שינוי.

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל תאומים התקשורתי מילולי וזורם, למזל סרטן הרגשני מופנם וסנטימנטלי. אין ספק שהמעבר הזה יהפוך את כולנו להרבה פחות פרקטיים וממוקדים קדימה, והגישה האסרטיבית של הזמן האחרון עלולה להתחלף בגישה דביקה ונוסטלגית, עם קשר חזק לעבר, הקרוב או הרחוק. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, סרטן וגדי.

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה האסרטיבי ויוזם למזל שור הפסיבי הנהנתני והמעשי. אין ספק שעברנו כולנו חודש לא קל מבחינה רגשית, כשונוס הביאה איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות וחוסר סבלנות וסובלנות כלפי הסביבה וכלפי אחרים, ובעיקר סבלנו אלה מאתנו הזקוקים להרמוניה ולשלווה כדי לפעול. אלא שכעת, עם מעברה של ונוס למזל שור, נראה שלאט לאט יחזור לו השקט, ואיתו גם ההרמוניה. ונוס במזל שור מחזירה אותנו על הפשטות, אל הקרקע המעשית שמתחת לרגלים, ואל היכולת שלנו לתרגם את הרצונות שלנו להנאות פשוטות ובסיסיות של החיים כמו אוכל טוב, חברותא נעימה, וחיבוק. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם נע השבוע קדימה, אבל מאוד באיטיות, כשהוא תקוע על מעלה אחת, המעלה התשיעית במזל מאזניים. נראה שדברים סוף סוף זזים, אבל לוקח זמן להתארגן מחדש אחרי חדשיים וחצי של תקיעות ועצירה, וכדאי עכשיו לגלות מכסימום סבלנות אורך רוח..

שור
אחרי חודש תזזיתי ולא קל שבו לא הייתם במיטבכם עם תגובות קיצוניות ופתיל קצר עוברת סוף סוף ונוס שליטת המזל שלכם למזל שור, ולאט לאט הרוחות נרגעות: זה הזמן לתרגם את כל היזמות וההתחלות של הזמן האחרון לעשייה לצד המעשי של החיים, ולעשייה בשטח. נייס.

תאומים
התקשורת שלכם משתנה לקראת סוף השבוע, תאומים: מרקורי ששהה כחודש במזל שלכם והביא איתו תקשורת מעולה וזורמת, עובר למזל סרטן – והמעורבות הרגשית שלכם הופכת גבוהה במיוחד בתקשורת שלכם. מצבי רוח, רגישות יתר ופגיעות, מלים רכות – קחו הכל באיזי...

סרטן
משהו טוב קורה לכם עכשיו, סרטנונים. מעבר לתנועתו קדימה של כוכב יופיטר במזל שלכם, עובר לקראת סוף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן, ומאפשר לסרטנונים המופנמים והרגשניים יכולת משופרת לדבר, לשתף, לחלוק ו..לדבר על מה שבאמת חשוב לכם. תנו כוח למלים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל תאומים התקשורתי, והמלים באות לכם בקלות יתר. אולם זוית פעולה לא קלה בין השמש לנפטון המטשטש ומערפל, עלולה להביא איתה ימים של בלבול, ערפול מטרות, וחוסר יציבות רגשי. נסו להתאפס, והחלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם שוהה עכשיו בבית הקריירה והדרייב שלכם במשך מרבית ימות השבוע, וזה אולי הזמן לקדם במהירות ובכוח את מה שחשוב לכם, כי בסוף השבוע עובר מרקורי למזל סרטן. זה הזמן לגישה חברתית יותר, ולשיתופי פעולה עם אחרים.

מאזניים
מרס ששוהה עדיין במזל שלכם מתקדם סוף סוף אבל לאט, אולם הצבע מתחיל לחזור ללחיים סוף סוף. ונוס שליטת המזל שלכם שגרמה לכם לא מעט סבל בתקופה האחרונה בפעילותה התזזיתית והכועסת, עוברת סוף סוף למזל שור ומאפשרת לכם לנוח, להירגע, ו..פשוט ליהנות.

עקרב
משהו טוב קורה למערכות היחסים שלכם מסוף השבוע, ולתחום הזוגי בכלל: ונוס הרגשית עוברת למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים, ומרככת מאוד את הלב העקרבי הקשוח. זה הזמן לפתוח את הלב, להעמיק קשר קיים, או להפתח לאהבה חדשה, יצרית ויצירתית.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם מתחיל למהר במזל סרטן כי יש לו משימה: לעבור למזל אריה בחודש יולי, ולהביא איתו פתיחות ואופטימיות. זוית שהוא יוצר עם ונוס הרגשית הופכת אתכם רגשניים ופתוחים לתקשורת שמחה בימים אלה: נסו להרים את הכפפה, ולהרחיב את המעגל החברתי.

גדי
כוכב מרקורי עובר בסופו של השבוע למזל סרטן, אלמנט שמדגיש את המלה תקשורת בכל מה שקשור לזוגיות ויחסים. הגיע הזמן לדבר, לשתף ולחלוק את מה שעובר עליכם עם הפרטנרים שלכם, ולתת למלים לקרב לבבות – או לפתור בעיות.. הגיע הזמן ללמד את הגדי המופנם לדבר.

דלי
התקשורת הביתית והמשפחתית שלכם תופסת תאוצה, כשונוס הרגשית עוברת למזל שור ומאפשרת לכם להפתח לקרבה רבה יותר עם אנשים קרובים, ובעיקר עם בני הבית. זמן טוב לחילופין גם להשקיע בבית ובסביבתו, לשפץ או לשנות אווירה, ולהפוך את הבית למקום שמח וכיפי.

דגים
זהו שבוע לא ממש קל עבורכם, דגיגים: השמש יוצרת זוית פעולה מדויקת עם נפטון שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו מצבי רוח משתנים וקושי לפעול עם סמכויות, או להגדיר מטרות. קחו פסק זמן זעיר, התבוננו ברגש ותנו לו לחלוף בעדינות, ורק אז פסעו שוב קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully